41
IL-2 Sturmovik kozolra is!
  • csoola
    #41
    most én vagyok ennyire láma vagy ez is ilyen sablon árkád lófasz lett? az IL2-est imádtam régen PC-n, megörültem hogy lesz konzolra valamiféle feljavitott átirat a box határaihoz mérve, a demo tetszett, csak hát én mindig is a tengelyhatalmak élén indultam csatába... erre itt a teljes és NINCS BENNE TENGELYHATALOM VÁLASZTHATO OLDALKÉNT? van egy suttyo szövetséges kampány és kifujt? ez IL2?!
  • Totti5
    #40
    arra pont elég hogy élvezhető legyen és nem is kell több, a demo meggyőző volt, még árkéd módba is kellemes a fizika
  • Falcon87
    #39
    A fokozatokat ecsetelő videókból kiderült, hogy a szimulátor mód sem lesz egy szimulátor. Mondjuk, konzolon ez nem csoda.
  • rudanjoe
    #38
    nem, legalábbis a kiadáskor nem:(
    állítólag lehet majd árkád és szimulátor mód közül választani,
    mondjuk kontrolerrel nemhinném hogy a régi feeling lesz!
    *asszameg
  • rambo109
    #37
    Pc-re megjelenik????
  • Istencsászár
    #36
    Aki komolyabban akarja átélni az próbálkozik vele pécén:), gondolom kell hozzá valami spéci irányítóeszköz.
  • Vlala #35
    Hát jah... van, akinek egy Stradivari is csak arra kell, hogy gyakoroljon rajta a gyerek. Szerintem bűn a művészetet elpocsékolni. :)
  • Istencsászár
    #34
    Konzolon csak egy játék lesz... nem is akarünk többet.
  • Vlala #33
    Játéknak is jó, de ez egy szimulátor, tehát valósághű repülés is modellezhető benne.

    Játéknak használni olyan, mint Ferrarit venni az ötéves gyereknek, hogy "brungattyúzzon" vele. :)
  • rudanjoe
    #32
    imádtam a pc-s il2-es szimeket... kiváncsian várom a konzolos verziót, de sajna szerintem is árkádosi lesz.
  • Istencsászár
    #31
    Biztos igyvan, mert nekem az kínai:)
  • Bucser
    #30
    Az a gond, hogy nem tudsz valós fizika mellett repkedni, ha nem állítod a trimet a légcsavarszöget és az ívelőfelületeket. Ugyanis akkor valamilyen irányba folyamatosan ellen kell tartanod (amely helyzet megszűntetésére a lentebb látható állandóra állítható felületek valóak.)

    Egy autó működéséhez nem tartozik hozzá a fülkéből való nyomás állítás míg egy repülőnél a magasságkülönbség miatt elengedhetetlen a motorra érkező hatások figyelembevétele.
  • Istencsászár
    #29
    Idetaláltál? Ki mondta hogy nemkell? mindennek megvan a funkciója, de egy kontrollerre is rálehet programozni azokat a funkciókat amelyek elegendők a játékélményhez ( valóban jópár dolog nem lesz elérhető ), és ismétlem öngmagam hogy ez nemfogja befolyásolni a repülő videlkedését a fizikai hatásokat stb... nekem fogalmam sincs mi kell egy repülkéshez... nekem elég a gáz-fék, oldalkormány, tűzgomb, nézelődés a pitben, fegyverzetek... asszem ez tökéletesen megvalósíthető a kontrolleren is minden gond nélkül.

    Az olyan dolgok mint a "légcsavarszögállítás" már nekem sok... ezt meghagyom az olyan repszim fanoknak mint tevagy... temeg meghagyod nekem a Forma1es autó beállítását mint pl diferenciálmű, guminyomás, felfüggesztés aprólékos állítgatása stb...

    Amugy hülyézés nélkülis leirhattad volna.
  • Bucser
    #28
    szerinted a sok gomb azért kell, mert 12-vel is lehet helyettesíteni... már megint sokat ittál vagy hülye vagy...

    Akkor lássuk átlag kávédarálós vadászrepülésbe mi kell.

    csűrő, magassági, oldalkormány, trim (szintén magassági, oldal, csűrő) gáz adagolás, légcsavarszögállítás, nézelődés pitben normálisan, elsődleges, másodlagos fegyverzet, bombaoldás. ez csak ahhoz kell, hogy felszállj repülj és lőjj. Ekkor a bombával nem tudsz célozni.

    Aztán ott van még a Flaps, Airbrake, kerékfelhúzás leengedés, üzemanyag levegő keverékállítás ésatöbbi ésatöbbi.

    Ha ezek nincsennek akkor ne hívjuk szimnek.

