31
A méltán híres 2 ütemű sportmotor
  • jano34
    #31
    szia nekem is van egy tzrem de nincs hozzá semmi könyvem nem nagyon ír ide a kutya se
  • Catmanjoe
    #30
    Sziasztok!
    Ahogy olvasgatom a fórumot, úgy arra kezdek következtetni, hogy itt csak nekem van valóban 125-ös tzr-em!!??
    Egy kis segítséget kérnék, mégpedig: egész véletlenül nincs valakinek beszkennelt komplett szervízkönyve? :)
  • jano34
    #29
    sziasztok
  • ChuckyHUN
    #28
    Jövő augusztus...
    Meglesz a gépp ha törik, ha szakad :)
  • ChuckyHUN
    #27
    14 vagyok.. dce itt nem akorool van szó.. lehet, hogy sok helyzetbn érettebben gondolkodom mitn te..... szerintem nem korfüggő ez az egész... És PONT TE MONDOD:DDDD aki már x évesen jogsi nélkül kocsival járt sulibaXD
  • Pepsi Twist
    #26
    nőjjé nagyobbra, ebből is látszik hogy 1 14 éves gyerek nem érett a motorozásra... vagy hány éves vagy
  • ChuckyHUN
    #25
    Valaki tud olyan gépet 125 2t sporiban aminek a kormánya közelebb van??? TUL RÖVIDVAGYOK BASSZAMEG:DDD
  • Szoki333
    #24
    somdav95! Úgy látszik mi egy csónakban evezünk! Az én szüleim is féltenek, de nekem még van egy év a jogsiig... Azt mondták hogy ha bekerülök egy bizonyos helyre akkor vesznek egyet!! Aprilia rs-t!!
    Ám de ebben kételkedem, mert mindketten féltenek hogy karambolozok... hiába mondom, hogy elsőre nem a városban fogok vezetni :D
  • somdav95
    #23
    260-al száguldozás az nem szabálytalan? Motort én azért nemkapok mert a szüleim félnek hogy elcsapnak a városba. Multkor ismerősnek a gyerekét elcsapták, de neki "csak" a keze tört szilánkossá...
  • Pepsi Twist
    #22
    nem paraszt... csak utálom a motorosokat mert a motorosok 95%-a mind szabálytalankodik egyfolytában... akkor nem szabálytalankodik mikor nincs a motoron...
  • solo
    #21
    Tipikus paraszt viselkedés:L
  • Pepsi Twist
    #20
    japán kamikaze a kamion alá pontosan :D
  • ChuckyHUN
    #19
    :P erős gyors könnyű... japán kamikaze
  • solo
    #18
    Az milyen traktor?: DDDDDDD
  • ChuckyHUN
    #17
    pssszt! TZR a fő téma
  • solo
    #16
    Szarjámábele:)
    6 év mulva már amcsiban leszek:)
    Ottemg ingyévan a benyó:)
    Jah, és alapon 850nM körül van a nyomatéka, gyári 8,3 mas 740 körül van.Szal 6. ban kicsit pörgetve simán elkapar akárhol : DDD(Nem álló helyből)
  • Pepsi Twist
    #15
    és sztem az a 10.3 liter mennyit ehet? amennyit az megeszik 100km alatt annyival én 1000km-t megyek :D
  • solo
    #14
    52 darabos limitált szériás, 10,3 literes viper a király=D
  • Pepsi Twist
    #13
    sztem 1800-as Vento a király :)
  • maffioso
    #12
    szerintem a cbr 125 messze sokkal jobb mint egy tzr...ráadásul az már 4t-s
  • Pepsi Twist
    #11
    1x kell hogy megtapossanak
  • ChuckyHUN
    #10
    Ha oda van figyelve rá, akkor jó is lehet:)
  • solo
    #9
    Legjobb haverom bátyjának 2004 es aprilia RS je van...
    Hátbekker, az a motor mit kinem bÍr....
    Mentek át azon már majdnem kocsival meg minden, de még él.XDDD
    Most pl éppem pihen, mert valahogy kimaradt az olajbetöltős szakasz, és Nemtetszett a motornak:S
    Most új dugóra,gyűrűre vár.
  • solo
    #8
    Ismerős nyáron 2x újÍtottafel a motort:)= 1 hónap 1 motor: DD
    Még szinte bejáratós volt, és nemtudta kiállni, hogy ne hajtsa meg: D
  • REPS0L
    #7
    egyik 2t sem a megbizhatóságról híres, előre szólok hogy ezzel is szopni fogsz
  • ChuckyHUN
    #6
    Mito EVO... hát igen. az is egy legenda.
    Cska elég drága, (ér/érték arány), nyilván ritka meg minden, de az olasz motorok nem a megbízhatóságukról híresek:)
  • solo
    #5
    Legjobb motor a mitoevo^^
    Nagyon szeretem :P
    Csak sose lesz olyanom, mert nem alám való:S
  • ChuckyHUN
    #4
    Barátom összehasonlítása:

    idézni fogom:

