21
  • dez
    #21
    "az epizódok előtt a cég azt ígérte, hogy a fejlesztési idő lecsökkentése miatt jó nekünk ez a móka, ám mint az később kiderült, továbbra is évek telnek el egy-egy rész között."

    LOL, nem lehet, hogy esetleg éppen ez a baj? Mit akar megbeszélni az epizód-fejlesztőkkel, hogy lehet tartani a határidőket? :P
  • Inquisitor
    #20
    Nem csak állítólag és már használja, igaz még csak bétában van Aion.

    Lokko - Hát pedig arról volt szó, hogy fél évente és ólcsón jön, erre ritkán jön, drága, de legalább rövid is. És várható volt a csúszás az új agyontuningolt Source (multi CPU, multi GPU, fizikai motor upgrade, stb.) okán.
  • Inquisitor
    #19
    "Az is elképzelhető, hogy néhány havonta, igaz sokkal rövidebb folytatásoknak örülhetünk,..."

    Ennél rövidebbet ...? Lol. :D
  • NEOreg3
    #18
    még nincs, de lesz egy, az ncsoft új RPG-je az Aion a cryengine-t fogja használni (állítólag):)
  • dronkZero
    #17
    Nekem mondjuk pont jól jön az Orange Box, ideje lenne szereznem egy Steam accot. Meg a TF2-re is nagyon kíváncsi vagyok. Anno a TFC-vel rengeteget játszottunk... Portal sem tűnt rossznak, bár a Prey után már nem lesz akkora újdonság.

    Modokat én nem vennék egy kalap alá a full játékokkal. 95%-uk amatőr hulladék, engine-enként maximum 4-5 olyan van, ami igényes, jól kitalált, és el is készül...
  • Indigo
    #16
    Ui: viszont amit most a Valve művel, az már hányingerkeltő. Az epizodikus megjelenéssel nyalják ki a seggem, tőlem egy fillért nem látnak ilyen formában. Ezzel a narancsdobozos árukapcsolással meg pláne elmennek a jókurvaanyjukba... KEll a francnak TF2 meg idióta Portal, amikor én a HL további történéseire vagyok kíváncsi... Mocskos tetű banda! Ezzel a hozzáállással azt fogják elérni a kiadók, hogy visszaszokok a warezra...
  • Indigo
    #15
    Amúgy nekem is nagyon bejött a HL, leginkább az első része, messze jobban tetszett, mint a HL2... De azért az sem volt rossz. Ami a Source engine-t illeti, nekem semmi bajom nincs vele, jól optimalizált, szépen fut egy gyengébb gépen is, és egész szép látványvilágot tud nyújtani (ráadásul nem érződik rajta a műanyag hatás, ami sok "nagynevű", "hűbazmegdejólnézki" játéktól elvette már a kedvem...)
  • Indigo
    #14
    A Cryengine 2 sorsa biztosan nem ez lesz, hiszen már 2 játékhoz licenszelték, és valószínűleg fogják is még. Amúgy meg, ha a FC-hoz készült modokat vesszük, akkor elmondhatjuk, hogy a CryEngine-el készült egy rakás új játék, ráadásul teljesen ingyenesek... :) Szóval nem maradt az a motor olyan kihasználatlan...
  • Indigo
    #13
    Te meg vagy buzulva a wii-del... :)
  • Ravkin
    #12
    Szerintem a valve is a dnf hibájába esett. A hl 1 megjelenése után olyan mércét állítottak fel maguknak amit lehetetlen volt teljesíteni. Ezért állandóan csúsztatni kellett a játékot, valamint volt ez a forráskódos botrány is. Az a baj, mostmár ők is azt tarják fontosabbnak, hogy minnél inkább csili vili játékot adjanak ki, nem pedig arra, hogy a játéknak élvezhető menete valamint összefüggő története legyen. Én a mai napig nem értem mit keresünk a half life 2 ben city 17 ben ki az a breen, vagy hogy mi történik, az egész dolog zavaros, összedobtak egy játékot, amiben jó a grafika, jó a fizika, jók az arckifejezések, viszont minden más magasról le van szarva.
  • lee56
    #11
    Láttál-e te már sandbox2-es videót, nemláttál :) ( nézz ide )
  • Su0my
    #10
    szerintem a poker a legjobb játék. grafika se kell nagyon hozzá, etc, ráadásul nyersz is vele, izgalmas, fordulatos, mi kell még?
  • GVG
    #9
    a valve bekaphatja a köcsög epizód stilusát már meg se fogom venni a következö részt mert nem akarok megint 1 évet várni a harmadikra...
  • lokko
    #8
    nekem azért még szimpatikus mindig a Valve. A Source az egyetlen engine, ami olyan zökkenőmentes, mintha konzolon tolnám, és közben nem érzem magam műanyag világban mint a Unreal motorok esetén ... a Half Life filmszerű és átélhatő világa, jól megrendezett szituk "fight for your life" végiggyakása, engem kezdetektől lenyűgözött ... másnak még nemigen sikerült betartania egy ehhez mérhető a koncepciót ennyire következetesen, ennyire átgondoltan ... két hét, és máglássuk mit alkottak ilyen sokáig az Episode 2 vel ...
  • dronkZero
    #7
    "Ep 3 mire kijön, már a Crysis mocis játékok várhatóak..."

