8
  • Sippie
    #8
    ehhez idevágna a South Park zeneletöltésről készített fikázása. Mondjuk ha megnézzük hogy a nevesebb sztárok mire költenek és mennyit, milyen autókkal járkálnak, milyen totál fölösleges baromságokra költenek 100ezer dollárokat, akkor méggázabb ez a pereskedés
  • Csaba42
    #7
    Miért, van, aki Kiszel Tündés vackokat tölt? :)

    "Egyettlen megoldás semmit nem szabad tőlük venni kb 5-6 éveig, aztán hátha felfogják hogy nem megoldás szopatni a jónépet."
    Aztán később behajtják visszamenőleg az 5-6 éves kiesést. :) Amúgy nekem is tele van már a tököm ezekkel a buzi jogvédőkkel, és az egyéb, követelőző szervezetekkel. S ez annyira ellentmondásos: a kiadók jogait védik, de az egyének (pl. vásárlók) jogait nem? Vagy nekem nincs jogom megválasztani, hogy mit veszek meg, és mit nem/mire költöm a pénzem?

    pnoenix1:
    Lehet, hogy rájöttek, a kis halakat nem tudják rendesen kifilézni, ezért mennek rá a nagyobb halakra.
  • Frayer
    #6
    EGY FORINTOT SEM
  • sathinel
    #5
    Nem nevetséges... Inkább senki ne vegyen semmilyen zenét max letölt, warezol, stb. Máshogy nem tud rájuk hatni az ember. Egyre jobban azt akarják elérni hogy minden szarért úgy fizessünk hogy azt sem tudjuk mi az. Ha nem kell nekik ingyen reklám, akkor nem is akarnak semmit eladni. Én tuti egy fillért sem adok ezeknek a parasztoknak. Kb mint az itthoni előadók. Kisszeltünde meg hozzá hasonló megagáz kis gyükereket nyomatnak, és ugatnak a letöltés ellen mikor nem veszik a zenéjüket. Persze az adathordozókon is van hasznuk, meg rádiókból,stb de nekik nem elég ők minden szarért milliókat akarnak. Egyettlen megoldás semmit nem szabad tőlük venni kb 5-6 éveig, aztán hátha felfogják hogy nem megoldás szopatni a jónépet.
  • phoenix1
    #4
    "... Példaként említhető a Yahoo Music, amely rövid előzetesekkel, kliprészletekkel csalogatja az oldal látogatóit, márpedig az ilyen szolgáltatások bevételéből a bíróság szerint az előadóknak és a kiadóknak is részesülniük kell."

    Ezek meg vannak tisztára kergülve! Ha nem lenne olyan *portálok* mint a " Yahoo, a RealNetworks, valamint az AOL" honnan a fenéből tudná az ember, hogy kijött egy új szám ettől-és-ettől az előadótól.
    Annyira nevetséges már, az előadók és a kiadók úgy gondolják, hogy reklám nélkül majd fogják venni a zenéjüket amiket kiadnak, hogy lehetnek ennyira gagyik. Minél több reklám, hirdetés annál több bevételt jelent ez nekik. Huh. :S
  • nickwearby
    #3
    Ugye nem csak nekem tűnt fel , hogy ez furcsán egy időben történik azzal, hogy a yahoo-t többen is (M$, Gugli) fel akarják vásárolni????
  • arty
    #2
    ezt akartam irni ... ezek komolyan megérdemlik, h összeroppanjon alattuk az egész zeneipar :( ilyen szánalmas kisértet ... és mivel amerika, a végén igazat adnak nekik :O
  • acdc
    #1
    "amely rövid előzetesekkel, kliprészletekkel csalogatja az oldal látogatóit"

    akkor fizessenek az előadók a reklámért