31
A méltán híres 2 ütemű sportmotor
-
jano34 #31 szia nekem is van egy tzrem de nincs hozzá semmi könyvem nem nagyon ír ide a kutya se -
Catmanjoe #30 Sziasztok!
Ahogy olvasgatom a fórumot, úgy arra kezdek következtetni, hogy itt csak nekem van valóban 125-ös tzr-em!!??
Egy kis segítséget kérnék, mégpedig: egész véletlenül nincs valakinek beszkennelt komplett szervízkönyve? :)
-
jano34 #29 sziasztok
-
#28 Jövő augusztus...
Meglesz a gépp ha törik, ha szakad :) -
#27 14 vagyok.. dce itt nem akorool van szó.. lehet, hogy sok helyzetbn érettebben gondolkodom mitn te..... szerintem nem korfüggő ez az egész... És PONT TE MONDOD:DDDD aki már x évesen jogsi nélkül kocsival járt sulibaXD -
#26 nőjjé nagyobbra, ebből is látszik hogy 1 14 éves gyerek nem érett a motorozásra... vagy hány éves vagy -
#25 Valaki tud olyan gépet 125 2t sporiban aminek a kormánya közelebb van??? TUL RÖVIDVAGYOK BASSZAMEG:DDD -
Szoki333 #24 somdav95! Úgy látszik mi egy csónakban evezünk! Az én szüleim is féltenek, de nekem még van egy év a jogsiig... Azt mondták hogy ha bekerülök egy bizonyos helyre akkor vesznek egyet!! Aprilia rs-t!!
Ám de ebben kételkedem, mert mindketten féltenek hogy karambolozok... hiába mondom, hogy elsőre nem a városban fogok vezetni :D -
#23 260-al száguldozás az nem szabálytalan? Motort én azért nemkapok mert a szüleim félnek hogy elcsapnak a városba. Multkor ismerősnek a gyerekét elcsapták, de neki "csak" a keze tört szilánkossá... -
#22 nem paraszt... csak utálom a motorosokat mert a motorosok 95%-a mind szabálytalankodik egyfolytában... akkor nem szabálytalankodik mikor nincs a motoron... -
#21 Tipikus paraszt viselkedés:L -
#20 japán kamikaze a kamion alá pontosan :D -
#19 :P erős gyors könnyű... japán kamikaze -
#18 Az milyen traktor?: DDDDDDD -
#17 pssszt! TZR a fő téma -
#16 Szarjámábele:)
6 év mulva már amcsiban leszek:)
Ottemg ingyévan a benyó:)
Jah, és alapon 850nM körül van a nyomatéka, gyári 8,3 mas 740 körül van.Szal 6. ban kicsit pörgetve simán elkapar akárhol : DDD(Nem álló helyből) -
#15 és sztem az a 10.3 liter mennyit ehet? amennyit az megeszik 100km alatt annyival én 1000km-t megyek :D -
#14 52 darabos limitált szériás, 10,3 literes viper a király=D -
#13 sztem 1800-as Vento a király :) -
#12 szerintem a cbr 125 messze sokkal jobb mint egy tzr...ráadásul az már 4t-s -
#11 1x kell hogy megtapossanak -
#10 Ha oda van figyelve rá, akkor jó is lehet:) -
#9 Legjobb haverom bátyjának 2004 es aprilia RS je van...
Hátbekker, az a motor mit kinem bÍr....
Mentek át azon már majdnem kocsival meg minden, de még él.XDDD
Most pl éppem pihen, mert valahogy kimaradt az olajbetöltős szakasz, és Nemtetszett a motornak:S
Most új dugóra,gyűrűre vár. -
#8 Ismerős nyáron 2x újÍtottafel a motort:)= 1 hónap 1 motor: DD
Még szinte bejáratós volt, és nemtudta kiállni, hogy ne hajtsa meg: D
-
#7 egyik 2t sem a megbizhatóságról híres, előre szólok hogy ezzel is szopni fogsz -
#6 Mito EVO... hát igen. az is egy legenda.
