43
Minden ami SXV RXV stb.
-
#43 én sokat járok olasz aprilia-szervizekbe egy idő után feltűnt hogy mindegyik sarkában áll egy-két ilyen gép blokk nélkül
ezek után én rá sem néznék a tipusra:) -
gergoci86 #42 Sziasztok van egy sxv550-em olyan problémám van vele,hogy csak akkor indul ha a blokkból leengedem az olajat és visszaöntöm a tartályba.Van hogy hetekig tökéletes de van ,hogy egy nap többször is megcsinálja.Ha beindul tökéletesen megy ,egyet félre nem durran.Ha találkoztatok már ilyen jellegü problémával légyszi segítsetek.Minden tanácsot szivesen fogadok,de ha tudtok valami jó szervizt vagy szerelöt irjátok meg az elérhetőségét és a címét.Előre is köszönöm. -
#41 Ennyi ökörséget honnan tudsz összeszedni?
Még ha kihegyezettek is, akkor sem "kiélezett". -
#40 egyátalán nem szarok, csak kiélezettek, és van kb 20 üzemórája, és utánna tuti hal benne vmi kb. 2000km után brutális árakért lehet már blokkot újítani. -
#39 http://www.motorrevu.hu/hirek/aprilia_sxv_van_den_bosch_replica
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/menetproba_aprilia_rxv_45
http://totalbike.hu/motorteszt/apriliasxv/
http://www.motomixmagazin.hu/index.php?id=hir&cHash=4e9dbfb926&tx_ttnews[tt_news]=303&tx_ttnews[backPid]=164
Tesztek.
Akik azt mondják hogy ezek rosz motorok azok hülyék hozzá, nem kell ezt túlragozni, pontozni fölösleges, mert ez maximum azoknál lenne mérvadó, akiknek volt huzamosabb ideig(vagy kilométerig) ilyen is, olyan is. -
krisz940122 #38 na?eddig tartott a topic?:D legalább egy összegzést :D mindenki jelölje egy ötös skálán hogy SZERINTE milyen a motor és indokolja. -
#37 el lennék vele, de ennyi pénzt nekem nem ér meg. -
#36 Nagyon szép motor^^ valami tisztes dobot ráheggeszteni, ésmáris rendbenvan :] -
#35 ugyanez a gép csak az első sárvédő fekete 2008-as
jesz jesz bár lényegében ugyanaz a blokk van mindkettőben sőt a quadjukat az ltz-t is aza blokk hajtja -
#34 szval SX-Fet? :)
#29 ebben legalább egyet értünk :D röhögve szálltam le róla hogy ez micsoda, az enduro verziót szerettem, de az sm gyenge, csunya, nemtudom, nekem nem kell... mondjuk nekem alapból már sm nem kell :)
-
#33 most kinek mi a jó?:D nekem a husaberg után elég trének tünt:/
apropó barátom "most" (tavaly) vett egy 450 XS-F-et áhhh brutális gép -
#32 Az is igaz, de kinek mi..Laikus alá beadhatsz pw50 est is, arra is monnya, hogy jó xD
OFF/
Láttam yamaha yz250 est 300 ért...Jóár, de sztem vagy üzemóra vége, vagy besütötték...Szerintetek? -
#31 PedÍg, elég jó motorja van, monnyuk olyat még nem vezettem.De sok helyen azt Írják, hogy nagyon jó.
De monnyuk én sose vennék..450SMC vagy 525 SX(6 sebességes! nem 4!) jönne helyette ...És SC re ugye SM kerék set. -
#30 -
#29 drz-t nem nevezném olcsónak ahoz képest hogy mekkora fostalicska:) az áráért vehetsz egy olyan gépet ami nem hullik szét alattad... drz-t úgy meg hajtottam szét akart esni a blokkja há mondom ezmeg mi? azt rám szolt a suzukis csávó inkább tegyem le! há mondom akkor meg minek mutogatjátok itt ezt a szart:D -
#28 na hát azért ülj rá egy 450es supermotard yz-re, meg egy supermotora hasonlító drzre, nekem volt már szerencsém mind2vel, hátőőő.... -
#27 Nah, az mégegy jó motor.Ismerős bátyjának volt, az addÍg ment amÍg a gázt gúztad...Egyből reagált, kezes kis masina volt:] -
#26 Vagy Kawa KX, csak azok üzemórásak:S -
#25 pl lc4es 640esek (már nem az üzemórás változat, bár újat sem érdemes venni mert azok már kezdenek eltávolodni az SMtől) -
#24 DRZ 400 az egy "olcsó" és jó motor, kezdőknek-újrakezdőknek is.Amire kitalálták tökéletes.Meg amúgy is..Kurvajó motorja van.... -
#23 most így jobban átgondolva én yamahát vennék, az legalább meg is éri a pénzét. -
#22 Meg arra, hogy nyáron legyalázzalak a MITO val^^ -
#21 "sűrű olajcsere, kopó alkatrészek (ami van pár benne), stb.)"
mondjál olyan mocit amit nem kell folyamatosan szervizelni ebben a kategorában:D -
#20 "pénzköltésre pl nagyon jók, szépek is, a javításuk rohadt drága, szervíz igényesek, és a kategóriában mégsem a legjobbak "
csak példának mondtam az amúgy sztem túlárazott és túlhájpolt KTM-et... -
#19 ki beszélt itt most KTMről? igaz hogy én azt vennék HA csak pályáznék. De az aprilia is biztos jó ha pályázni használod csak, de a fenntartása közúton elég vészes pl egy drz400hoz, vagy teszem azt egy 660 smchez képes. (sűrű olajcsere, kopó alkatrészek (ami van pár benne), stb.)
de hogyha Te, vagy valamelyikőtök tulaj, akkor nem szóltam, én így tudom. -
#18 hasonlítsd össze a KTM és az Aprilia alkatrészárait.
majd mond mi érdekeset láttál árdifferenciában... -
#17 :DAADS -
#16 meg az ukrán prostik -
#15 LoL -
#14 Ja, meg az indiai autók.... -
#13 Szerintem meg a kínai motorok a legjobbak és a legolcsóbbak is a világon! Csumi! -
#12 Ezzel amit leírtál csak 1 gond van: hogy nem fedi a valóságot! -
#11 és mire jók?
pénzköltésre pl nagyon jók, szépek is, a javításuk rohadt drága, szervíz igényesek, és a kategóriában mégsem a legjobbak -
#10 Nagyon jók mostmár ezek a motorok, kategóriájuk egyik legjobbjai. Tapasztalatból mondom hogy az olasz MOTOROK! nagyon jók. -
#9 azért az is fontos ezekben a kategóriákban hogy mire használja az illető... már az gáz hogy SXV-RXVnek egy topik, hisz pl egy rxvvel nem mész fel egy aszfaltozott ringre se. -
#8 #8
KTM et vagy Hondát vegyé ha mindenféleképpen cross-SM-enduro kategóriában gondolkodsz. -
#7 szar -
krisz940122 #6 de engem gyakorlatilag érdekelne. -
krisz940122 #5 itt van a motorról minden -
krisz940122 #4 ezt hogy érted?