39
Kérdések, válaszok helpdesk....
  • creapress
    #39
    Úgy látom, megszűnt a magyarországi bankszámlájuk, ez szerepel most átutalásos feltöltési lehetőségként:

    Transfer the money to the bank account below

    Account holder Skrill Ltd.
    Bank Postbank AG
    City/Town Frankfurt am Main
    Country GER
    Account number 901586661
    SWIFT PBNKDEFF590
    IBAN DE39590100660901586661
    Sort code 59010066
    Account currency HUF
  • Ferenc5
    #38
    Moneybookers (Skrill) leírás: Skrill
  • Ferenc5
    #37
    Moneybookers leírás itt található, ahol részletesen minden le van írva:
    Moneybookers
  • Trantorius
    #36
    Hello!
    Ahhoz hogy tudjak utalni MB-ről, milyen igazolvány képeket kell elküldenem?
  • Ferenc5
    #35
    Skrill leírás magyarul Skrill
  • Ferenc5
    #34
    A moneybookers neve és arculata megváltozik 2011-ben! Részletekről bővebben itt olvashatsz:Skrill
  • Narusco
    #33
    visa kártyára lett kérve kifizetés, tegnapelőtt. még nem érkezett meg. szerintetek mennyi idő lesz kb?
  • chilios
    #32
    Pár éve vásárolni akartam moneybookersen,pénzt átutaltam és ugye vásárláskor kéri a születési dátumot ami valószínüleg rosszul lett megadva és sok probálkozás után lockolták az akkom,namármost én küldtem levelet UK ba amit kért azzal de nemoldották fel,és újra akarok probálkozni,ebben kérném segítségeteket.Valakinek volt már ilyen problémája,és megoldódott e?

    1 Your account is locked for outgoing payments therefore we cannot complete this transaction. To unlock your account, you must send a VERIFIED copy of your passport or national identity card to the following address:

    Welken House
    10-11 Charterhouse Square
    London EC1M 6EH
    United Kingdom

    We accept as VERIFIED, all copies which are certified in your country of residence by:

    a licenced notary public; OR
    a licenced solicitor or attorney-at-law; OR
    a regulated bank or financial institution; OR
    a local government authority (e.g. the police)
    as true copies of the original.

  • Ferenc5
    #31
    Moneybookers -ről itt lehet a legtöbbet megtudni szerintem (részletes leírás): http://moneybookersmagyarul.info
  • Ferenc5
    #30
    A Moneybookers internetes bankról leírás,útmutató itt található: http://moneybookersmagyarul.info Teljes leírása a regisztrációnak, pénzfeltöltésnek ,pénzutalásnak a Moneybookersen keresztül.
    De leirás van a Neteller -ről és a PayPal ról is!
  • Silvydore
    #29
    Sziasztok!
    Van egy jó videós segédlet ezen a MoneyBookers oldalon. A regisztrációt, ellenőrzést és a MoneyBookers számla műveleteit végig bemutatják videók segítségével, így nem lehet eltéveszteni semmit.
  • Ferenc5
    #28
    A Moneybookers internetes bankról mindenre kiterjedő leírást itt találtam: http://moneybookersmagyarul.info Itt szó van a moneybookers regisztrációról , számla feltöltésről , utalásról , pénz fogadáról. De van leírás a Neteller -ről és Paypal -ról is.
  • zilahi
    #27
    Sziasztok!
    Egy kis segítségre lenne szükségem. A moneybookersen van egy kis pénzem és szeretném átutalni a saját számlámra. Megadtam minden banki adatot. Az utalás utolsó lépésénél kér egy bank account verification codot. Na ezt nem tudom hogy ide milyen kódot írjak be!

    Előre is köszönöm a segítséget! :)
  • vps007
    #26
    Szia megoldódott már a probléma.
    Tavaly én is így jártam mit TE.
  • zeli
    #25
    sziasztok!
    Azt nem tudja valaki, hogy Moneybookersről Paypalra lehetséges-e pénzt utalni ?
  • gipszjakab66
    #24
    sziasztok

    tudnatok segiteni ? utaltam a mb számlára 8000 forintot egy olyan sámlárol ami nem az én nevemen van. gondoltam majd szepen visszautaljak parszaz forint levonassal. nem igy tortent. levontak 10 eurot plussz egy figyelmeztetes, hogy tobbet ilyen ne forduljon elo. ezt a levelet kaptam:

    No cash or 3rd party deposits!!! You attempted to fund your Moneybookers account from a bank account in someone else's name:

    Amount: 8000 HUF

    Bank: COMMERZBANK ZRT HUF a/c

    While obtaining the bank details for your 3rd party deposit you were clearly warned that: Moneybookers does not allow 3rd party deposit for funding of E-MONEY accounts. ALL FUNDS MUST ORIGINATE FROM A BANK ACCOUNT HELD IN YOUR NAME!

