22
-
bubukacska #22 Sziasztok!!Elakadtam a CSI4-ben.Már az első ügyben.V.ki tudna segíteni???!!! -
CitizenX #21 Tegnap padlót fogtam. Nézem a BBC Click című, egyébként roppant igényes, remek informatikai műsorát, a vége felé bejelentik, hogy az utolsó téma a 2007-es nagy játékdurranások lesznek. No, ez sem túl gyakori náluk, megnézem. Jönek a nevek, XBox360, Wii, PS3 fikázás (jogosan :D), és vége a műsornak. Csak néztem, mint a birka. Felsorolták a konzolos húzóneveket, és ezzel be is fejezték a játékpiaci körsétájukat. No, és a PC? Egy szó erejéig nem foglalkoztak vele. :D Fel voltam háborodva. De különösebben most már nem hat meg, a Click játékokban konzol pártitudomásul vettem. :D
Csak épp mintha egyre erősebb trend lenne kivonulni PC-ről.
(Nem akarok vitát szítani, én így gondolom, és ötezer poszt után is így fogom gondolni. Nincs kedvem felesleges vitaköröket lefolytatni erről, nincs konzolom, ellenben van bika gépem, de szerintem a PC játékok 95%-a egy szarfos, egykaptafa, csilivili, hw zabáló effektekkel. A konzolok pedig marha jól szipkázzák el az életteret előlünk, grt nekik. Idén alig volt only PC AAA game, ez is sok mindenről árulkodik. Szóval nem véletlen, hogy a Click is beleszar a PC játék részébe.) -
m4G1c #20 kellett már egy fogyatékos, aki a szokásos témát előveszi... -
#19 Konzol b*zinak lenni? LOL Xdé -
#18 "A játékokat sokan alsóbbrendűnek tekintik az olyan, csupán befogadást igénylő médiákkal szemben, mint a a televizió vagy a filmek, de ennek legjobb cáfolata, hogy azokhoz hasonlóan ugyanúgy képesek egy fantáziavilág megteremtésére, az emberi érzelmek bonyolultságának bemutatására."
Nemá, téééélleg?? Hogy én ezt nem tudtam eddig! (Final Fantasy...)
"..a játékot sci-fi gyökerei ellenére nem gyerekeknek szánják..."
Miva? Lemaradtam valamiről? A sci-fi gyerekeknek való? -
#17 Amint mutatsz egy 64 pléjeres, nagyteres, járműves, multi játékot konzolon, már megyek, és veszek is egyet. (Nem.)
Eddig az összes konzolátirat játékban klausztrofóbiám volt a cső pályáktól. Mostanában már az X360 meg a PS3 játékok már kezdenek valamit fejlődni ezen a téren, de még mindig gáz.
Egyébként melóhoz kell a gép, és hülye leszek kettő csúcstechnikás kütyüt tartani.
És igen, 3 évente már fogszívós az új játékokkal játszani, de spec engem csak az érdekel, hogy az aktuális multi őrület menjen minimum grafikán 50+ FPSsel.
Az, hogy mi elavult, relatív.
De mivel nem fejlesztem a gépem, hanem _cserélem_, így az egész család el van látva számítógéppel.
