11
  • emile zola
    #11
    nekem bejöttek a filmek, csak sajna a félelem hiányzott belőlük
  • emp
    #10
    engem elszórakoztatott mindegyik része, a játékra meg magasról szarok...
  • Darth Sith
    #9
    az első nézhető volt, a második sok kajával esetleg, a harmadik felejtős.. :(
  • bmw
    #8
    Szerintem is johet belole barmennyi..:)
  • jeti00
    #7
    Nekem tetszettek az előzők is, jöhet (Y)
  • waterman
    #6
    szerintem semmi gond nem volt az eddigi 3 resident evil filmmel. ha 3 filmen keresztül egy sikátorban szaladgálna a főhős, akkor a 20. percben megunná az ember. a játék hangulatát 90 percen keresztül biztosítani egy filmben lehetetlen, úgy hogy nem interaktív a mozi, hanem csak befogadja a néző a film vizualitását. ezért aztán tettek hozzá egy jó adag _mást_.
    nem voltak benne olyan dolgok, hogy a kommandós azt mondja váljunk szét, meg kevesen akartak hősök lenni, kevés idegesítő klisés dolog volt csak a filmekben. nekem például tetszik, hogy nem CG-vel akarnak elkápráztatni, hanem szigorúan a történetet nézve, hasonlít a régebbi krimikre, tehát hogy a cselekmény nem ül el a film közben, hanem több kisebb-nagyobb történés életben tartja a filmet és közben vannak az értelmi szálak. a mai filmekre jellemző, hogy nagy lapos nekikészülés, már mindent kikövetkeztethet előre a néző, aztán egy CG orgia a végén és fin. és ettől kb 30 másodpercben összefoglalhatóvá válik egy film.
    egyetlen egy dolgot hiányolok ezekből a resident evil filmekből. ugye a játékban az igazán rémisztő hangulatot az keltette, hogy fix kamerapontok voltak - nem lehetett mindent látni. a filmekben ilyesmi nem volt. tehát mindig volt olyan, hogy akár 4 másodpercig is mutatták az ipari kamerát, hogy felvillan a kis piros fény az aljában, de hogy mit lát az ipari kamera és ezzel együtt mit lát a kaptár - az a holo-kislány - azt soha. mint ahogy kemény 50 másodpercre megcsinálták a doom filmben az fps hentelést, ugyanígy bevághatnák néha, amit az ipari kamera lát. timestamp és zónainformáció a sarkokban, itt ott homály is és azt látni hogy jönnek a valakik a folyosón, az egész kissé halszem effekt szerűen, mint ahogy az űrodüsszeiában hall 9000 látott, aztán a kamera holtteréből beszabadul egy szörny, elkezdenek lőni, CG rásegítés, aztán a köv ipari kamerán csak azt látni, hogy lő maga mögé a kis vörös és sikoltoznak és ahogy közeledik a hörgés, úgy egyre több bél és egyéb belsőség fröccsen a kamera látómezejébe.. amikor másodszor alkalmaznák ezt a perspektívát, a mozinéző még akkor is maga alá szarna, ha kis hörgő hangok után az egyik leszakadó mennyezetdarab mögül a motkány kerülne elő, amint épp üldözi a diót.. de még csak hasonló sem volt a filmben. sokkal jobban hasonlítana a pc hangulatvilágára ha félelmetes (bizonytalan) lenne a szitu és nem pedig az, hogy "teljes totálból mutatják a szörnyet, amint folyik a nyál a szájából, meg a szeme a szemüregéből és az egész félelem-érzet arra épül, hogy rögtön a moziban mellettem ülő pop-cornos zacsijába hányok, ha még 1 másodpercig mutatják a teljes mozivásznat betöltő foszló-rothadó élőhullát".
  • koschwarz
    #5
    én mindhárom részen jót szórakoztam. gondolom egy alkotó sem gondolta, hogy most valami egetrengetőt fognak forgatni, de zombis-véres-fröcsögős szórakozásnak simán jók. hogy mennyire játékhű? speciel nem nagyon érdekel, mert egyikkel sem játszottam.
  • winnie
    #4
    erről korábban már beszélt anderson, mert mások is felrótták neki a sivatagot.

    'Why isn't the movie set in the mansion just exactly like the very first videogame?' That's just not progression for me. As the Resident Evil videogames themselves have developed in leaps and bounds -- it's like when we did the last movie people were like, 'Resident Evil doesn't take place in the desert. What the f*ck is this?' Well, where does Resident Evil take place? Does it take place in Raccoon City exclusively? Well, I don't think so because the game has been in Antarctica, in Raccoon City, now it's in Africa. We're doing it very much in conjunction with the developers of the videogame to give the audience something fresh but something that fits within the world of the videogame."
  • LegionarR
    #3
    "a főellenség dolog furcsa volt"
    Miért, csak játékokban lehetnek főellenségek? Szép ellenpélda majdnem az összes Alien film (kivéve talán az 1. és a 3.)
  • berserk87
    #2
    Kezdjük ott, hogy ezek nem is resident evil filmek, mert nem is emlékeztetnek a játékra. Csak a cím és pár név ugyanaz, de már a szereplők jelleme se olyan, meg hol van Leon? Az első rész amúgy még tetszett nekem, nem volt egy nagy durranás, de nézhető volt, ami már nem mondható el a második részről. És ott a harmadik, ami már környezetében sem hasonlít, amúgy azt az elsivatagosodás dolgot nem értettem, egy kicsit Mad Maxes hangulatot akartak a filmnek biztos:D, de értelme nem volt. Ez az éppen nézhető kategóriába tartozik nálam és soha többé nem nézem meg.

    A degeneration (vagy Kaptár - bioterror, de gáz a magyar cím), nekem nagyon tetszett. Nem volt ez se egy egetrengető alkotás, de tökéletesen hozta a játék hangulatát, annyit hiányoltam belőle, hogy cseppet sem volt félelmetes. A látványra viszont nem panaszkodhatok, mert szép volt és hű maradt a játékhoz. Én az angol változatot láttam és a szinkronhangok nagyon hasonlítottak a játék második részében hallottakéra. Szóval jó volt, egy kicsit a főellenség dolog furcsa volt számomra, de ez egy játékhoz hozzátartozik, így a belőle készült filmhez is.
  • schrank
    #1
    technikailag 20 évvel le van maradva a mostani filmektől az összes RE míg a többiek látványos filmeket csinálnak ezek még izgalmasat se tudnak pláne ha azt vesszük figyelembe hogy a játék hangulatához kelene hasonlítania