    You were expressly warned that you will be charged all banking and administrative costs should you attempt a 3rd party deposit to your Moneybookers account. We will therefore credit this deposit to you with a deduction of a EUR 10.-- administration fee.

    WARNING! This is a one-time exception! Should you attempt further 3rd party deposits, you may make yourself suspicious of money laundering activities.

    Sincerely,
    The Moneybookers Team

    mi a megoldas hogy visszakapjam az osszes penzemet? es szabalyos ez hogy csak igy hasrautve levont 10 eurot? raadasul akkor egy masik szamlarol meg utaltam plussz 3000 forintot. ha abbol is levont 10 eurot az szep lesz. PLIZ HEEELP!!!
  • Danny1987
    #23
    A számlát hogy lehet törölni?
  • passatgt
    #22
    Én pedig megbízok a postában, amit feladtam levelet, csomagot és amit kaptam levelet, csomagot mind megjött, ami felvolt bontva, azt a vám piszkálta, de azért, mert eu-n kívülről jött.
  • passatgt
    #21
    Kit érdekelne a te személyid fénymásolata Moneybookersen kívül?
  • soulhunter
    #20
    téged blokkoltak...

    én csak a jelszavam felejtettem el, meg azt a mailcimem, amivel regisztráltam oda...

    pedig az elmult 2 évben egész pontosan 1688 USD került rá utalásra fizetős mailoknak köszönhetően (mivel olyanokra regeltem, ahol volt ilyen, és nemcsak e-gold + paypal + a mittom én milyen check, amit soha nem kap meg az ember magyarországra, bezzeg minden létező más országba küldenek, csak ebbe a retkes országba nem),ráadásul még megvan hozzá a dombornyomos, neten is fizetős bankkártya is, amit kértem a moneybookers számlámhoz ( ami valojában 1 németországi CIB-Bank fiok, de ha nem hiszed el, nézz utána az első 8 számjegynek, mivel az a triobol a bank azonosito kódja)
    ha a kódnak utána nézel, megkapod, melyik fiok az, és mi annak a cime... inkább oda irj... többre mész vele
  • Max7
    #19
    ja bocs te ennyre bízol a postába? küld már el a személyid fénymásolatát pls nekem amit közjegyző hitelesített!
  • passatgt
    #18
    mi lenne, ha elküldenéd azt, amit kérnek?:)
  • Max7
    #17
    Beszéltem egy valutaváltó ismerősömmel aki hivatalosan ezzel foglakozik és felsöbbfokú angol nyelvizsgája van... a következőt történt vele ő eleinte mindig új számlát regelt családtagjainak meg ilyesmi aztán mikor 3-madjára bukott 200$ feletti öszeget írt nekik és ugyan azt válaszolták hogy közjegyző által hitelesített útlevélmásolat vagy személyimásolat kell nekik (csak eus országokét fogadják el személyiből)

    megkérdeztem egy másik valutaváltót (forumozik itt is azaz itt ismertem meg) ő ugyan ezt modnta hogy ő is családtagjainak nyitogatott és már nem foglakozik velük mert mindig zárolják és nem éri meg :)

    szal találok valami megoldást az alapvető problémára mert a moneybokers egy rakat xar :S éljen e-gold meg paypal :)
  • Fabio Capello
    #16
    megint félreérthető voltam :D Otthoni=magyarországi, a Moneybookersel szerződésben álló bankfiók (nem tudom melyik az)
  • Fabio Capello
    #15
    Találtam egy esetleges megoldást, nem tudom működik e: ezeket a cuccokat feltöltheted a a megadott útvonalon: Contact > Messaging Centre > Account/Security > You have requested information.... Miután feltöltötted a cuccokat, írd be a lent megadott számot.

    De szerintem átutalásra ugyanúgy vonatkozik a dolog mint pénzkivétre, úgyhogy nem nagyon lesz más választásod
  • Max7
    #14
    ezt nem értem szal egy egyesült királyságból származó bankszámláról fel kell tölteni a számlám? (ez lehetetlen én oda ki nem meek)
  • Max7
    #13
    1. egy számlám van tudtommal

    2. nem kivenni akarom a kest igazából teszt jellegel akartam utalni 20ft-ot egy ismerősnek és ez az üzi fogadott így nem merem feltölteni sem :S
  • Fabio Capello
    #12
    a második pontnál félreérthetően fogalmaztam: mielőtt pénzt vennél ki róla, innen egy otthoni bankból pénzt kell ráutalni.
  • Fabio Capello
    #11
    körbenéztem kicsit:

