11
  • szaboi
    #11
    mondjuk a kiemelést nem a kivágásra értem, hanem ha pl. van egy szemmegkapó virág egy rét közepén, akkor nem csak arra fókuszálok, a környezete is érdekes
  • szaboi
    #10
    "Vannak akik mindent megtesznek annak érdekében, hogy a természeti témák, pl. virágok szépségét kiemeljék, amivel nincs is baj. Azonban azok a fotósok, akik így kezdik tanulmányukat, valójában nem tanulnak meg soha fotózni."

    Köszönöm szépen, szeretem kiemelni a világból a szépet, amatőr vagyok még, de ez a"soha nem tanul meg fotózni" kijelentés eléggé betett, nem kéne leszólni azokat akik szeretnék kiemelni a pillanatot. én nem csak kattintgatok, pár fotóskönyvet elolvastam már de ez az idézet MAJDNEM elvette az egésztől a kedvem. De csak majdnem kedves meggondolatlan írókám.

    MÁSRÉSZRŐL SOSE MOND HOGY SOHAAAAAAAAA!!!!
  • Cat 02 #9
    erről az ugrik be h tesi tanárunk mindig mondta h egyik képre 20 évig várt :D
  • Blasta
    #8
    Igy ni.
    Ennyi kell csak egy ilyen fotóhoz.
    A PILLANAT és egy 2 millás felszkó :))))
  • juharfalvi
    #7
    Elismerésem a cikkírónak, nagyon jól és élvezetesen adta elő mondanivalóját.

    Korábban is volt már egy hasonló cikk (hónapokkal ezelőtt), ami szintén azt emelte ki, hogy a kamera mögötti ember látásmódja az, ami igazából meghatározza, hogy jó lesz-e egy kép, mint maga a technika (talán azt a cikket is ő írta... :).
  • Möci
    #6


    Piti módon provokálod!
  • mikloss
    #5
    De ne felejtsd el felállítani te is a zárt aljú lessátrat a jobb zaj- és szagszigetelés miatt ki tudja mikor bukkan elő egy ritka fajtaa egyetemista!
  • Möci
    #4
    A téma kapcsán, de más gondolat:

    Általában sokkal több hozzászólás szokott lenni. Úgylátszik a többieket jobban érdekli az, hogy mivel fényképeznek, sem mint az, hogy milyen képet készítenek. Sajnos!