41
  • redfish
    #41
    Na, azért én nem vagyok ennyire elszállva az Extrém Digitaltól...

    Az internetes boltjukban is többször vásároltam : itt semmi problémám nem volt. Gyorsak voltak, minden megérkezett.

    DE a Mammut1-ben levő boltjuk :
    Az Eladók bújkálnak a Vevők elől, nehogy dolgozniuk kelljen.
    2 eladó a pult mögött ül és vadul "dolgozik" a számítógépén (szerintem chatel vagy billirdozik?), lényeg, hogy a Vevőkre tojnak magasról...
    Mikor végül mégis kikényszerítem, hogy kiszolgáljon, semmi nem tetszik Őkegyelmességének, dühös, mert kibontatom vele a 60ezres monitort...
    Szándékosan azért mentem a boltba, hogy nehogy pixelhibás szart kapjak a pénzemért. ERRE fizetéskor kiderül, hogy dehogyis a kibontott-megvizsgált monitort nyomnák a kezembe, hanem egy bontatlant!!!!???
    Ja, és külön várhatok 20 percet, hogy fizethessek (nem, senki nincs előttem!), és további 20 percet, mire méltóztatnak csomagolás nélkül átadni a kifizetett cuccomat!
    3-4 vevő áll a termékkiadó pult előtt 20 percen át, semmi nem történik, csak a mi idegeink jojóznak... Eladók békésen cseverésznek, táplálkoznak, intézik kis magánügyeiket, nehogymár munkaidőben dolgozzanak!
    Sajnos, háromszor jártam már így ebben a boltban, azóta inkább messze elkerülöm.
  • Shodan
    #40
    Múlthéten vettem náluk egy HP laptopot, de este kiderült hogy rossz a touchpadja.
    Másnap visszavittük. Gondoltam magamba ebből hétvégén már nem lesz gép, még bevizsgálják, átnézik stb. Garancia ügyintéző srác kipróbálja, mondja hogy ez tényleg rossz, mondja hogy valószínű csere.
    Jó remek akkor ez egy hétig is el fog tartani gondoltam.
    Erre hozza ki a raktárból a másikat! 20perc múlva már új laptopom volt, ami hibátlanul működik.
  • Dvid85
    #39
    Edigital: Add el az árút, legyél kedves addig a vevővel amíg ki nem fizeti a pénzt, utánna le is sz...hatod.
    Vettem náluk egy 350D-t már a garijegyet összecserélték, nem baj előfordul, aztán kiderült hogy rossz a gép mert 3 nap után csutkára lemerült(tehát pont kiesik a cseregariból), visszavittem csodálkoztak, bevizsgálták, és azt mondták semmi baja, holott a probléma megvolt, aztán még nekem kellett elvinni a magyar Canon-hoz hogy adjanak már róla jegyzőkönyvet hogy ez így nem jó, majd hogy visszamentem a jegyzőkönyvel még nekik állt feljebb hogy akkor miért nem csináltattam meg a magyar canon-al...>:(. Aztán miután írtam egy levelet jogszabályokra hivatkozva feljelentéssel fenyegetőzve hát nem felhívtak hogy akkor mégis megnéznék a gépet. Egy hónap múlva vissza is kaptam megjavítva, ergo 3 hónapból egy hónapot használtam a gépem, holott már az elején ki kellett volna cserélniük. Ja és ahányszor voltam a szervízbe valaki mással is mindíg problémáztak hogy ez meg az nem garanciális probléma....
    Na azóta nem vásárolok túlük semmit, és nem is fogok, nem kis idegeséget okoztak az alatt a 3 hónap alatt. >:(
  • nickwearby
    #38
    Én hardvert rendeltem tőlük nem is egyet,
    mind jól működik,
    mondjuk rendesen utána is néztem, mit érdemes venni.
    Tetszik az is, hogy véleményezni lehet a termékeket,
    és ha nem stimmel a specifikáció, ki is javítják.

    Egy monitort házhozszállítással is rendeltem tőlük, mert a régi crt-m bekrepált.
    Egy 19"-os LCD-t, és olyan mázlim volt,
    hogy kikaptam egy pár darabos szériát,
    vmi kínai márka,
    soha nem hallottam róla, pár hónapig árulták (utána gondolom elfogyott),
    már majdnem egy éve,
    és kifogástalanul működik,
    pixelhiba nincs.
    Ja és a lényeg, 36ezer volt. Azóta se láttam ilyen olcsón.

