6
  • runny
    #6
    Kérem vissza a 96 Ft-omat!
  • aaaaa
    #5
    Az ADSL-ek működnek, meg az ügyfélszolgálat is. És nem szívatják az embereket holmi központi eredetű hibákkal. A UPC-s telefonos ügyfélszolgálat max. arra jó, ha van rá pár ezer forintod, hallgathatod érte fél órákon keresztül a négy évszakot, majd semmitmondó dumával gyorsan leráznak. Örülj, ha csak ennyi bajod volt velük... A 15 gigát soha nem fogom nekik elfelejteni. Tehetnek most már bármit, többet nem kell. Nem fogok nekik SOHA többé megalázkodva és értelmetlenül könyörögni 25-én, hogy kapcsolják már vissza a sávszélességet, mert a 64kbit semmire sem használható... És még nekem kellett gazembernek éreznem magam, hogy használni merészeltem a csodálatos szolgáltatásukat. Persze ma már elvileg nincs korlát, de kutyából nem lesz szalonna...
    A személyes ügyfélszolgálatukon 30-40 percnél előbb soha nem kerültem sorra, de inkább 1 másfél óra... Ha odamész zárás előtt fél órával, (természetesen még nyitvatartási időn belül) , szó nélkül kirúgnak... Na ebből sem kérek.
  • Adamul
    #4
    Nagyon helyes, hogy visszavonta ezt a plusz díjat, csak megkérdezném, hogy pl a vaterával mi a helyzet e-téren? Mert most újabban az is a csekk postázásáért +200 (!) ftot számláz ki... Nevetséges, hogy minden ez irányú költségét a fogyasztókra/felhasználókra hárítják át...
    #2-höz pedig: Nem a upc drágább, hanem a DIGI olcsóbb 3*... Tom, a végeredmény szempontjából mindegy, de amúgy pedig mégsem, hiszen a upc sokkal több helyen elérhető, jóval régebb óta van a piacon, és MEGBÍZHATÓ szolgáltatást nyújt, nekünk a több mint 3év alatt talán 2* volt egy rövid időre üzemszünet... és még ez a "kisebb" sebessége is nagyságrendekkel jobb az adsl-eknél, ár/érték arányt tekintve is... Ettől független valóban lehetne olcsóbb a upc is (csak ne legyünk telhetetlenek :) )
  • sesquatch
    #3
    gyerekek, ezt ha egy kis esze lett volna, forditva csinálta volna:

    felemeli az előfizetési dijat 96 Ft-vel, majd KEDVEZMÉNYT ad elektronikus számla esetén, nem pedig plusz költséget von le a papir számla esetén. Ugyanott tartottak volna, mégis jobban hangzik. Az emberek imádnak megtakaritani :-)
  • aaaaa
    #2
    Innen is látszik mekkora egy szemét cég ez. Árulja az internetét a Digi TV-hez képest 3x áron, tizede feltöltési sávszélességgel, eközben még pitiáner százforintozik a számlákkal. És ha nem küldték volna el a fogyasztók és a fogyasztóvédők is a fenébe, simán rászámolta volna. Ugyanígy szemétkedett az előfizetőkkel a 15GB-os korláttal amíg megtehette, mert nem volt más választási lehetőség...
    A kiskereskedőknek mikor engednék, hogy egy 5 forintos cuccra + 96 ft-ot kiszámlázzon, ha valaki részletes ÁFÁ-s számlát kér ??? Minimum azonnal bezáratnák és több millióra bírságolnák.
  • Mr Manson
    #1
    Helyes! Jó ötlet az online számla, és alkalmazni is kell.
    VIGYÁZNI KELL A KÖRNYEZETRE!!!

    ... de sajnos ez Magyarország lassan kell bevezetni és 5-6 év kell neki ...