11
  • Boba Fett
    #11
    Azért én azt mondanám, hogy a külföldi szervízelés nem rossz dolog. Mi azért nem náluk vettük a fényképezőgépünket, mert egy másik boltban itthoni volt a garanciális szervíz. Miután két hét után megcsinálták a gépet a szervízben bekapcsolva adták oda, kipróbálatm és jó volt. Mire egy óra múlva otthon használni akartam, már semmi nem működött rajta és vihettem vissza. Na talán ez az, amiért a legöbb boltban külföldre küldik szerelni a cuccokat.
  • MrPrise
    #10
    Nekem az elromlott akkutöltőmet az itthoni garancia lejárta után (!) ingyen elküldték Németországba, ahol még volt rá 1 év garancia és kaptam helyette egy teljesen újat!
    Másik alkalommal a már 2x szervízt járt fényképezőgép helyett adtak egy újat (igaz másik típust, mert az enyémet akkor már nem forgalmazták).
    Az persze igaz, hogy sokat kell várni, mert kiküldik külföldre a dolgokat. Valamit valamiért.
  • Cleawer
    #9
    Csak nekem buzerálja a szemem hogy a cikk tele van szóismétléssel?

    Az ed-ról:Még nem rendeltem onnan,mert még sose talátam ott azt amit kerestem...
  • schumifun5mal
    #8
    Én is vásároltam tőlük webáruházon keresztül. Több boltjukban is volt alkalmam megfordulni. Gyors ügyintézést tapasztaltam.
    Garanciális ügyintézés tényleg nem a legemberségesebb. De ha a vevő a sarkára áll, nem tudják átvágni a palánkon.
  • snorbi
    #7
    Ezek szerint csak nem volt szerencsém, bár elgondolkodtatóan komoly arányban :(
    A webshop-juk tényleg remek, ill. az eladók is nagyjából rendben vannak.
  • Cat #6
    Edigital garanciáról több helyről is azt hallottam, hogy olyan nem is létezik. A cég a "szürkeimport" császára, olcsók, de ha bármi amit onnan veszel elromlik, várhatsz hónapokat a javításra, mert kiküldik külföldre. Nekem megér egy-két ezerrel többet egy normális garancia.
  • dmegyesi
    #5
    Ilyen szempontból érdekes...akárhányszor megyek, mindig 1-2 perc alatt kiszolgálnak, kifogástalan a garanciaügyintézés (már amikor véletlen szükség van rá), minden gyors, precíz, jó fejek, nem nézik hülyének a vásárlót, mint annyi más helyen. Na meg mindenféle ismerős is csak pozitívumokat mond róla. Webshopról is.

    Ja igen, mindig weben adom le a megrendelést, és az üzletben beugrok érte, jó dolog.
  • snorbi
    #4
    Akárhányszor megyek az üzletükbe, a kasszánál hosszú sor kígyózik. Egyszer számlát nem tudnak nyomtatni, máskor kártyás fizetés nem működik. Szal jó a gyorsan növekvő cég, de a részletekre is oda kéne kicsit figyelni.

    Egyébként persze gratulálok, meg minden, tényleg szép teljesítmény.
  • kicsizoz
    #3
    Gratulálok!
  • AranyKéz
    #2
    " A cég az intenzív forgalom fenntartásának érdekében kis fedezettel és alacsony árréssel dolgozik. "

    Némá! Rájöttek az árverseny fogalmára. Azta!
  • avman
    #1
    ösmerőseim közül a legtöbben háromszor rendeltek webshopon az edigiteltől: először, utoljára és soha többé