Cska elég drága, (ér/érték arány), nyilván ritka meg minden, de az olasz motorok nem a megbízhatóságukról híresek:) -
#5 Legjobb motor a mitoevo^^
Nagyon szeretem :P
Csak sose lesz olyanom, mert nem alám való:S -
#4 Barátom összehasonlítása:
idézni fogom:
"
Speed Rider
[email protected]
Profil megtekintése E-mail Privát üzenet (Nem elérhető)
Re: Japán 125 ccm 2 ütemű (sport,naked) motorok
« Válasz #1 Dátum: Ma - 18:24:26 »
Válasz idézettelIdézet
A 3 motor közül a legerősebb a TZR utána az RG és az NSR.
Rövid elemzés a 3 motorról.
NSR: inkább a kicsit sporttúrásabb kategóriába tartozik és nem awal fogja meg az embert hogy hogy megy hanem azzal hogy milyen kényelmes és mien időtálló forma+blokk.
Fogyasztása naon jó kb. 5-6 litykó körül mozog de ez függ a páciens jobb kezétől is. Vigyorog
Összeségében 1 nagyon jó kis túragépes könnyű,fordulékony,kényelmes és ha akarod még sportosan is tucc vele motorozni.
RG:
RG már 1 kicsit keményebb dió.Inkább nevezzük Dejónak xD
Nah kényelem az v.mi elbaszott rajta Vigyorog Határozatlan Határozatlan
Magadalá húzott lábak, naon dőlt üléspozíció....
De aki egy ienre ráül lese sz*rja úgymond mert a gép tud egy olyat hogy 5-be már 140 km/h.
Gyorsulása nem a legjobb de végre iszonyat jól tudnak forogni.Fogyasztása kb. 7-8-9-10 litykó körül mozog.
Városban kimélő üzemmódon megáll 5-6 nál.
Igazi Kakucsozó gép és erre még rájátszik a fordított teló 4 dugós fékek elől és a 2 dugós fék hátul.
Jaaah és az 1,3 as Suzuki Stiftel mellédálló vigyori hülyegyerek rádnéz hogy gyorsulás legyen csak bátran... ez a gép fordulaton veszedelmes Vigyorog Vigyorog
TZR:
Nem azért írom hogy a legerősebb mert nekemis ien van hanem azért mert bizonyított tény:
Az NSR- 27-28LE, RG-30LE (kb.),És bizony a kis "Tüzér" 33LE is tud!!!!!
Ismétlem Tud!
Egy jó kis power szinkron megfelelő kompresszió és máris van egy Japán RS-ünk! Menő Vigyorog
Kényelmileg nem a legjobb de elviselhető.volt olyan hogy folyamatosan letekertem vele 110km-ert és csak 1 kis seggfájással száltam le róla. Menő
Fogyasztás-->CSILLAGOS ÉG
Nah jó nem mer a max amit kihoztam belőle(agostyáni szerpentin.) az 10 Litykó volt.
A gép kicsit lusti alacsonyabb tartományban(3000-6500) de az RS még 8000-nél is lusti Vigyorog
De jön az áttörés 6800-6900 nél nyitik a Yamaha Power Valve System és annyit veszünk észre hogy 6,5 sec alatt 100-on vagyunk!
Nah AKIT érdekel a témáról pár dolog írhatok a 3 mociról 1 komplett tesztet ami felkerülhetne mondjuk az oldalra is. Bibííí
Azért bátorkodom ezt mondani mert mind a 3 motorhoz volt szerencsém Vigyorog Menő
Nah akkor várom véleményeket." -
#3 Képek:
-
#2 Cagiva Mito a mezster ... lágszórót rája
...bocsi -
#1 Itt szeretnék tulajokat összerittyenteni, ugyanis érdeklődöm a motor iránt.
Ami rivalizál vele:
Honda NSR (-kevés alkatrész)
Suzuki RG Gamma (-kényelmetlen üléspozíció)
Aprilia AF1, RS (-kihegyezett motor, kis futótáv)
Cagiva Mito (-Sok a baj velee...)
Tehát kis kompromisszum után átköltöztem a CBR125R ről és a GN125 ről a Yamah TZR-re mert erősebb, kényelmesebb, gyorsabb, szebb és olcsóbb. Deltaboxos váz, és (az újabbakon) Y.P.V.S azaz Yamaha Power Valve System, powerszelep szolgáltatja az erőt. Igaz a fogyasztása magasabb mint a 4ütemű társainak, de itt a menetteljesítmények és az impozáns kinézet dominál.
Várom a véleményeket.