    BTW Ace Combat 6 talajától és városi helyszínétől hányhatnékom van olyan fantáziátlan...
  • Istencsászár
    #27
    taníts, ha már megszólítottál:)
  • bakvarnyu
    #26
    mér aki nem nyilbillentyűkkel repül az pilótának érezheti magát?ez nem egy játék he?
  • Thanatos
    #25
    látszik nem sok közöd van szimekhez :)
  • Énvagyokazapád
    #24
    tiszteletben tartom a véleményed, de én maradok az enyémnél :)
  • Istencsászár
    #23
    Nem, olvasd el mégegyszer amit írtam:)
  • Énvagyokazapád
    #22
    szerintem egyezzünk ki abban, hogy a pc-s verzió szimulátor, ez pedig valami arcade jellegű játék lesz ;)
  • Istencsászár
    #21
    Pécén én csak fel és leszálltam:D, mert a többi nekem túl bonyolult volt, és én nemértek a repülőkhöz... láttam a keyboard listában hogy ezer+1 kombináció van. Amugy a lényeges dolgokat lehet kontrollerrel is majd, az meg nem befolyásolja azt hogy az egyes funkciók kimaradnak hiszen ettől a gépnek lehet ugyan olyan fizikája mint ami a pécés veriókba volt eddigis és be lehet majd állítani realisztikusra a körülményeket ( remélem ).
  • guardian hero
    #20
    Nem is kell túlbonyolítani.
  • Énvagyokazapád
    #19
    de ez konzolra fog jönni, nem hinném hogy annyira túl lehet bonyolítani, elég rég óta játszok il2vel gépen.
  • Istencsászár
    #18
    Ace Combat az árkéd játék.
  • joebacsi
    #17
    jah, szépnek szép, csak a fizika, mint olyan hiányzik belőle :)


    ha il2ből is csinálnak egy ilyesmi izét konzolra, az felér egy megszentségtelenítéssel
    (bár ugye üzletileg az ilyen lebutított vackok érik meg)
  • Istencsászár
    #16
    Arról nembeszélve hogy az átvezető animok olyan gyönyörűek hogy egy FPS, TPS játék is megeirigyelné, és az FPS atom fix, folyamatos... hiába a japók tudnak programozni.
  • Istencsászár
    #15
    Nem tűnik annyira nextgennek... Ace Combat 6 a mérce grafban, az elég szép, hogyha annál silányabb lesz az már a programozók hibája.

    Erről van szó... és ugyan ilyen amikor van 100 gép a légtérbe, van 100 földi egység, megannyi épület, effekt stb...
  • guardian hero
    #14
    Jóleszez, nem mindenki ér rá évekig egyetlen játékba belebuzulni :) Csak legyen valami normális történeti körítés is mellé (a'la Ace Combat, Strike Commander, stb...), nem a mission editort akarom bámulni a küldetések előtt.
  • joebacsi
    #13
    nextgen csilivili mindenf*szom, de a látótáv le van butítva erőteljesen ahogy látom...végülis csak az egyik leglényegesebb dolog egy repszimben :)
  • Vlala #12
    Az IL-2-nek épp a fizika, a szimulátor-jelleg az erőssége. Be lehet állítani pistike-fokozatra is a nehézséget, de ezzel pont a lényegét veszíti el.
    (Nyílbillentyűkkel minden pistike tud repülni, de ettől még ne érezze magát pilótának, mert a keksz is többet tud nála az avionikáról...)


    (egyébként van egy pár folytatás:
    IL-2 Sturmovik
    IL-2 Sturmoviik: Forgotten Battles
    IL-2 Sturmovik: Forgotten Battles Ace Expansion Pack
    IL-2 Sturmovik: Pacific valami
    IL-2 Sturmovik: 1946 (ez több kiegészítő együtt, néhány olyan géppel, amelyek csa kprototípus vagy terv formájában léteztek - nagyon bejött)
    )
  • Zinaj
    #11
    Aha ertem.
    Nemsokara megvan a jatek :)
  • Zinaj
    #10
    IL-2 Sturmovik mar megvan.1MB/s...lol
  • mama2
    #9
    már régen. azthiszem 2003. Hát pontos nevét nem tudok, mert kiegészítője is van, de nekem valami olyasmi van meg hogy:IL-2 Sturmovik forgatten battles asszem.
  • Zinaj
    #8
    Pc-re mikor jelent meg?
    Es mi a pontos neve?
  • Istencsászár
    #7
    Az IL2 nem árkéd játék, de tökéletesen skálázható a nehzségi szint, igy lehet könnyű is, de lehet baromi nehéz is.
  • Énvagyokazapád
    #6
    a gond itt kezdődik, sok kis hülye elkezd vele játszani, és azt hiszi hogy tud repülőt vezetni :|


    ...aztán kiugranak az ablakon mert azt hiszik tudnak repülni
  • mama2
    #5
    Hehe... e valamiért nem linkelte őket:S. Amúgy ha arcade szar az se baj, mert nekem meg van a IL-2 pc-re, de nagyon nem tudom irányítani a nagyon szimulátoros irányítás miatt:S.
  • mama2
    #4
    Képek:





  • Énvagyokazapád
    #3
    amúgy jók a képek mama! 2 felülés közt linkelted őket?
  • Énvagyokazapád
    #2
    arcade szar lesz, érzem.