17
A GameMaker legújabb verziója..
-
tomy88trance #17 Mivel úgy látom elég kihalt a topik,de azért biztosan lenne érdeklődő így ide kiírom,hogy elindult face-en egy nagy projekt, Magyar GameMaker Közösség néven, aki szeretne az itt tud csatlakozni: http://www.facebook.com/magyargamemakerkozosseg
A szlogen: Segítsük egymást és alkossunk nagyokat! -
tomy88trance #16 Szasztok! Én is elkezdtem GameMaker-kedni :D Úgy látom elég kihalt a fórum ezen témát illetően, lehet kellene valami közösség magyaroknak ilyen témán belül, valaki nem gondolkodik ilyesmin? Egymást segíthetnénk meg a kezdőket pl.. (én is kezdő vagyok , még :) ) Valaki meg tudná mondani nekem amúgy,hogy egérrel hogy lehet objektumot irányítani jobb-bal irányba? csak,mert a billentyűs megoldás nem valami precíz, vagy azt meg lehet oldani,hogy csak addig menjen az objektum amíg nyomom a gombot? -
olivaoil #15 Nem tudom, hogy a magyaroknál mennyire ismeretes és elfogadott a Mark Overmars féle Game Maker játékszerkesztő program, de engem érdekelnének annak a korábbi verziói.
Az a gond, hogy mióta a YoyoGames ezt teljesen átvette, az összes előző (5.-ig ingyenes) verzióit beszüntette s csak a 8-at árulja pénzért, illetve annak kipróbálható verzióját.
Akinek esetleg megvan egypár régebbi verzió (4.3a, 2., legelső, stb.) attól nagyon megköszönném, ha valahova fel tudná tölteni az internetre.
A régebbi verziók egyébként azért jönnének jól nekem, mert az egyszerűbb dolgaimat lehet hogy meg tudnám csinálni egy régebbi verzión, s akkor az EXE-ben kevesebb olyan dolog lenne, amit nem használok, meg talán akkor gyorsabb is. -
olivaoil #14 Na, ebből a fórumból se lett semmi! : törött/törölt linkek s lényegtelen megjegyzések.
Látom a magyarok csak az "igazi" program_írókat_ tudják értékelni.
Arra mindenesetre jó volt, hogy a címet sikerült lefoglalnotok. -
gogo199432 #13 Szasztok!