    Szóval nekem bejöttek a cuccaik.
  • Bandee
    #37
    jópár terméket vásároltam, ár átlagos, kiszolgálás jó. hozzáértő eladók? győrben necces de akad segítség ha kicsit mélyebb kérdés is van, gari ügyintézési idő nem volt pörgős, de korrekten tájékoztattak h mi van. röviden ilyesmi 1 jó bolt :) sokan a fent említett pozitívumok jópár pontjában buknának ...
  • Arnoux
    #36
    Nekem nagyon bejön az eDigital. Mikor megrendeltem tőlük a sennheiser fülesemet mindenhol 1000-2000 forinttal volt drágább, itt viszont még ingyen kiszállítást is kaptam. Másnap meg is hozták és a termékkel meg vagyok elégedve.
  • kisgabo
    #35
    milliárdos forgalom, minimálbéres melósok.
  • I.C.ram
    #34
    és a 30% csak alaphangon... nem egy dolgot láttam már náluk, ami legalább 60-70%kal drágább volt. Olyan termék meg egyszerűen NINCS, aminél egy javítás több lenne, mint a vételi ár 60-70%a.

    Tök ugyanaz mint a casco. Hülye emberek orrbaszájba kötik, aztán 2 év alatt befizetnek annyi pénzt a nagy semmire, amiből egy totálkáros autót visszalehet hozni a forgalomba ...
  • I.C.ram
    #33
    Gondolkozz már. Media Markt LEGALÁBB 30%kal drágább, mint a kisboltok. Vajon megér ennyit 1 év garancia mondjuk? Nekem nem. Inkább kockáztatok. Eddig soha nem volt garis problémám, és már megspóroltam annyit a vételi árakon, hogy akár szervízbe is elvihetném a cuccokat, de erre kevés az esély, mert a gyártók is igyekeznek olyan dolgokat gyártani, ami nem szarik be 1 év alatt. Media Markt bunkó ügyfélszolgálatából sem kérek, köszi. Inkább veszem kisboltoktól. Sokkal jobban megéri.
  • FoodLFG
    #32
    Én az ebolt.hu-tól rendeltem egyszer és kb egy hétig tartott nekik kihozni a cuccot.. kb 300-400 Ft volt a díj (a futárnak semmit sem adtam xD), de már nem emlékszem pontosan.

    Rendeltem Japánból CD-ket (EMS-el). Már a megrendelés napján elindították a csomagot. 2 óra múlva már kiküldték a Tokiói elosztó központból. Egy és egy fél nappal később megérkezett Budapestre. Másnap megkaptam. Négy nap alatt lezajlott az egész (a csomag repülőre várt a legtöbbet). Ugyan majdnem a tízszeresét (1800 Jen - 3000 Ft) fizettem a szállítási költségre, de Japán nem a szomszédban van és még hamarabb is érkezett meg a csomag..

    Kis különbség..

