n0k0m#5
Nem így van, a depth of field éppenhogy tovább zabálja az erőforrást (ha csak ésszerűen nem oldották meg, hogy az elmosott részek alacsonyabb részletességgel legyenek lerenderelve, amit nem hiszek). Tehát a homályos részek mögött tökéletesen kidolgozottak a modellek.
#4
Gondolom erőforrás-takarékosság miatt, hiszen nem sok gép bírna el ilyen grafikát, ha még kilóméterekre is el tudnál látni :)
n0k0m#3
"Depth of field", gyakorlatilag ugyanaz a hatás lenne mint amikor a kamera az adott történésre fókuszál, ezzel kiemelve azt. Egyébként meg kikapcsolható bármikor, ha nem tetszik.
#2
Mélységélesség gondolom.
Sztem pont ettől lesz még reálisabb. A COD4-ben jól megoldották.
#1
Miért van az ,hogy ezekben a szuper nextgen grafikájú játékokban minden ami 100 méternél messzebb van titokzatos mosott homályba burkolózik?