11
-
Boba Fett #11 Azért én azt mondanám, hogy a külföldi szervízelés nem rossz dolog. Mi azért nem náluk vettük a fényképezőgépünket, mert egy másik boltban itthoni volt a garanciális szervíz. Miután két hét után megcsinálták a gépet a szervízben bekapcsolva adták oda, kipróbálatm és jó volt. Mire egy óra múlva otthon használni akartam, már semmi nem működött rajta és vihettem vissza. Na talán ez az, amiért a legöbb boltban külföldre küldik szerelni a cuccokat. -
#10 Nekem az elromlott akkutöltőmet az itthoni garancia lejárta után (!) ingyen elküldték Németországba, ahol még volt rá 1 év garancia és kaptam helyette egy teljesen újat!
Másik alkalommal a már 2x szervízt járt fényképezőgép helyett adtak egy újat (igaz másik típust, mert az enyémet akkor már nem forgalmazták).
Az persze igaz, hogy sokat kell várni, mert kiküldik külföldre a dolgokat. Valamit valamiért. -
Cleawer #9 Csak nekem buzerálja a szemem hogy a cikk tele van szóismétléssel?
Az ed-ról:Még nem rendeltem onnan,mert még sose talátam ott azt amit kerestem... -
schumifun5mal #8 Én is vásároltam tőlük webáruházon keresztül. Több boltjukban is volt alkalmam megfordulni. Gyors ügyintézést tapasztaltam.
Garanciális ügyintézés tényleg nem a legemberségesebb. De ha a vevő a sarkára áll, nem tudják átvágni a palánkon. -
snorbi #7 Ezek szerint csak nem volt szerencsém, bár elgondolkodtatóan komoly arányban :(
A webshop-juk tényleg remek, ill. az eladók is nagyjából rendben vannak. -
Cat #6 Edigital garanciáról több helyről is azt hallottam, hogy olyan nem is létezik. A cég a "szürkeimport" császára, olcsók, de ha bármi amit onnan veszel elromlik, várhatsz hónapokat a javításra, mert kiküldik külföldre. Nekem megér egy-két ezerrel többet egy normális garancia. -
dmegyesi #5 Ilyen szempontból érdekes...akárhányszor megyek, mindig 1-2 perc alatt kiszolgálnak, kifogástalan a garanciaügyintézés (már amikor véletlen szükség van rá), minden gyors, precíz, jó fejek, nem nézik hülyének a vásárlót, mint annyi más helyen. Na meg mindenféle ismerős is csak pozitívumokat mond róla. Webshopról is.
Ja igen, mindig weben adom le a megrendelést, és az üzletben beugrok érte, jó dolog. -
snorbi #4 Akárhányszor megyek az üzletükbe, a kasszánál hosszú sor kígyózik. Egyszer számlát nem tudnak nyomtatni, máskor kártyás fizetés nem működik. Szal jó a gyorsan növekvő cég, de a részletekre is oda kéne kicsit figyelni.
Egyébként persze gratulálok, meg minden, tényleg szép teljesítmény. -
kicsizoz #3 Gratulálok!
-
AranyKéz #2 " A cég az intenzív forgalom fenntartásának érdekében kis fedezettel és alacsony árréssel dolgozik. "
Némá! Rájöttek az árverseny fogalmára. Azta!
-
avman #1 ösmerőseim közül a legtöbben háromszor rendeltek webshopon az edigiteltől: először, utoljára és soha többé