8
  • arrakistor
    #8
    ha ilyen okosok is meg amerikaiak is, meg millárdosok is , dollárd milliárdjaik vannak, meg biznisz, meg marketing menedzsment, meg anyámkínja, meg elemzőjük is van, meg szakértőjük is van, meg ommbuccmannjuk is van, megmarihuánás cigit is szívnak, akkor miért nem használnak SUBJECT és/vagy FROM filteringet , amit az 5 éves kisfijam be tud állítani a levelezőjében?
  • Lame
    #7
    Ez igaz.
    Meg a rengeteg vallalati kormail mellett is csomo fontos info nem jut el az emberhez. Egyszer 2 napom ment ra arra, hogy megtudjam, hogy az altalam hasznalt program uj verzioja mar csak 1 fele remote kliensel lehet hasznalni, kulonben szarul mukodik.
    Volt par hasonlo dolog meg, amire sok idom rament.

    Ilyenkor nagyon tudnam ertekelni, ha az illetekest meg el se tudnam erni az ugyben, mert a managerek kitalaltak, hogy igy hatekonyabb ...
  • intrex
    #6
    És arról készített már valaki statisztikát, hogy a kiesett sms, email, im és egyéb médiumok által információkkal ellátott alkalmazottak mennyi munkaórát veszítenének, ha ezekből az információkból kimaradnának? Például azért idegeskedik valaki a munkahelyén, hogy rájön-e a barátnőm hogy tegnap megcsaltam. Hatékonyabban tudok dolgozni, ha ezen félelmemet egy-két rövid sms-ben tisztázom. Így a világ lakossága sok trilliárd munkaórával többet telhesít.
    Na jó, csak vicceltem. De igazam van.
  • NessieGraf
    #5
    Szerintem a bármelyik azonnali üzenetküldő lehet jó a munkához, de másképp, mint ahogy használják. Fontos egyezetetés pár percben jól jöhet. De célszerűbb lenne csak arra az időre bejelentkezni.
    Az SMS és a mobil nem irodába való, feltéve, hogy ott van vezetékes telefon.
    A házon belüli emilezés, szerintem belső üzenővel, egyszemélyes címzéssel kéne megoldani. Bizonyos helyzetekben az egy személy az, aki tudja, milyen téma kiket érint. Majd ő küld emilt. És elmarad a spam és a hoax a házon belül.
  • Csi9aa
    #4
    "azonnali üzenetküldő forgalom"
    Amelyik alkalmazott messengerezik, ott helyben rúgnám ki páros lábbal, mi a fenét képzel, az iroda netcafé?
    Belhálózati mailspammel ugyanez a helyzet. Visszakövethető ki küldte...
    A nulla munkafegyelem inkább a fő oka az alacsony hatékonyságnak, nem?
  • progee
    #3
    Vagyis a túlzott marihuana nagyon is pozitívan hat az emberi teljesítőképességre.
  • [HUN]PAStheLoD
    #2
    http://plastik.hu/2008/01/03/gtd-manifesto/ :))
  • waterman
    #1
    ezt korábbi munkahelyemen elég egyszerűen megoldották.. két alháló volt a számítógépes rendszerben és akinek nem kellett net az nem is tudott netelni. bentről meg nem lehetet telefonálni. érdekes megoldás volt.. nem is volt infostressz. az volt az egyedüli stresszforrás amikor demjén rózsit egy délelőtt 5ször játszottak a slágeren.