6
  • dronkZero
    #6
    Én emlékszem,anno mennyit szörnyűlködtem a tükör előtt a borzalmas karakteranimáción. Meg az ellenségek is rettenet bénán mozognak. Unreal, Quake 2 már régen létezett, abban már lélegeznek a játékosmodellek, meg mittudomén. A motor önmagában nemvolt rossz, UT motor akkoriban nagyon új volt, csak éppen az animációk kidolgozását magasról leszarták. És ez nagyon odabaszott a látványnak sajnos. :(

    Mindenesetre még így is nagyon jó játék.
  • mad363
    #5
    a maga idejébe a deus teljesen jó grafikával rendelkezett a többivel egyett értek
  • dronkZero
    #4
    Hopp, elküldődött...

    Szal mennyi az esélye, hogy épp aznap említed meg az Alice-t, mikor én előkaparom a lemezeim mélyéről? :)
  • dronkZero
    #3
    Jájj, ember! Az Aliz Csodaországban nem Grimm mese, hanem Lewis Carroll (álnevet használó Charles Lutwidge Dodgson) írta... :P
    És az összes szereplő az eredeti két mesén alapszik van, semmi Disney.

    Emellett American McGee egy vadállat, kb mint Tim Burton rendezőként. Groteszk, kifacsart dolgokat csinál, egyedi és művészi.

    Viszont a Deus Ex a sztorijával és a játékmenetével ütött nagyot, nem a látványvilággal (sőt, az kifejezetten gyengének számított a saját idejében, főleg az irtózatosan gyenge animációk). Egy mikiegeres platformer milyen jóságokat fog vajon villantani? És milyen sztorira számíthatunk?

    (Annak mennyi az esélye, hogy MA játszottam az Alice-szal,
  • 5i
    #2
    Sztem nem erről van szó. American McGee ALice játéka is csak a nevében hasonlít a Grimm-mesére. AMellett pedig a Kingdom Hearts is tele van Disney karakterrel, mégsem selejt a játék. Sőt.
  • dronkZero
    #1
    Egy ilyen Warren Spectornak miért kell elkurvulnia?