7
-
CsZ #7 40 milliónyival kevesebb bugyuta reklámot kell végignézni/hallgatni. Nem sok, de ez is valami :) -
runny #6 Bocsánat, NHH, de teljesen mind1, egyik kutya másik eb. Egyik másik bírság sem landol az ügyfél zsebében. -
runny #5 Én meg arra lennék kíváncsi hogy a GVH által kirótt bünti kinek a zsebébe vándorol. Azt pedig felejtsétek el, hogy minden érintett ügyfél 20000-t kap.... -
aaaaa #4 Ha akár egy embernek (cégnek) is, akinek fontos a vállalkozásához használt, már ismert telefonszáma van, és egy apró adminisztrációs hiba miatt "elveszik", az nem 20000 Ft költség.
Vagy ha a cégednek hónapoking nincs internet elérése, és a legjobb esetben mobil internetet vehetsz ennek többszöröséért havonta, az sem 20000 Ft kár.
Kisembereket pitiáner gyorshajtásokért sokszor többre bírságolnak, mint 20 ezer Ft.
-
shabba #3 Azt vedd figyelembe hogy csak kétezer ügyfélet érintett az eset(a UPC-nek meg 250 ezernél is több ügyfele van), ennek függvényében a 40 millió szerintem magas összeg, 20 ezer/ügyfél. Ennyit több év alatt sem kerestek az ügyfeleken. -
engine #2 Kicsit 1 oldalú a cikk azért. Nem feladatom védeni a UPC-t, de megszivatták őket is rendesen.
Vagy sok szolgáltatót ismersz aki tejelő ügyfeleket a konkurenciának dob?
A számhordozásos sztori tényleg gáz azért jár a bírság, de a másik felénél érdemes lenne megnézni hogyan szerezte meg a 3. fél a területet, szerintem... -
Turdus #1 ez igen, ez Magyarország. Megkockáztatom, hogy a bírság még csak el sem éri a cég napi bevételét. A korrekt az lett volna, ha kifizettetik a kiesésből eredő kárt a felhasználóknak, és azon felül 1 teljes havi bevételnyi bírság. Az igen, az kérem visszatartó erő. De ez még viccnek is gyenge...