32
  • Aldor
    #32
    A Seven Kingdoms életem egyik nagy játéka. Hihetetlen, hogy ilyen szar kotyvalékokra pazarolják el a hírnevét...
    Hozni kéne egy törvényt, hogy ilyet nem lehet csinálni, ez faszság! :P
  • dronkZero
    #31
    Az neked miért igényed, hogy _Koreában_ ligák legyenek belőle?
  • xizor
    #30
    fíling biztos jó, de nekem olyan rts kell, mint sc/w3 ami nem 1 wcg-t él meg, hanem Progaming ligái vannak hivatásosokkal koreában/kínában
  • aDannyBoy
    #29
    PDA kijelzőre pont jó :)
  • virs lee
    #28
    Centurion rlz! És csak 1 floppy. Kár hogy csak 320x200.
  • virs lee
    #27
  • virs lee
    #26
    Ez vmi shareware progi, vagy pénzt is kérnek érte? Kb. 10-15 évvel ezelőtti grafikai színvonal.
  • lammaer
    #25
    Nekem a soulstorm az már nagyon rókabőőőr... az alapjáték meg az első kiegészitő (talán a winter assault volt az) még tetszett, mert új stilus volt valamennyire, de az utóbbi két kieg már nem hozott NEKEM semmi újat (jó, 4 új faj, nabumm).
    Igaz, lehet csak az a baj azóta öregedtem is, nekem már túl gyorsan kell kattingatni benne :)

    ----------

    Molnibalage: "pl. mikor lesz már olyan háborús játék ahol a parancskiadás nem azonnal hajtódik végre"

    Lehet meg kéne nézned a Combat Mission sorozatot, abban nagyon sok dolgot valósitottak meg úgy, hogy sokkal közelebb álljon a valósághoz. Tán parancskiadás utáni késleltetés pont nincsen (tudtommal, nem sokat toltam), de például olyan igen, hogy egy bizonyos parancsodat nem hajtják végre, mert mondjuk a szemközti bokorból kiugrott egy ellenséges tank és a gyalogosok inkább úgy döntöttek hogy elbújnak mintsem hogy vakon kövessék a parancsokat.

    De a Steel Panthers sorozatból (TBS) is rémlik olyasmi, hogy egyik játékmódjába elég erősen szerepet játszik a chain of command.

    Tökéletesen reális játékot sose fogunk kapni, azt nem élvezné senki (kezdjük például a load/save funkció kikapcsolásával :P )
  • tomcsa4
    #24
    AoE 1 '97, Starcraft '98. A legjobb kezelőfelülete az Age 1-2-Mythologynak illetve C&C-knek van az összes RTS közül. Nem nem ezekkel toltam, hanem nagyon sokkal (még a rosszabbakal is, imádom ezt a stílust).
  • Zocsi
    #23
    Én anno az Age of Empires 1-ben láttam ilyen kezelőfelületet. Nem tudom, hogy az volt-e hamarabb vagy a starcraft, de gyanítom az AoE. Előtte meg volt a jobb vagy bal oldalt a gombok, meg minimap elosztás. De ott van pl. a Earth 2140-50 sorozat. Nah, ott átrendezhető a GUI... mégsincs semmi értelme, mert a "jól bevált" elrendezést szereti az ember használni. Az gyors, átlátható, nem kell keresgélni... Amúgy ezen már gondolkoztam én is, hogy hogyan lehetne átrendezni az egészet, hogy új is legyen, régi is legye, szép is legyen, jó is legyen...
    Amúgy a fenti gamma meg sztem fosul néz ki... :S
  • Gerygrey
    #22
    Milyen dolog az, hogy egy 2008-as játék nem ismeri az 1440*900-as felbontást?
  • Cat 02 #21
    Realizmus ? Tankkal belelősz a 100 fős seregbe és kamperc, izgi lenne :D
  • [HUN]PAStheLoD
    #20
    Warhammer 40.000 - Dawn of War: Soulstorm :)) Eléggé odatesz a fílingnek szerintem.
  • lammaer
    #19
    A Supreme Commander GUIja nem igy néz ki :)
    Amúgy én nagyon szerettem a 7Kingdoms-t, de ennek kevés köze nincs ahhoz a nevén kivül. Nekem az útkeresés tette be a kaput - amikor egy 6-7 egységből álló csapatot lehetetlen együtt tartani a sok apró-cseprő akadály miatt... uninstall volt hamar.
  • Indigo
    #18
    A "jó" az ugye elég szubjektív (és relatív). Mégis, mondanál néhány ötletet, vagy megtartod magadnak?
  • neoG
    #17
    Nagy duma.Aztán a hajad tépnéd, mikor kattingálsz, aztán az egységek nem reagálnak:rákattintasz a parasztra,hogy menjen neki a tengeralatjárónak, aztán rájössz, hogy a paraszt nem tud úszni.Bőszen kattintgatsz,hogy vissza-vissza, de akkor a tengó már le is atomozta