    (mindkét rendelésben benne volt a hétvége is)
  • Roger6
    #31
    De a garanciát azért megengedhetnéd...
  • wolruf
    #30
    Konkrétan ennek a márkának (Fuji) van itthoni szervize, és bár lehet, hogy nem lett volna sokkal gyorsabb, de 74 nap az én gyomromnak sok volt. Azért vettem a gépet hogy használjam. Sajnos több, mint két hónapig kellett nélkülöznöm, ami nyári időszakban rengeteg. Bár nyilván vannak emberek, akiknek minden ilyesmi belefér. A gondom csak az volt, hogy erről elfelejtettek tájékoztatni a vásárlás időpontjában. Mindegy. Azóta már másik Fuji gépet használok, amit máshol vettem. Nekik sok sikert, biztosan csak nekem volt pechem, mindenesetre nagyon drága pech volt számomra.
  • Chocho
    #29
    Az én tapasztalatom az az eDigital-lal, hogy bár egykoron olcsónak számítottak, ma már egyáltalán nem azok. Nem egy dolgot vettem meg máshol esetenként akár 30%-al olcsóbban is. Ergo lehet, hogy ilyen jó a garancia, meg olyan jó a kiszállítás, de én, mint csóró, ezekért nem mindig engedhetem meg magamnak a felárat.
  • atomkrumpli
    #28
    MM arra jó hogy meg lehet nézni, kézbe venni és kipróbálni a cuccot, de vásárolni szigorúan csak alap cuccokat, 50k felett meg pláne semmit. Vidéken szinte minden boltban +20% vagy még többet is elkérnek ugyanazért az árúért, egy drágább termékért még autóval is érdemes pár száz km-t autózni és még így is bőven megéri nemhogy ingyenes kiszállítással.
    Nagyon magas haszonnal szeretnek vidéken dolgozni, de tőlem éhen halhatnak mivel évek óta internetről rendelek mindent, szerencsére garanciális problémám eddig nem akadt, mákom volt.
  • Szega87
    #27
    A szakbolt se mindig tuti ám Tripax, én pls most hétfőn voltam benn egy győri szakboltba( nem akarom megnevezni, bár megtehetném) és olyan pökhendi, lekezelő stílusban beszélt velem a csávó, hogy mondtam oda soha többet.
  • Tripax
    #26
    Nem akarom rombolni a magyar mamutcégek image- t de tapasztalatom az, hogy szakember szakboltban vásárol. Én kilómétereket vagyok hajlandó elmenni ha olyan üzletet találok akik nem csak lepasszolnak egy árút nekem hanem értékes infóval is tudnak szolgálni. Ezért szeretem a szakboltokat - meg persze azért mert ien helyen van mindig egy két őrült zseni aki perverzióból (szeretetből) sokkal többet tud még hozzátenni. A mindent áruló boltoknak elég ha műszaki irányultsága van az eladónak, bizonyítvány ötös nem kell hozzá.
  • Sir Quno Jedi
    #25
    Nanana. Én is vettem ott közel 200k értékben LCD TV-t, de mikor neten (nagyon szimpi) láttam hogy hol van raktáron belőle (online frissül az adatbázisukból) és bementem a Mamcsiba érte, akkor simán azt mondták, hogy neki ilyen márpedig NINCS is (már rég, vagy nem is volt).

    Már elhajtottak volna, de mondtam, hogy baszki nézzék már meg a SAJÁT rohadt nyilvántartásukban, mert 20 perce még volt (kb. annyit vártam is ott, hogy szóba álljnak velem). No látták én nem kopok le amíg nem lesz igazság. Erre csak megnézték és lám, ott csücsült az én kicsikém csak rám várva.

    Mondtam nekik, hogy szeretném megnézni/kipróbálni (mégsem 2 fillér), erre közli a mandró, hogy ők ugyan át nem hozzák a raktárból (merthogy a Mamcsi 2-ben raktároznak), csak ha megveszem (talán akkor !). Köhhh. Ezen már ráncoltam a szemöldököm, de mivel kellett az eszköz, mert a másikat elvitték szervízbe, ezért természetesen szemrebbenés nélkül azt hazudtam a rohadtaknak, hogy HOOOGYNE, megveszem, csak hozzák át. Át is hozták nagynehezen, de kipróbálni csak nem voltak hajlandóak. Kicsit sem voltam ideges. Mind1 volt, elegem volt belőlük, meleg is volt, meg már untam az egész hercehurcát és megvettem így (félórás sobanállás után, mer nemúgyvanaz), de rezgett a léc.

    Ha gond lett volna vele, visszamegyek és tudok én kellemetlenül is viselkedni... DE szerencséjükre nem volt.

    (Viszont utána rendes volt a srác mert segített lehozni a cuccost a kocsihoz a mélygarázsba. Némi borravalóért. :D)

    Szóval az áruban és az árban nem csalódtam (szerencséjükre), csak izé...

