5
  • n0k0m
    #5
    Nem így van, a depth of field éppenhogy tovább zabálja az erőforrást (ha csak ésszerűen nem oldották meg, hogy az elmosott részek alacsonyabb részletességgel legyenek lerenderelve, amit nem hiszek). Tehát a homályos részek mögött tökéletesen kidolgozottak a modellek.
  • magyarvok
    #4
    Gondolom erőforrás-takarékosság miatt, hiszen nem sok gép bírna el ilyen grafikát, ha még kilóméterekre is el tudnál látni :)
  • n0k0m
    #3
    "Depth of field", gyakorlatilag ugyanaz a hatás lenne mint amikor a kamera az adott történésre fókuszál, ezzel kiemelve azt. Egyébként meg kikapcsolható bármikor, ha nem tetszik.
  • Erpy
    #2
    Mélységélesség gondolom.
    Sztem pont ettől lesz még reálisabb. A COD4-ben jól megoldották.
  • Adam II
    #1
    Miért van az ,hogy ezekben a szuper nextgen grafikájú játékokban minden ami 100 méternél messzebb van titokzatos mosott homályba burkolózik?