23
Fényezés nélküli horpadásjavítás
  • StephenKing
    #23
    Hát persze de a kép nem adja vissza hogy milyen volt.
  • ReTeK
    #22
    ez a kép meló előtti ugye ?
  • StephenKing
    #21
    Róla lenne szó
  • ladarevolution
    #20
    milyen autó volt? azért az se mind1 :)
  • Cindas
    #19
    persze ez egyértelmü ahol már kisebb egyengetés ott a fényezés sérül,vagy esetleg negatíval kihúzatjuk vagy még oxigénnel melegítés..ezeknél az elem fényezés az alap..mi (én) mindig így csináljuk..utána már a fényezőé a munka:)
  • StephenKing
    #18
    Az én kocsimat szarrá verte a jég Miskolcon 4éve aki látott már ilyet az tudja hogy milyen csúnyán tud kinézni na az enyém katasztrófálisan nézett ki olyan erős volt a jégverés hogy kiment még az első hátsó szélvédő is a tetőn nem maradt egy ép centi se minden tele volt horpadással. Idén nyárig igy jártam vele meg is bámultak jópár helyen. Aztán elvittem egy ilyen fényezés nélküli horpadásjavítással foglalkozó emberhez aki megcsinálta a tetőt és az oldalát 150ezerért de annyira jól sikerült hogy egy laikus ember nem mondaná meg hogy ez egy jégvert autó volt.Én teljesen meg vagyok elégedve elvárásaimat teljesen túlszárnyalta az eredmény a festék egy helyen sem pattant meg igy fényezni sem kell. A motorháztetőt ledobtam róla és tettem rá egy újat mert az annyira ramatyul nézett ki hogy nem volt érdemes vele kinlódni. Szóval én csak ajánlani tudom de az árat nem árt előre jól kialkudni mert nekem is nézték pár helyen és mondtak rá 250-300ezres javítási költséget is.
  • John Cena
    #17
    én csak karosszériás leszek:)
  • koro1234
    #16
    Én ezzel foglalkozom, ugyanis karosszériás vagyok. Na mármost, eloszlatnám az esetleges tévhitet. Csak nagyon apró horpadásokat lehet ilyen úgynevezett "fényezés nélküli horpadás javítás" módszerrel kijavítani. Mert egy nagyobb horpadás ugye azért keletkezik, vagy abból keletkezik, hogy ott a lemez megnyúlik, ezt pedig semmilyen hideg módszerrel nem lehet szépen eltüntetni. Ha meg már kimelegezzük, vagy kirángatjuk a horpadást, akkor azt az elemet fényezni is kell. Ez azzal
    jár, (már ha szép munkát szeretnénk) hogy azt az elemet teljesen szétszedjük, fényezéshez előkészítjük. Nagyjából ennyi.
  • Lammer
    #15
    yo karosszeriast keresek en is! (nem lehuzos, korrektet*) :] nekem majd az oreg Mazdamra raferne egy kis "update" :]

    *nekem csak olyan tapasztalatom volt eddig, hogy vagy tutin megcsinalta, de marha dragan... vagy olcson de azt gagyin :D
  • ScarY MAN
    #14
  • schrank
    #13
    már van újabb módszer amikor drótot heggesztenek a lemezhez és azt húzzák ezzel az erősebb horpadásokat is ki lehet húzni
    szintén a total caron
  • somdav95
    #12
    Szerintem amit belinkeltem , az jobb módszer :) Bár ahhoz is kell kalapács :)
  • LeWyTy
    #11
    ???
  • Willi Betz
    #10
    Mi annak idején egy Skoda 120-as hátsó sárvédőjét kalapáltuk ki a motor mellett:D
    Na az aztán szakmunka volt:DDD Aztán lelett festve.
  • John Cena
    #9

    pl ez csak így hagyák
  • Thanatos
    #8
    kapd elő a kiskalapácsot és hajrá!
  • John Cena
    #7
    nem totál nincs lefújva meg csinálják karosszériát polir stb. azt annyi
  • somdav95
    #6
    Te most gondolom a matt fényezésre gondoltál ! :)
  • somdav95
    #5
    Na meg is találtam! Itt található a cikk, és itt az elérhetősége a cégnek ahol ezt csinálják!
  • John Cena
    #4
    láttam pár hotrodot képen fényezés nélkül és úgy is szépek!
  • somdav95
    #3
    Volt régen a totalcar-on erről egy cikk, hogy szépen ki tudják javítani a horpadást.. Ha megtalálom akkor belinkelem neked !!
    Weed: mennyé dokihoz
  • w77d
    #2
    szar... mindenképp fényezni kell utána.. nekem az első lökösömet pattintották vissza régen és szépen lepattogzott róla a festék...
  • kakada
    #1
    Üdv. minden érdeklődőnek.

    Bárkinek bármilyen tapaszatalata, ismerete van a fényezés nélküli horpadásjavításról az írja meg.