7
-
bmw #7 Hat nem tudom, engem nemigen vonz ez az otlet.
Nekem a szobaban az oldalfal ne villogjon osszevissza.:D -
#6 Ez nem igaz.
Igy 1 uj stilus jon letre.. ugyanis valtozik a technika ez termeszetes.
Ez kb olyan mint a fotografiarol atteres a mozgokepre..
Most bejon egy uj lehetoseg, a tobb kameranezet, azt is meg lehet csinalni minosegben, sot ugy is kell. Interaktivitas vegre, amire vartunk.
Pl az FPS jatekokat is meg lehet csinalni igenyesen.. fuggetlenul az interaktivitastol. -
#5 endrev-nél a pont -
#4 dokumentumfilmeknél, természetfilmeknél nagyon jól jön -
pauly #3 -
endrev #2 Ez ba'omság... A filmkészítésnek pont az az egyik alapja, hogy a film egy kompozíció. Minél gondosabban van megtervezve és kivitelezve, annál jobb a kompozíció, ettől lesz jobb az egyik rendező vagy operatőr a másiknál.
Csakhogy a kompozíciónak az egyik legfontosabb része az, hogy pontosan mit, mennyit, honnan, mennyi időre, milyen kameramozgással látunk.
Fraunhoferék a nagy fejlesztés hevében szépen belerondítanának a filmművészetbe. Ha panorámában láthatok, vagy ha csak több kameramozgásból, akkor aztán végképp összeomlana a kompozíció, az élmény helyett csak kapkodnám a fejem. A Hulkban ezt jól láthattuk, amikor egyszerre több kameraképet mutattak amolyan képregénystílusban. Biztosan nagyon eredetinek tartották, de így egyik kamera képének sem volt súlya, sem üzenete, nem létezett kompozíció, mert pont azt ölték meg ezeknél a képkockáknál. (Több kamera között a pad alá estünk.) Milyen lenne ez 360 fokban? :D -
Lordboxi #1 "így a néző döntheti el, hogy a történéseket melyik szereplő szemszögéből vagy egy külső kameraállásból szeretné látni." És azt moziban, hogy döntöm el melyik szemszög hangját szeretném látni.... Nekem ez már kicsit sok.