22
Minden ami CryENGINE2 vel kapcsolatos
  • mester1987
    #22
    vajon tudhat a CryEngine 3-as egy olyan részletgazdag fizikát, mint a Crysis első részében láthattunk (bár a Warhead-ben, már ezek megszűntek, mert ott voltak már a parton olyan házak meg másutt, amit lehetett volna rombolhatóvá tenni), pedig személy szerint a Crysis 2 megjelenésekor arra voltam kíváncsi, hogy mit mutat majd és erre egy Half-Life 2 szintet se megközelítő fizikát se kapunk, persze azt is megértem, hogy sok fáradozás meg az elméletben megszületett eladás nem biztos, hogy fedte volna egymást, na mind1
  • Nevem senki
    #21
    Akiknek kedve lenne egy magyar környezetben játszódó téma megalkotásához Sandbox 2-vel, (és van már némi tapasztalata a Sandbox Editor használatában) az lesz szíves jelezni. Ötleteket várok. thx
  • Neoncsoves
    #20
    állítom a CryENGINE a legjobb engine... ha nem is a legjobb de a legjobbak közt van. FarCry-ra még most is azt mondom hogy szép
  • Nevem senki
    #19
    Ja, meg képzeld el bőszárú betyárgatyában a hosszúbajszú falubikáját géppuskával a kezében DLOLD
  • Nevem senki
    #18
    Ok, az egy álom lenne. De én a tempóra gondoltam. Nem lehet vele úgy haladni, mint egy pályaszerkesztéssel
  • Nevem senki
    #17
    Végülis jó lenne egy-két hazai növény (csipkebogyó, tölgyfa, stb). Elkelne pl. a Velencei-hg ben készítendő pályához
  • lac coo
    #16
    Hogyne lenne látványos ?
    Gondol el , ha pl egy falusi környezetet akarsz gémeskúttal... :))
  • Nevem senki
    #15
    Tk. a modellek készítése annyira időigényes, hogy nem is igazán érdekel, plusz nem egy látványos munka.
    Inkább pályákat fogok kreálni, olyanokat, amiknek azért nem álltam neki Farcry -ban mert nem akartam elfecsérelni a munkát, ha már úgyis itt a Crysis
  • lac coo
    #14
    Ja ,sajna a hivatalos SDK MAYA alá jött ki .....azt meg életemben nem láttam még :))))
  • Nevem senki
    #13
    Különben most látom csak hogy csináltak egy 3DMAX9 exportert A FC-hoz. Az előző verzióval sok gond volt. Akkora már a kuszaság a működő és nem működő modellek, modok, scrpt, stb.-között, hogy az már borzalom. Remélem a Cryengine2 vel készülő modokkal nem zilálják így szét a játékot.
  • lac coo
    #12
    Hát a kész pályák valszeg nem lesznek jók, modelek behozva MAX-ba majd kiimportálva CE2 alá valszeg jók lesznek .
  • Nevem senki
    #11
    Annak idején én is csináltam párat, lemezen pihennek valahol D
  • Nevem senki
    #10
    Eszméletlen sok pályát készítettek, modelleket, modokat, stb. Annyira kár, hogy semmi nem lesz használható
  • lac coo
    #9
    Már mire gondolsz ? Kész pályákra?
  • Nevem senki
    #8
    Én sem bízok még semmiben -hány giga anyag megy veszendőbe....
  • lac coo
    #7
    A modelleknek más a kódolása, szal szvsz nem fog tudni eggyütt müködni a kettő :(
  • Nevem senki
    #6
    Nem tudjátok, hogy lesz-e valami kompatibilis az 1-ből, vagy azt el lehet felejteni teljes egészében (szerintem igen)
  • Nevem senki
    #5
    Nem igen költök játékokra, de ha jó lesz az editor, már meg is vettem. Az a baj, hogy a mostani viszonylag új gépemen 2 Giga rammal is néha rakoncátlankodik (kilépdel, lefagy..) a CE 1-is.
  • Brolly28
    #4
    nekem van 1 cryengine2-es videóm amikor a crysis-ról mutatnak dolgokat nagyon nagy
  • Nevem senki
    #3
    Ha kezelhető lesz megépítem az egész környékét a telkünknek (baromi jó terep) Remélem a növényzet kellően változatos lesz.
  • zoolee
    #2
    Nekem nagyon tetszett az a vidi az 1 ről amiben valami fizikai vagy milyen teszt volt..youtuben volt.
  • Nevem senki
    #1
    Úgy érzem, hogy a CryEngine2 megér egy külön misét!

    Én kevesebb órát töltöttem el jóval, míg a FarCry-t játszottam, mint amit a szerkesztővel szórakoztam.