22
Minden ami CryENGINE2 vel kapcsolatos
-
mester1987 #22 vajon tudhat a CryEngine 3-as egy olyan részletgazdag fizikát, mint a Crysis első részében láthattunk (bár a Warhead-ben, már ezek megszűntek, mert ott voltak már a parton olyan házak meg másutt, amit lehetett volna rombolhatóvá tenni), pedig személy szerint a Crysis 2 megjelenésekor arra voltam kíváncsi, hogy mit mutat majd és erre egy Half-Life 2 szintet se megközelítő fizikát se kapunk, persze azt is megértem, hogy sok fáradozás meg az elméletben megszületett eladás nem biztos, hogy fedte volna egymást, na mind1 -
#21 Akiknek kedve lenne egy magyar környezetben játszódó téma megalkotásához Sandbox 2-vel, (és van már némi tapasztalata a Sandbox Editor használatában) az lesz szíves jelezni. Ötleteket várok. thx -
Neoncsoves #20 állítom a CryENGINE a legjobb engine... ha nem is a legjobb de a legjobbak közt van. FarCry-ra még most is azt mondom hogy szép -
#19 Ja, meg képzeld el bőszárú betyárgatyában a hosszúbajszú falubikáját géppuskával a kezében DLOLD -
#18 Ok, az egy álom lenne. De én a tempóra gondoltam. Nem lehet vele úgy haladni, mint egy pályaszerkesztéssel -
#17 Végülis jó lenne egy-két hazai növény (csipkebogyó, tölgyfa, stb). Elkelne pl. a Velencei-hg ben készítendő pályához -
#16 Hogyne lenne látványos ?
Gondol el , ha pl egy falusi környezetet akarsz gémeskúttal... :)) -
#15 Tk. a modellek készítése annyira időigényes, hogy nem is igazán érdekel, plusz nem egy látványos munka.
Inkább pályákat fogok kreálni, olyanokat, amiknek azért nem álltam neki Farcry -ban mert nem akartam elfecsérelni a munkát, ha már úgyis itt a Crysis -
#14 Ja ,sajna a hivatalos SDK MAYA alá jött ki .....azt meg életemben nem láttam még :)))) -
#13 Különben most látom csak hogy csináltak egy 3DMAX9 exportert A FC-hoz. Az előző verzióval sok gond volt. Akkora már a kuszaság a működő és nem működő modellek, modok, scrpt, stb.-között, hogy az már borzalom. Remélem a Cryengine2 vel készülő modokkal nem zilálják így szét a játékot. -
#12 Hát a kész pályák valszeg nem lesznek jók, modelek behozva MAX-ba majd kiimportálva CE2 alá valszeg jók lesznek . -
#11 Annak idején én is csináltam párat, lemezen pihennek valahol D -
#10 Eszméletlen sok pályát készítettek, modelleket, modokat, stb. Annyira kár, hogy semmi nem lesz használható -
#9 Már mire gondolsz ? Kész pályákra? -
#8 Én sem bízok még semmiben -hány giga anyag megy veszendőbe.... -
#7 A modelleknek más a kódolása, szal szvsz nem fog tudni eggyütt müködni a kettő :( -
#6 Nem tudjátok, hogy lesz-e valami kompatibilis az 1-ből, vagy azt el lehet felejteni teljes egészében (szerintem igen) -
#5 Nem igen költök játékokra, de ha jó lesz az editor, már meg is vettem. Az a baj, hogy a mostani viszonylag új gépemen 2 Giga rammal is néha rakoncátlankodik (kilépdel, lefagy..) a CE 1-is. -
#4 nekem van 1 cryengine2-es videóm amikor a crysis-ról mutatnak dolgokat nagyon nagy -
#3 Ha kezelhető lesz megépítem az egész környékét a telkünknek (baromi jó terep) Remélem a növényzet kellően változatos lesz. -
zoolee #2 Nekem nagyon tetszett az a vidi az 1 ről amiben valami fizikai vagy milyen teszt volt..youtuben volt.
-
#1 Úgy érzem, hogy a CryEngine2 megér egy külön misét!
Én kevesebb órát töltöttem el jóval, míg a FarCry-t játszottam, mint amit a szerkesztővel szórakoztam.