    "

    Speed Rider

    [email protected]
    Profil megtekintése E-mail Privát üzenet (Nem elérhető)


    Re: Japán 125 ccm 2 ütemű (sport,naked) motorok
    « Válasz #1 Dátum: Ma - 18:24:26 »
    Válasz idézettelIdézet
    A 3 motor közül a legerősebb a TZR utána az RG és az NSR.
    Rövid elemzés a 3 motorról.

    NSR: inkább a kicsit sporttúrásabb kategóriába tartozik és nem awal fogja meg az embert hogy hogy megy hanem azzal hogy milyen kényelmes és mien időtálló forma+blokk.
    Fogyasztása naon jó kb. 5-6 litykó körül mozog de ez függ a páciens jobb kezétől is. Vigyorog
    Összeségében 1 nagyon jó kis túragépes könnyű,fordulékony,kényelmes és ha akarod még sportosan is tucc vele motorozni.

    RG:

    RG már 1 kicsit keményebb dió.Inkább nevezzük Dejónak xD
    Nah kényelem az v.mi elbaszott rajta Vigyorog Határozatlan Határozatlan
    Magadalá húzott lábak, naon dőlt üléspozíció....
    De aki egy ienre ráül lese sz*rja úgymond mert a gép tud egy olyat hogy 5-be már 140 km/h.
    Gyorsulása nem a legjobb de végre iszonyat jól tudnak forogni.Fogyasztása kb. 7-8-9-10 litykó körül mozog.
    Városban kimélő üzemmódon megáll 5-6 nál.
    Igazi Kakucsozó gép és erre még rájátszik a fordított teló 4 dugós fékek elől és a 2 dugós fék hátul.
    Jaaah és az 1,3 as Suzuki Stiftel mellédálló vigyori hülyegyerek rádnéz hogy gyorsulás legyen csak bátran... ez a gép fordulaton veszedelmes Vigyorog Vigyorog


    TZR:

    Nem azért írom hogy a legerősebb mert nekemis ien van hanem azért mert bizonyított tény:
    Az NSR- 27-28LE, RG-30LE (kb.),És bizony a kis "Tüzér" 33LE is tud!!!!!
    Ismétlem Tud!
    Egy jó kis power szinkron megfelelő kompresszió és máris van egy Japán RS-ünk! Menő Vigyorog
    Kényelmileg nem a legjobb de elviselhető.volt olyan hogy folyamatosan letekertem vele 110km-ert és csak 1 kis seggfájással száltam le róla. Menő
    Fogyasztás-->CSILLAGOS ÉG
    Nah jó nem mer a max amit kihoztam belőle(agostyáni szerpentin.) az 10 Litykó volt.
    A gép kicsit lusti alacsonyabb tartományban(3000-6500) de az RS még 8000-nél is lusti Vigyorog
    De jön az áttörés 6800-6900 nél nyitik a Yamaha Power Valve System és annyit veszünk észre hogy 6,5 sec alatt 100-on vagyunk!


    Nah AKIT érdekel a témáról pár dolog írhatok a 3 mociról 1 komplett tesztet ami felkerülhetne mondjuk az oldalra is. Bibííí
    Azért bátorkodom ezt mondani mert mind a 3 motorhoz volt szerencsém Vigyorog Menő

    Nah akkor várom véleményeket."
  • ChuckyHUN
    #3
    Képek:



  • ScarY MAN
    #2
    Cagiva Mito a mezster ... lágszórót rája


    ...bocsi
  • ChuckyHUN
    #1
    Itt szeretnék tulajokat összerittyenteni, ugyanis érdeklődöm a motor iránt.
    Ami rivalizál vele:
    Honda NSR (-kevés alkatrész)
    Suzuki RG Gamma (-kényelmetlen üléspozíció)
    Aprilia AF1, RS (-kihegyezett motor, kis futótáv)
    Cagiva Mito (-Sok a baj velee...)

    Tehát kis kompromisszum után átköltöztem a CBR125R ről és a GN125 ről a Yamah TZR-re mert erősebb, kényelmesebb, gyorsabb, szebb és olcsóbb. Deltaboxos váz, és (az újabbakon) Y.P.V.S azaz Yamaha Power Valve System, powerszelep szolgáltatja az erőt. Igaz a fogyasztása magasabb mint a 4ütemű társainak, de itt a menetteljesítmények és az impozáns kinézet dominál.
    Várom a véleményeket.