    1. Egy emailhez több számla tartozik ez az FSA szabályzatával ellenes (FSA=Angol pénzmosásellenes szövetség)

    2. Banki átutalással fel kell tölteni a számlát - mielőtt pénzt szeretnél kivenni, minimum egyszer fel kell tölteni a számlát

    egyenlőre ennyit találtam, én a másodikra gyanakszom nálad :)
  • Max7
    #10
    A legszebb hogy magyarországon ez tilos is! Domain nevekhez 1-2 éve még lehetett kérni személyi igazolvány másolatot mostmár csak 1 papírt 2 tanú aláírásával hogy tényleg valós-e a személyiszámom....

    szal ez törvénytelen magyarországon igaz egyenlőre a magyarokat nem igazán akarják segíteni mint a paypal... :S
  • Fabio Capello
    #9
    valami oka biztosan volt, meg kell nézni a szabályzatukat (amit kipipáltál az alján). Egyébként nem szokás személyes adatokat kérni főleg nem postai küldeményben, de ha mégis, akkor egy faxszámot megadhattak volna.
  • Max7
    #8
    #4: semmi gond nem láttam amit írtál :)

    #5: totyikot vagy az elötted hozászólásokat..?

    #6: gyakorlatilag tavaly ugyan ezt vettem észre amikor blokkoltak, de akkor megoldottam paypalreg-el és onann utaltam tehát akkor sem indokoltak csupán blokkoltak.. most sajnos paypalal nem tudom megoldani mert nem fogadják el csak USA-ban kiállított bankártyát vagy mondeybokerst...

    #7: ha nem értesz hozzá ne okoskodj (aszem direkt kértem)


  • n3whous3
    #7
    használj nemzetközileg elismert csomagküldő szolgálatot. Mint pl. a GLS.
  • Fabio Capello
    #6
    gyakorlatilag bizonyítanod kell, hogy az vagy akinek mondod magad (kizárandó a bűnözőket, sikkasztókat stb.), valamint a papírokat hitelesíttetni kell valamelyik vezető hatósággal, ügyvéddel, bankkal, et cetera. De ettől függetlenül meg kell indokolniuk miért blokkoltak.
  • kakaoskalacs
    #5
    eztmostmékellett
  • n3whous3
    #4
    nem olvastam végig a hsz-t sry.
  • Max7
    #1
    Sziasztok!

    Valószinüleg sokan ismeritek ezt az internetes bankot, mely hasonló a paypalhoz!

    Konkrétan egy problémám lenne amit szeretnék azokhoz irányítani akiknek már van tapasztalata ezzel a számlával kapcsolatban!

    A problémám pedig az hogy volt a számlán tavaly durván 200$ pénzmozgás és blokkolták a számlámat.... Ha a pénz küldésre kattintokez a hibaüzenet fogad:

    "
    Your account is locked for all transactions therefore we cannot complete this transaction. To unlock your account, you must send a VERIFIED copy of your passport or national identity card to the following address:

    Welken House
    10-11 Charterhouse Square
    London EC1M 6EH
    United Kingdom

    We accept as VERIFIED, all copies which are certified in your country of residence by:

    * a licenced notary public; OR
    * a licenced solicitor or attorney-at-law; OR
    * a regulated bank or financial institution; OR
    * a local government authority (e.g. the police)

    as true copies of the original."

    Ha jól fordítom akkor a következőt jelenti:

    Az ön számláján blokkoltunk minden tranzakciót ezért mi nem tudjuk teljesíteni ezt a tranzakciót. (pénzküldésre gondolja) Ahoz hogy levegyük a blokkolást a számlájáról nekem küldenem kell egy megerősítő másolatot az útlevelemről vagy a személyi igazolványomról az alábbi címre....

    itt a cím...

    alatta meg felsorol minden féle ökörséget, közjegyzői papírtól az ügyvédi papírig....

    Ez ügyben kérném a segítségeteket ugyanis nem szívesen bízom a magyar póstára hogy az eggyesült királyságba elvigye az én személyes okirataimról készült másolatot....

    Remélem valaki tud segíteni számomra, és megkérnék mindekit hogy aki nem tud segíteni ne off-olja teli a topikot azonban akinek egyébb segítségre van szüksége bátran írjon hátha tudunk segíteni!

    Üdv: Max7

    U.i. a moderátoroknak: a kereső tré, rákerestem a moneybookers szóra de nem dobott ki semmilyen találatot, továbbá a topikak nem reklám szerepe van hanem helpdesk hasonló képpen mint a paypal totyiknak! megértéseket köszönöm!