    Ettől függtlenül máshol tán még rosszabb a helyzet (sőt biztos, tapasztalat), úgyhogy máskor is vásárolnék náluk ezzel együtt. Majd mind1ik cég tahinger idehaza, ez a magyar kereskedelem lényája (markecing). :D
  • concrete
    #24
    athina ... khm sikeres ember nem lehet ...

    amúgy szinte a kezdetektől vásárolok náluk, talán már a többmilliós léptéket is elértük céges szinten, és ha csak egy UV szűrőt vettem akkor is figyeltek rám, nem láttam paraszt eladót, viszont paraszt vevőket bőségesen.

    minden céggel vannak persze negatív tapasztalatai egyeseknek (ez a gauss görbe lényege ...) de nekem nagyon úgy tűnik hogy itt többségben vannak az elégedett vásárlók.

    tegyük hozzá, hogy nekem az életben nem volt gondom a mistralban sem garanciális ügyintézéssel, pedig ott is megfordultam már pár gyári hibás termékkel (lehet azért, mert nem a szénné égetett túlhajtott alaplapomat akartam gariban cseréltetni ... )

    (:off
    most hogy utánaolvastam, már beugrott honann ismerős ez az athina név ... bombagyárné ... na igy meg aztán végképp nem lehet sikeres ember olyanvalaki aki az alavető társadalmi normákat igyekszik elutasítani minden konfliktuskezelésre irányuló beszélgetésben ....)
  • Szega87
    #23
    NaGYON JÓ CIKK LETT DANI! Ajánlom figyelmetekbe a webbarát vásárlás című cikket ami a világgazdaság Telebit mellékletében volt 3 hete szerdán!
  • Kis-Bob
    #22
    Még jó, hogy nem mindent Magyarországon javítanak. Mondjuk egy NIKON nem fogja egy olyan országba vinni a szakképzett embereit, és nem is fordít pénzt az ottaniak kiképzésére, mint Bulgária v Magyarország. Egyébként is érdemesebb regionális központot fenntartani. Én egy laptopot adtam be kedden, pénteken már nálam volt. Egy rendelést adtam fel szerdán, pénteken már nálam volt. Árban bőven beleférnek a jó kategóriába,pláne, ha több dolgot veszel egyszerre. A garanciánál egy probléma van csak: az a muki, aki ott dolgozik, abszolút nem alkalmas erre a munkakörre. Nem azért mert beszól volna, vagy valami, hanem mert egyszerűen nem elég kedves az ügyféllel, és látszik a fején az unalom, hogy na már megint itt van valaki. Nekem összességében szimpatikus az üzlet, mondom ezt jópár magyar forint elköltése után, jópár év (edigitalos) vásárlói tapasztalatával. Egyébként is, akinek nem tetszik, keressen jobbat.
  • ihateworkdays
    #21
    Én is Roger6-tal értek egyet. Én is már vagy 100K értékben vásátoltam náluk, és még soha semmilyen gondom nem volt velük. Ők voltak az egyetlen cég, akik 3 napos szubpixelgaranciát adtak a viewsonic monitorokra.
  • Roger6
    #20
    eDigital: Nekem kitűnőek a tapasztalataim velük kapcsolatban. 2 db tükörreflexes fényképezőt vásároltam már tőlük az elműlt 2 évben, vakut, most pedig processzort, összesen több, mint 400.000 Ft értékben. Eddig soha nem volt gondom egyik termékkel sem, minden időben érkezett házhoz, és valóban abban az időpontban, amit megjelöltem náluk. Szóval tőlem ötöst kapnak!
  • lowree88
    #19
    Nekem vegyesek a tapasztalataim az eDigitallal. Megrendeltem egy Dell notit, és a világnak sem akart a raktáron lenni. Írtam nekik egy pár levelet, és nagynehezen válaszoltak, hogy a nagyker már nem forgalmazza, (a maradékot meg már felvásárolta a METRO áruház :D) így ajánlanak nekem egy ASUS notit 3000 Ft engedménnyel. Mivel bátyámnak olyan gépe volt, tudtam h jó gép, ezért elfogadtam, és örültem annak a 3000 Ft-nak. A szegedi üzletben nagyon segítőkészek voltak, akármit kérdeztem válaszoltak. Sztem itt a probléma a fővárosban van. Most a Pestiek ne vegyék sértésnek, és nem álltalánosítok, de nagyon sok a sznob fővárosi ember, aki nagyívből [email protected] a másik gondját. Valószínű hogy ez van a Mammutban is.
  • immovable
    #18
    annak is csak gratulálni tudok aki a mediamarkt-ban vásárol...hasonlóan szinvonaltalan, drága és parasztvakító, mint az elektroworld.
  • gabr
    #17
    Aki Media Markt-ban vásárol számitógép alkatrészt, az sikeres ember nem lehet!
  • Petko
    #16
    A mai világban kurva egyszerű sok lovét keresni és meggazdagodni, csak az a kérdés hogy az ember mennyire képes feladni ezért a méltóságát. El lehet menni pornószinésznek, drogdealernek, politikusnak és nyálkás üzletembernek, ezekhez nem kell ész. Buta szánalmas cégeket alapítani, amik valami fost árulnak és egyedül a reklámmanipuláció miatt mennek jól, szintén nem nagy kunszt. Pl. ott az a szánalmas faszi folyton a hírtvn reklámozza az elektromágneses vízlágyítót. Én ilyen szintre semmi pénzért nem mennék le, kurvára szégyelném magam hogy ilyen pitiáner gyökér módon próbálok pénzt keresni.
  • wolruf
    #15
    Az áraik nagyjából jók. Én is vásároltam többször náluk, de sajnos a garanciális ügyintézésük és a hozzáállás garanciális esetekben eddig egyszer sem ütötte meg nálam az elfogadható mértéket. 74 napig vártam a fényképezőgépemre, majd eladtam az átvételi lapot sz*rért-h*gyért, így legalább volt pénzem másik gépet venni.
    Jó lett volna, ha az eladáskor tájékoztatnak, hogy a garit nem minden termékre intézik Magyarországon, és ha már ordít a hiba oka egy laikusnak is, akkor ne kezdjenek már el szőrözni utána... TÖBB MINT 2 HÓNAPIG.
  • mikloss
    #14
    Én több dolgot is rendeltem már náluk és tényleg nagyon jók. Mindenről tájékoztatnak egyeztetnek. Az áraik közepesnek momdhatók.
  • Vorpal
    #13
    Uhh majd holnap átolvasom igérem
  • BiG G
    #12
    Érdekes olvasmány, ajánlom mindenkinek.
  • aDannyBoy
    #11
    én 11 pontban összefoglaltam, amit lehetett :)
    de kezdjük mondjuk a 4, 6, 9-cel :)
  • Palinko
    #10
    értem. igazat adok, valószínűleg vannak pozitív és negatív példák is. mivel én nem rendeltem semmit, én sem foglalhatok állást. milyen érdekesebb részletekre gondoltál? szerint elkezdheted mert engem is érdekel a téma :)
  • Roli
    #9
    2005-ben vásároltunk náluk, nyomtatót és fényképezőgépet. Míg ide nem ért az áru rendszeresen tájékoztattak e-mail-ben és telefonon, hogy merre jár a termék és mikor várható. Azon nevettem volna, ha utána még megérdeklődik, hogy jó lesz-e vagy másik kell :D Nekem nincs velük gondom. A weblapjuk pedig csak javul, eleinte elég idegesítő volt... Ja és lassú.
  • aDannyBoy
    #8
    egy szóval sem állítottam h nem értek vele egyet, sem azt h igen
    nem szeretnék állást foglalni,