De nem baj, legyél csak eltelve a konzolokkal, ha neked ez megfelel... Nekem nem. -
feamatar #16 lesz; idővel, de majd a Dragon Ages, az lesz az igazi PCs finomság -
#15 Ezzel kétévente elköltöd két konzol árát fejlesztésre, amit hat évre vesz az ember, szóval te aztán igen gazdag lehetsz, vagy 4 évente fejlesztesz, és 2 évig lesz elavult géped? -
#14 Pcn játszani? LOL ikszdé! -
#13 Csak X360 jelenleg. -
#12 Lesz/van ez PC-n? -
Loverman #11 Mellesleg, most játszottam végig a CSI4: Hard evidence-t, nagyon jó volt az arcmegjelenítés, mind beszéd, mind érzelmek terén. -
Loverman #10 akkor eddig csak szar nyugati játékokkal játszhattál. -
kricsi #9 Tetszik. -
Lyan Kyj #8 Igen, a cikkíró az arcmimikára gondolhatott elsősorban. -
feamatar #7 ez a cikk elsősorban az érzelmek megjelenítésére utal, érzelmek már rohadt régóta vannak játékokban, RPGk terén az etalon szvsz Baldur's Gate 2 a rohadt jó party AIjával, néhol de szívtam a fogamat amikor a karakterek összebalhéztak és egyik másik kilépett, vagy a saját dolgukat csinálták volna, és nem akartak velem jönni.(ok, a nagyja scriptelve volt), akkor ha érzelmek: Max Payne: Max és Mona, akkor régebbről én Guybrush Threepwood szerelmi élete se volt semmi, vagy a Grim Fandango érzelmi töltései, vagy ott az Indigo Prophecy, a karakterek viselkedése a HL2ből!(Tron2.0ban is komáltam a szerelmi szálat meg még sorolhatnám)
Az FPS nézet nem hátrány egyáltalán, a saját karakterünk érzelmeit nem láthatjuk jól, de a többi karakterrel "emberi közelségből" kommunikálhatunk, és ez nagy előny, perrsze szvsz.
Szóval ne modnjuk már hogy a nyugati játékokban ne lennének érzelmek..csak a megfelelő stílusban kell keresni(én sem várok el egy Ikarugatol magas röptű érzelmeket) -
#6 Nem tudom de nekem még egy nyugati játék sem jött be úgy, hogy a végigjátszás után igazán elégedett lehettem volna a cuccal. Az összes nyugati cucc nekem valahogy olyan "sótlan". -
Hoz_Hun #5 Szerintem ezt úgy értették, hogy az arcokon nem volt leanimálva az érzelem. Itt valóban elég jól "szimulálják" az érzelmeket a karakterek nem csak arcilag, de gesztikulálva is. -
Hoz_Hun #4 Életem egyik legjobb játéka meg kell hogy mondjam. A cikkben kicsit túlzónak tartom az érzelmek szerepét, ennyire azért nem domináns. Viszont tény, hogy az akciórészek csak adalékok, azaz nem "végig henteljük" a játékot. Illetve a harc orientált játékosoknak meg van a lehetősége a szinte folyamatos harcra, ha a párbeszédeket gyorsan átklikkeli és szinte csak bolygóról bolygóra jár és fosztogat. Grafikailag odabasz szó se róla. Szerintem nem elhanyagolható vizuális orgiát kapunk BioShock minőségben. Lenyűgöző terepek, helyszínek vannak. Azonban minimális angol tudás szükséges hozzá. Az szív rendesen aki nem tud angolul, mert csak kóvályog összevissza és sem a sztorit nem tudja követni, sem a párbeszédekbe (amiből rengeteg van) nem tud érdemben beleszólni, arról nem is beszélve, hogy így nem tud kiszedni karakterekből olyan információt, ami plusz küldetésekhez vezet. Tehát aki anyázik könnyen eltudom képzelni, hogy e miatt van (vagy nem tudta mit vett meg és egy Gears of War típusú játékot várt). A történet egyébként szuper, nagyon jól kitalálták.
Oldalakat tudnék még írni, úgy hogy inkább itt abbahagyom.
u.i.: az a bemutató, amit a cikhez mellékeltek borzasztó gagyi és szerintem legalább ezer éves. -
#3 Mi az hogy a játékokban nem jelentek meg eddig az érzelmek? Elég megnézni a JRPGket (dragon quest, tales of..., final fantasy sorozatokat). -
bakagaijin #2 Nocsak, rájöttek a világ más részén is, hogy a japánok nem is olyan hülyék, és van mit átvenni tőlük? -
Inquisitor #1 Hát jól hangzik meg minden, de ahogy olvasom kivették a játékból a karakterváltást (lásd KOTOR), mert a játékosokat zavaró izének gondolták. És ezért már olvastam anyázást olyantól, aki megvette ...
Ettől még lehet marhajó. A játékidő meg dícséretes annak fényében, hogy trillógiának készül, még sem aprózták el.