#2
Na, ezt én sem tudom, hogy mire jó az ombudsman...
AJÁNLÁSOKAT tesz, amiket nem kötelező betartani.
(Jó nagy fizetésért csinálja a SEMMIT!)
Ez az egész fenti "ügy" is mutatja, mennyire nagy szükség van őreája: csinálja a biliben a vihart...
A fenti esetben a webáruház pontosan a törvényeknek megfelelően járt el : kizárólag a csomagszállító cégnek adta meg a Vevő adatait (ha ezt nem teszi, nem tudják kézbesíteni a Vevő megrendelését!).
Az, hogy a futárral a címzettnek gondja volt, az a webshopra és a futárszolgálatra tartozik, szerintem meg is kaphatta a méltó büntetését a futár! HA EZUTÁN zaklatta a Vevőt, ez már a rendőrségre tartozik és nem az ombudsmanra...
Nem tudom, mit követhetett el az a futár, én már évek óta számtalan esetben rendeltem a neten, rengeteg futár jött már hozzám, de SOHA egyik sem volt udvariatlan, vagy sértő viselkedésű, sőt! (Lehet, mert én is udvarias vagyok velük?)
Viszont évek óta kezelek webshopokat : hetente van 1-2 Vevő, akinek a hangneme olyan sértő, hogy kinyílik a bicska a zsebemben sokszor... Próbálok a végsőkig udvarias maradni az ilyenekkel, de előfordult, hogy inkább megkértem az illetőt, többet nálunk ne vásároljon!!!
arrakistor#1
ki a tököm az az ombucmann? már megint valami jiddis héber aki a parlamentbe lobbizik, meg büdzsézik?