29
125 Sportmotor
-
csoola #29 én annyit semilyen meloval nemtok összehozni, jelnleg a harmada sincs meg:D csak majnem, de nem is adok többet egy 125-ösért 300-350k-nál, egy pár év és ugyis nagyobb kell majd... (mondjuk te igy szivod mert ebböl ugye nincs régebbi:P, én egy RS-t vagy futurát vennék:P) -
#28 dehogynem sok, de azért majd megvizsgálom, és ha nagyon megtetszik, keresek vmi melót, hogy legyen rá léj :D -
csoola #27 álláspontomon változtattam már, ez tetszik a legjobban a kis 1/8-ad literes 4T masinák közül, iszonyat szép :D
de nekem ha meglesz az A1 akkor is RX-et szeretnék venni 11kW-os forgalmival...:P
950 rongy nem sok kicsit? -
#26 nah, vmi hír? ^^
elvileg 950.000Ft lesz, de biztos nem fog 1milla fölé menni
-
csoola #25 értem -
#24 Ez nagyon tipusfüggő.A yamahákon /azt ismerem a legjobban/ egy villanymotor működteti fokozatmentesen,ha gyújtásra teszi az ember,akkor hallani kell ahogy belövi magát.
Gilerán láttam teljesen mechanikusat is.
A tíz év körüli 2 üteműek legalább felén nem működik,ilyenkor jobb ha kiveszi az ember,így legalább kipörög rendesen.
Ha hirtelen indul meg 5-7 ezer körül,akkor valszeg nem működik,vagy már kivették.Persze azért az elég szubjektív,mi hogy indul meg,a 2-ütemű még jó powerrel is fent erős igazán.Ha megindulás előtt dödörög,akkor biztos rossz a szelep.
Állítani kevés típust lehet,a yamaháét is csak a bowdenfeszeséggel.
/22/-es rajzon jól látni,hogy a lap simán becsúszhat a hengerbe,ha eltörik a tolórúdja.
-
csoola #23 kinyomtatom:D nagyjábol vágtam h mi az hol van és mit csinál, de igy kerek:)
-
#22 Power szelöp:) -
csoola #21 akkor elvileg akkor van szarul beállitva a power ha ugy nyit h megérezni?
én mentem poweres motorral (Tuareg Rally 125) de nem éreztem, huzott, egy kis bika:D a DT-men viszont jobban elhet érezni h 5000 fölé megyek...
nah ez már OFF, hiszen nincs is power ebben az R125-ben:D -
#20 Javítottam egyet!45 fokban csúszkál egy fémlap a kipufogónyílásnál,ha eltörik nyakban a rúd ami tartja,a fémlap becsúszik a hengerbe.
Tehettek volna rá egy ütközőt!Más tipusoknál másképp van megoldva.
/de akkor kevesebb dugattyú,meg gyűrű fogyna/
Ahogy nő a fordulat,folyamatosan nyit nem egyszerre!Pont a power szelep nélküli kétüteműek rántanak inkább nagyot,a power inkább kisimítja a nyomatékgörbét,mert alul növeli a nyomatékot a nagyobb fojtással.