    Ezt már egy másik topicban is kérdeztem, de:
    Volt akár _egyetlen egy_ játék is, ami a FarCry motorját használta volna? Én nem tudok róla. Szvsz ez lesz a Crysis sorsa is...
  • Tinman #6
    A fentieket 3 évvel ezelőtt megjósoltam.
    Ennyit Gabe Newell-ről és arról, hogy ő mennyire látja jól a játékpiacot.

    Indok: A játékosoknak, nagyon nem pálya egy 3.5 óra alatt letolható játék indulóban majdnem 5000 Ft-ért, főleg úgy, hogy éveket, kell rá várni.
    Ep 2 mire kijön, más fejlesztők már rég U3 motorral kihozott játékokkal jönnek sorban.
    Ep 3 mire kijön, már a Crysis mocis játékok várhatóak...
    A Valve ezzel erősen behúzta a kéziféket és úgy lemarad, mint az a bizonyos borravaló.
  • galocza
    #5
    nem lep meg a dolog: a cél az lett volna, hogy darabonként, darabpénzért, darabideig tartó fejlesztési idővel kapjuk a játékokat, frissített, tuningolt, a dátumnak megfelelő grafikai motorral stb.
    ehelyett kapunk hosszú fejlesztési idővel, drágáért (bár most a valve észbe kapott, úgy látszik: episode1 20usd helyett 10) egy töredékjátékot.
    nem is értem: adott volt a motor, a szereplők, fegyverek modelljei, az összes építőkocka szinte, sztori kellett volna meg új pályák. ezt nem voltak képesek a srácok összehozni eddig (3év!), csupán 1x. ennyi idő után lassan a hl3nak kellene jönnie.
    a sorozatos dolog amúgy akkor jöhetne be, ha a kezdő benyomás jó, plusz sikerül tartani a színvonalat. ez a hl2 esetében adott volt, de sinnél pl már nem, bukott is.
  • Mcsiv
    #4
    most így utólag nézve a hatalmas mondatomat tele helyesírási hibákkal, elszörnyedtem. Nézzétek el nekem, fél perc alatt gépeltem le;)
  • Mcsiv
    #3
    Az a baj hogy nem lett ez az egész előre átgondolva, mivel az epizódokat kiadták más fejlesztőknek, járható lett volna az az út, hogy míg a Half-Life 2 készült, már párhuzamosan dolgoztak volna az epizódokon, előre elkészült volna x darab, rövid 2-3 órás epizód, melyek között 3-4 hónap eltelt volna, míg a HL2 alatt elkészített darabokat dobálják a nagy közönség felé, az alatt lett volna idő a külsős cégeknek még párat elkészíteni, a valve meg csinálhatta volna a HL3-at. Véleményem szerint, ez egy egész jól járható út lett volna (de szoljatok ha nem;))
  • lokko
    #2
    nekem tetszett a valve ötlete, nekem bejön a 3-4-5 órás játékidő 4000 HUF-ért, de ehhez fenn kell tartani a játékosok érdeklődését sűrűbb megjeneéssel, kb úgy ahogy az amerikai TV sorozatok fél évente nyomnak egy 14 hetes kampányt, osztán csak rágjuk a körmünket, hogy mi fog történni ... 15-20 hét alatt meg nem hal le teljesen az érdeklődést ...
  • zola2000
    #1
    Mi lenne ha jönne pl egy wii exkluzív half life, biztos lenne belőle pénz.