18
Pawno-San Andreas multi szerver készítő
-
Robi546 #18 Értem. :) -
mx5 kevin #17 Azóta megvan a probléma nem működött se a compile se a compile/RUN funkció a játék mappájában volt a pawno és az helyett hogy a dolgát végezte volna elindította a játékot ez által akár mit is csináltam nem működött. Átraktam máshova a pawnot most príma minden ok. -
Robi546 #16 1. Értelmesen próbáld le írni mert ebből semmit nem érteni.
2. Le kell futtatni Compile/Run -al hogy elmentse az adatokat.
3. A Pawnonak semmi hibája nincs mivel mindenkinek megfelelően működik kivéve téged.
4. Nem értesz a Pawnohoz azért nem jó neked.
5. Az nem debúg hanem debug -
Norbi779 #15 amikor szerkeztetted a gamemodet akkor ,egynomdat hogy Compline/Run ? -
mx5 kevin #14 Na ez az egész sriptszerkesztés egy óriási szívás, csessze meg az a barom aki kitalálta hogy ember szerkesszen gép nyelven és nem egy program végezze ezt!Rámegyek a samp debúgra de kipróbáltam a filtersriptes debúgot is tök mindegy.Elmentem az autót lementi a savepositions fileba.Megnyitom a gamemódot a pawnóval de próbáltam samp debuggal is és próbáltam másféle gamemóddal is tök mindegy.A lényeg megynyitom a gamemódot beillesztem az add static velche sorba de próbáltam a helyére is másolni 1 napot kísérleteztem egy csomó mindennel de nem akarja betölteni az autót.Na kiváncsiságból megnyitottam a pawnóval a gamemódot és mindent töröltem egy teljesen üres dokumentumot kaptam na ezt elmentettem.Ekkor ugyebár nem szabadna semmit betöltenie el se indúlhatna a szerver és láss csodát betölti a gamemódot amit a pawnóval megnyitottam és mindent töröltem belőle de ez mindegy neki.Elment egy napom csak erre körbenéztem az összes utasitást és nem működik.Filtersripteknél még működötta szerkeszgetés de itt nem akar.Tehát én úgy látom mint samp debugnál mint pawnónál valamiért nem érti meg az a vacak hogy a gamemód szerkesztve van ha belepiszkálok törlök belőle valamit hozzáadok vagy akár az egészet törlöm nem vesz tudomást róla.Aki kitalálta igazán írhatott volna egy normális samp debúgot ami amit én alakítok a virtuális környezetbe azt lementi egy game módba nem így hogy én szerkesztgetek gépnyelven azt a jó isten se tudja mi mért nem jó. -
Norbi779 #13 így is úgy is* XD -
Norbi779 #12 hoppp XD lehet h a if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1,x,y,z)) -nál az egyes nem kell... de nem biztos. próbáld meg így is így is -
Norbi779 #11 ez lesz benne a parancsba:
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1,x,y,z))//x y z t írd át kordinátára
{
SendClientMessage(playerid,0x3333AA,"Itt nem használhatod ezt a parancsot");
} else {
SetPlayerPos(playerid, x,y,z);//itt megint a x y z helyett a kordináta
} -
#10 Csáó,Valaki megtudná nekem mondani hogy hogykell egy adott pontból való teleportot csinálni? tehát x helyen állok,és csak onnan lehessen teleportálni y helyre. :) Ha vki adna értelmes választ,akkor megköszönném :) -
Robi546 #9 Hello all!!!
Én csak azt szeretném hogy a SAMP-ra a 0.3 a -ra vannak gamemodes-ok meg filterscriptek????? aki tudja az tegyen linket plz!!!!
Vagy jók hozzá a 0.2 u1-s scriptek meg gamemodek is ???? -
#8 SZERINTEM EHEZ KELL EGY KÜLÖN TÉMA ,DE MINDEGY. -
#7 #2 -
#6 obj-up helyett használj inkább objup-ot. Tapasztalatom szerint SAMP nem szereti a kötőjeleket. :P -
#5 kétlem, hogy a GTA-SA topikban örülnének ha ilyennel szemetelne :D jó ez itt. -
#4 talán nem különféle oldalakról kelleni az olyan szövegeket, amiket majd utólag fel sem ismer a pawno (hülyén hangzik, de ha egyszer látod hogy fel sem ismeri, akkor minek próbálkozol vele?)... egyébként mi köze a szerver készítéshez? egyébként van msned? megcsinálom ha kell, mert először nekem is ezzel voltak problémáim, de végül rájöttem hogy megy -
#3 Minek akarod mozgatni? Meg mit akarsz csinálni? -
#2 itt. -
#1 Sziasztok!
Most kezdtem el foglalkozni a pawno programozással,de már csak a tárgy elmozgatása nem sikerül,a parancsot se ismeri fel amivel elmozgatnám:
new func_obj; //elején van
func_obj = CreateObject(2359,248.973251,1859.570068,13.513611,0.0000,0.0000,270.0000);// kocsik után
OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, "/obj-up", true) == 0) {
MoveObject(func_obj,2468.297607,-1782.827148,34.983332,2.5);
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, "/obj-down", true) == 0) {
MoveObject(func_obj,2468.297607,-1782.827148,12.983332,2.5);
return 1;
}
a segítséget előre is megköszönnném.