47
avagy tanítsunk pénzért
  • BredaD
    #47
    Sziasztok, Szeretnék ajánlani nektek egy online magántanár adatbázist, az oktass.hu-t. Ha diák vagy és magántanárt keresel, itt jó eséllyel megtalálod a neked megfelelőt. Ha nem találsz tanárt, keresünk neked :)

    Ha magántanár vagy és hirdető felületet keresel, az oktass.hu a te oldalad. Az ingyen1ho kuponkóddal egy hónap ingyenes tagságot kapsz (a tagság utána is csak 990ft/hó)

    Magántanár regisztráció: https://oktass.hu/regisztracio
    A diákoknak a keresés nincs regisztrációhoz kötve és ingyenes: https://oktass.hu/kereso

    Szép napot nektek! :)
    Utoljára szerkesztette: BredaD, 2019.12.23. 09:57:40
  • Multisync
    #46
    Főiskolai, illetve egyetemi villamosmérnöki tárgyak, valamint matematika és fizika és angol nyelv tárgyakból házidolgozatok megírását, tételek kidolgozását, korrepetálást, illetve házifeladat/jegyzőkönyv megírását vállalom olcsón! Végzős villamosmérnök hallgató vagyok!

    Írjatok bátran, mindenkinek szívesen segítek: [email protected]
  • daver88
    #45
    kicsit az árakról: amikor én 3 éve jártam matekkorrepre egy egyetemi tanárhoz, akkor 1800 HUF-ot kért el egy órára. Namármost adott egy olyan ajánlatot, hogy mivel többen lennénk érettségi előtt, akik korrepetálásra szorulnak (persze ez nem így volt, csak jó volt ismételni..:)), ezért felajánlott azt, hogy legyünk hárman 2 órán keresztül, és csak 1500 HUF lett volna egy alkalom. Én belementem, éshát stabil 4-es lett az érettségi.
    Szóval fel lehet ajánlani ilyen kis "akciókat".
    Más: plakátolás nem rossz dolog, rengeteg ilyen telefonszámletépőset látni. csak abba van egy kis kockácat ténylet az APEH részéről, dehát aki nem jáccik, az nem is nyer.