    Amúgy Warhammerbe a halálom,hogy néha az egységek nem azt csinálják amit akarok, vagy többször kell kattintanom,hogy végre csinálják amit szeretnék
  • engine
    #16
    Engem a motor nagyon emlékeztet a Battle for middle earth 2 motorjára.
    Főként az épületek kijelölésekor meglévő díszes körök, meg maga az egész megjelenés. Véletlenül nem licencelt engine?
  • Molnibalage
    #14
    Előny? Nem értem. Itt a realizmus ról van szó...
  • viizo
    #13
    akartad mondani a Red Alert 3 kijöveteléig ;) :)
  • Gascan #12
    És mégis abból neked mi előnyöd származna? Ha egy parancsnokot alakitasz, akkor harc közben a reakciód is számit, amit 5 perces késéssel már el is fejelthetsz. Valami jobb ötlet?
  • Molnibalage
    #10
    Való RTS még nem készült... REAL TIME!! Látott már valaki olyat?

    Gondolok arra, hogy pl. mikor lesz már olyan háborús játék ahol a parancskiadás nem azonnal hajtódik végre? A RTW, MTW sorozatban is minden egység korlátlan távolságról azonnal engedelmeskedik.

    Az 1991-es (!!) Centurion-ban sem volt ekkora ökörség...

    TUCATNYI ötletem van arra, hogy hogyan lehetne jó stratégiai játékot csinálni.
  • xizor
    #9
    más layout egyszerűen szar.egyébként úgynézki sc2ig nemlesz kihozva semmi rendes rts, aztán kitudja mivel sc2vel.
  • Vorpal
    #8
    Ki mikor született.DD
  • aDannyBoy
    #7
    legyen A Dune II óta :)
  • norbre
    #6
    (n)
  • Sance231
    #5
    Nem, a Starcraft óta néz ki minden RTS úgy :D.
  • Juszufka
    #4
    Újabb tucatRTS. Szuper.
  • kisb92
    #3
    Hmm, az előző részét lehet kipróbálom...
  • Narxis
    #2
    Talán mert ez a legoptimálisabb...
  • dronkZero
    #1
    Warcraft 3 óta óta _minden_ RTS ugyanígy néz ki? Jobbra menü, balra 3D-s csóka, balra lent minimap, jobbra lent kis 3x3 vagy 4x4 ikonsor az építkezéshez, mellette kijelölt egységek... Nem mondom, hogy rossz, vagy valami, a kezelőfelület nyilván így logikus, de hogy a címképernyőt sem merik megváltoztatni, csak hogy az ifjabb Vér Isrvánok nehogy megijedjenek, hogy "jujjezmás", az már szánalmas...

    WC3, Dawn of War sorozat, C&C generals, meg még a faszom tudja mennyi játék néz ki ugyanígy...