Pl:rd 350 lc vs. 350 ypvs -
csoola #19 amugy ilyen lehet vagy szivatásbol irtad?:D
élmény mikor kinyit, föleg kanyarban, meg egykerék közben:D egy barátom RM-jével esett hátra keréknél pont igy, akkor meguszta zuzodásokkal meg egy sárvédö javitással, és egy uj kormánnyal
másik srác meg karcolásokkal mind a motoron mind a testén, ö Honda CRM-el tolta, csak kanyarodásbol tul nagy gázzal jött ki:) -
#18 akkor is egy élmény hogyha kinyit az a szelöp :))) -
csoola #17 ö kb 5x javittatta meg, nem tudom mi votl a hibája, nem mondta -
#16 Ja eltörik becsuszik a hengerbe,és összetör mindent! -
csoola #15 ismerösnek W8-a van, annak sztem hasonlo a blokkja, azt mondta, a cagiváknak a legnagyobb hibája a power, az eléggé tud szarakodni, amugy ö nagyon szereti és nem bánta meg h megvette -
#14 ma láttam tesztet Autómániába, Cagiva Mito 25ről :o
Régebben is tetszett, meg most is, de most mégjobban:) -
csoola #13 bocsi csak megdermedtek az ujjaim mert hidegem van, és össze-vissza ütök minden bill.t:D -
csoola #12 jah értem:P nekem kivülröl tetszenek a sportmotorok, de nem kelelne nekem:D (még, majd ha szétmegy a térdem az endurotol:D) ismerös is arra állt át, csak épp totálkárosra törte a CBR XX-et, ugyhogy most nem kell motorozni neki... (azt mondta h nincs most 3 millája egy uj motorra:D)
persze, gondolom te ezt szeretted meg, bár ha én lenné ka helyedben, akkor inkább egy 2T:) hidd el, egy futurka is nagyon állat ám:D 170-et ment két személy alatt haveré... brutális volt:D de te tudod, csak sztem ne a külsö legyen az elsö szempont (az a 2.:D), meg vedd hozzá h lehet ám sokat csinositani egy gépen, én a DT-met hót rondának tartottam, de egy kézvédö rá, uj kormény, ha so ka pénz akkor fejidom meg sárvédö és hopsz, már jobban néz ki mint egy RX:D -
#11 azt tudom h van belőle 125, csak az nem tetszik:) -
csoola #10 a1-es jogsival sztem tudod te is h vagy ez, vagy az MZ, mert egy 125 RS az 30 lo:D én tuareg rally-t vagy RX-et szeretnék, de sztem megvárom korlátozottat... amugy a TZR-böl van 125, ami köztudott:) csak azok nem ujak -
#9 nekem most TZRem van, ami köztudott, hogy 50es:)
A CBR egy rakás (az). Hogy néz már ki?
virsli kerék, 2 centi vékony, wááá :c
ez szép is, bár 4 ütem, majd meglátjuk ha megjelenik -
csoola #8 jah, és ha mindenképp 4T kicsiben, akkor CBR ami tetszik-csak nem tudom h mennyire sportos az eröforrása, mert egy ilyen blokk még az XR turaendurot elviszi vhogy, meg el lehet vele szaladgálni ide-oda, de nem hinném h azal mennék sarat dagasztani, vagy egy CBR 125-el versenypályára... vagy egy ilyennel is akár... ezek számomra annyit jelentenek, hogyha nekem lenen vagy beraknám a nappali közepére mert szép, vagy eladnám... -
csoola #7 hát nekem nem jön be nagyon, ha sport és kicsi, akkor TZR ;) de jok az RS-ek is... de persze inkább enduro, és inkább HUSABERG FE 501-az 4T:P -
#6 Túrázni csak jó lesz, nah és a hang is kárpótol:) -
Miguel125 #5 Ehhh szép szép, de a 4ütem az csak 4ütem... kis ccm-ben semmit nem ér.
Nagyban meg még annyit sem!!!!
Two strokes forever!!! -
#4 hasonló az új R6hoz
-
#3 jól néz ki -
#2
-
#1 Tyű, megvan az új szerelmem, bár sajnos 4 ütem :\
2008ban jelenik meg, azt hiszem meg is várom:)
Engine -
Engine type Liquid-cooled, 4-stroke, 4-valve, single cylinder, SOHC
Displacement 124.66 cc
Bore x stroke 52.0 x 58.6 mm
Compression ratio 11.2:1
Maximum power 11.0 kW (15 PS) @ 9,000 rpm
Maximum torque 12.24 Nm (1,25 kg-m) @ 8,000 rpm
Lubrication system Wet sump
Fuel System Fuel injection
Clutch type Wet, multiple-disc coil spring
Ignition system TCI
Starter system Electric
Transmission system Constant mesh, 6-speed
Final transmission Chain
Fuel tank capacity 13.8 L
Oil tank capacity 1.15 L
Chassis -
Chassis: Steel Deltabox
Front suspension system Telescopic forks
Front travel 130 mm
Rear suspension system Swingarm (monocross)
Rear travel 125 mm
Front brake Single disc, Ø 292 mm
Rear brake Single disc, Ø 230 mm
Front tyre 100/80-17 M/C
Rear tyre 130/70-17 M/C
Dimensions -
Length 2,015 mm
Width 660 mm
Height 970 mm
Seat height 818 mm
Wheel base 1,355 mm
Minimum ground clearance 155 mm
Dry weight 126.5 kg