7
  • CsZ
    #7
    40 milliónyival kevesebb bugyuta reklámot kell végignézni/hallgatni. Nem sok, de ez is valami :)
  • runny
    #6
    Bocsánat, NHH, de teljesen mind1, egyik kutya másik eb. Egyik másik bírság sem landol az ügyfél zsebében.
  • runny
    #5
    Én meg arra lennék kíváncsi hogy a GVH által kirótt bünti kinek a zsebébe vándorol. Azt pedig felejtsétek el, hogy minden érintett ügyfél 20000-t kap....
  • aaaaa
    #4
    Ha akár egy embernek (cégnek) is, akinek fontos a vállalkozásához használt, már ismert telefonszáma van, és egy apró adminisztrációs hiba miatt "elveszik", az nem 20000 Ft költség.
    Vagy ha a cégednek hónapoking nincs internet elérése, és a legjobb esetben mobil internetet vehetsz ennek többszöröséért havonta, az sem 20000 Ft kár.
    Kisembereket pitiáner gyorshajtásokért sokszor többre bírságolnak, mint 20 ezer Ft.
  • shabba
    #3
    Azt vedd figyelembe hogy csak kétezer ügyfélet érintett az eset(a UPC-nek meg 250 ezernél is több ügyfele van), ennek függvényében a 40 millió szerintem magas összeg, 20 ezer/ügyfél. Ennyit több év alatt sem kerestek az ügyfeleken.
  • engine
    #2
    Kicsit 1 oldalú a cikk azért. Nem feladatom védeni a UPC-t, de megszivatták őket is rendesen.
    Vagy sok szolgáltatót ismersz aki tejelő ügyfeleket a konkurenciának dob?
    A számhordozásos sztori tényleg gáz azért jár a bírság, de a másik felénél érdemes lenne megnézni hogyan szerezte meg a 3. fél a területet, szerintem...
  • Turdus
    #1
    ez igen, ez Magyarország. Megkockáztatom, hogy a bírság még csak el sem éri a cég napi bevételét. A korrekt az lett volna, ha kifizettetik a kiesésből eredő kárt a felhasználóknak, és azon felül 1 teljes havi bevételnyi bírság. Az igen, az kérem visszatartó erő. De ez még viccnek is gyenge...