6
  • ZoliJ
    #6
    ugyanmár, a mávról beszélünk:)
  • labzo
    #5
    Egyrészt: meg kell vizsgálni azt, ami külföldön működik (mert egyesek írtak ehhez hasonlóról).
    Másrészt: meg valahogy úgy, ahogyan leírtad, de a vonat is lenne egy átjátszó állomás a kaller gépe és a helyi - regionális - központ között. Ez az átjátszó állomás a MÁV-Startnak jobban megérné, mert így akár még netezhet is az utas (akár még széles sávon is, persze ha wi-fi-s a laptopja), vagy szimplán mobilhozhat (btw - külső cégek számára is hozzáférhetővé kell tennie a vonatot, mint átjátszó állomást - csak akkor több csatornás lenne, hogy más központokhoz is csatlakozhatna).
  • ZoliJ
    #4
    és szerinted a kaller gépe online kapcsolatban van a központtal? Vagy honnan kéne tudnia, hogy a kódod érvényes-e?
  • labzo
    #3
    Abban igazad van, hogy ezt én még nem használtam, de attól még ott van az a 10 számjegyű kód, amivel oda kell menni az automatához - az úgynevezett Netes jegyvásárlásról ezen az oldalon lehet olvasni.
    Amúgy meg olvasd el ott a 2. javaslatot, ami lényegében azt takarja, amiről én is írtam.
  • Carlos HUN
    #2
    miről beszélsz senkinek semmi köze nincsen a 10 számjegyü kódhoz látom nem vettél még igy jegyet én igen és nagyon jó a rendszer nincsen sorbanálás odamész géphez kinyomtatja pályaudvarokon lévő automata másopercek alatt a jegyet
  • labzo
    #1
    Kell a fenének az internetes jegykiadó, mikor már megvan az a 10 jegyű szám, akkor azt a kaller bepötyögi a gépébe és úgy ellenőrzi a jegy, vagy a bérlet érvényességét. Ha már számokat kell begépelnie az automatájába, akkor már simán, sms-ben is meg lehetne váltani a jegyet, ill. a bérletet. Bár igaz, ha egy vonalkódot lehetne leolvasni, az még könnyebb lenne (és sokkal gyorsabban haladhatna az ellenőrzés), csak kérdés az, hogy a nyomtatók mennyire térnek el egymástól, mert azt pontosan kellene nyomtatni.