    azt viszont szeretném, ha nem csak a cég anyázásával telnének a szövegdobozok, hanem beszélgetnénk kicsit a hazai online kereskedelem mindenféle egyéb dolgairól. sokkal érdekesebb részletek is vannak a témán belül, persze semmi sem kötelező :)
  • Emmegki
    #7
    Asszem idevág:
    http://bombagyar.hu/index.php?post=818
  • hpteso
    #6
    régebben egyszer ráakadtam erre az edigitalra, azt hittem valami 2 hónapos amatőr oldal. Nahát, mik vannak. Kicsit csúnya és érthetetlen.
  • Palinko
    #5
    miben nem értesz egyet b10el?
  • willcox
    #4
    Soha sem jutott eszembe, hogy ezeknél, vagy bármilyen másik e-boltban vásároljak. Mint ahogy a cikk is írja, sorra nyílnak és zárnak be ezek a boltocskák, és ha valami garis gond van, akkor aztán bottal lehet ütni a nyomukat. Egy Media Markt meg nem tűnik el csak úgy hipp-hopp.

    PS: a cikk elejéhez: abban az időben nem supergamez volt az sg neve? Az index talán már tényleg ezen a néven futott, de előtte meg internetto volt :)
  • aDannyBoy
    #3
    látom sikerült eljutni a második bekezdésig
    azért ez is egy teljesítmény
  • joebacsi
    #2
    jó cikk, köszi!