51
HONDA Dio
  • 14zoltán
    #51
    Sziasztok! Vettem a Honda Diom-ra (Af-27) egy sportlevegőszűrőt, de nem akar vele menni csak hörög és nem pörög. Mi lehet a probléma? Mi lehet a problémára a megoldás?
  • bloodnero
    #50
    af 34-35 sokadik(nagyon sok) rugásra indul,(gyertya le párcsepp benzin a hengerbe gyertya vissza pöcröff persze amig elnefogy a benzin) gyanakodtam benzinpumpára vagy a henger-dugattyu kopottsága miatt kevés a szivóerő?egyszerün nehezen akarja a benzint eljuttatni az égéstérbe, probálkozni nem akarok mert minden alkatrész 10eHuf-os proba ha valaki találkozott ilyennel és orvosolta az írjon!Thx
  • csokiskex
    #49
    Sérült DIO eladó...
  • butcher20
    #48
    sziasztok!! valaki megtudná mondani a következő alvázszám alapján hány éves a diom?AF24E-1226496
    GONDOLOM ELÉG RÉGI DE NEMTOM MENNYIRE:D elől van a csomagtartója is a kormány alatt. válaszotokat előre is köszönöm
  • endre b
    #47
    kihaltak a diósok?
  • endre b
    #46
    én is szívesen meghajtanám egy pályán, de basszus azzal járok melózni :):):):)
  • zoolee
    #45
    Ma a kecskeméti gokartpályán haveroméval cross oztunk..
    Repültöönk mindenfele.
  • zoolee
    #44
    Akkor majd viszem a 40 kilós szerszámosládát.XDAbba van pár cucc.:)
  • endre b
    #43
    Az pedig sokat segít... fél liter védénegyven csodákra képes :)
    de volt gyenge pillanatom, mikor azt mondtam, feladom... :)
  • zoolee
    #42
    Kappe!!!
    Haverral fél óra ugtrálással úgy voltunk, hogy szarunk bele.:)
    Én az én 90 kilómmal nem tudtam akkorát ugrani, hogy meglazuljom..-.-..
    De sajna nem volt csavarlazító.:S
  • endre b
    #41
    Hátsó fékbetétcsere címszavakban (AF-27)


    Ahogy egy hozzáértő mondta:

    Hozzávalók:

    1 db Honda DIO AF-27
    1 db 22-es villáskulcs ( lehetőség szerint jó hosszú)
    1 kicsi csavarlazító
    1 pár fékbetét

    Szükséges idő: max 30 perc

    Elkészítés:

    1. vedd le a kereket
    2. vedd ki a fékbetéteket
    3. tedd be az új fékbetétet
    4. tedd vissza a kereket
    5. állísd be a bowdent
    6. "Jó utat!"

    Ahogy nekem sikerült:

    Hozzávalók:

    1 db Honda Dio AF-27
    1 db 22-es villáskulcs
    0,5 l csavarlazító
    1 db csillagcsavarhúzó
    1 db 10-es villáskulcs
    i db kalapács (GUMI!!!)

    Szükséges idő: 2 vagy 3 óra

    1. vedd le az olajtartály kupakját ( nem viccelek...:) )
    2. csavarozd le az akkumulátort burkolatát
    3. szereld le az ülést a hozzá tartozó belső idommal együtt
    3. vedd le a taposó mögötti idomot ( amin a tanksapka ablaka van)
    4. szereld le a kipufogódobot (a kipufogó csonkohoz csak úgy férszhozzá hogy az 1.,2.,3. pontokban foglaltakat elvégzed)
    5. Lazísd meg (!) a hátsó kereket rögzítő csavart)
    6. Rugdosd le a hátsó kereket
    7. pattisd le a régi fékbetéteket a helyéről
    8. szedd ki belőle a rugókat ( fékbetéthez nem jár! )
    9. tedd az új fékbetétekbe a rugókat
    10. pattintsd a helyére a fékbetétet
    11. dobd el jó messzire ( ezt ha nem írom a felsorolásba, magadtól is megteszed, mert ekkorra garantáltan síkideg leszel...
    12. állísd be a fékpálcát
    13. állísd be a bowdent
    14. innen kövesd a 6,5,4,3,2, és 1 pontokat (fontos a sorrend és és a műveletek fordítottja pl.: lazísd meg=húzd meg :)
    15. szedd össze a szerszámokat
    16. moss kezet
    17. moss kezet mégegyszer :)
    18. "Jó utat!"
  • endre b
    #40
    na jah.... de ha nme kötelező inkább nem okoznék károkat :)
  • zoolee
    #39
    Figy, ha én az asztalomra régebben pusztakézzel akkorát vágtam,hogy 5 perc alatt belilult, akkor motoros kesztyűbe 1 puha szutyok nem akadály.
  • endre b
    #38
    na igen, de előbb be kell szereznem egy jó kis protektoros kesztyűt, aztán lezúzok pár vasat :)
  • zoolee
    #37
    Puff.:S a gyökér..ilyenkor jónagyot rá kell vágni a tetőre.:)
  • endre b
    #36
    Nagykörút - belső sáv áll, külső csorog úgy 30-cal... kicsit nagyobb köv.távot hagytam az előttem haladó autó mögött, mert ugye reggel esett az eső, gondoltam mászok a nyakára. Erre az emberünk a belső sávból, ami időközben kb 5-tel elindult, gondolta, hogy kirobban elém a külsőbe, kb 1 m -rel előttem... Mondanom se kell, hogy satuztam, blokkolt az első, megcsúszott... motor orra bicskázott a belső sáv felé, fék elenged, moci egyenesbejön, visszasorolok... beleálltam a dudába, anyáztam... Emberünk meg úgy csinált, mintha észre se vette volna... Megfordult a fejemben, hogy esetleg utánamegyek és szerényen lecsavarom a tükrét, de nem akartam rossz színben feltüntetni a motoros társadalmat, inkább még anyáztam néhányat..
  • zoolee
    #35
    Uff.
    Mi történt?
  • endre b
    #34
    ma majnem elbasztak.... vagyis elestem majdnem egy barom szuzukis miatt... innen is üzenem neki, hogy erőt egészséget.... főleg erőt, mert ha legközelebb találkozunk szüksége lesz rá......
  • PíszLávJuniti
    #33
    lágszórónélkül lószar.
  • zoolee
    #32
    Azt hidraulikus préssel javÍtom..heheXD
  • endre b
    #31
    Akkor pont jó helyre ütöttél barátom, mert pöccre indul :) karburátort is javítasz? :):)
  • zoolee
    #30
    Én voltam, és használtam a 15 kilós kalapácsot ami a sarokba volt..XD
  • endre b
    #29
    Na hol vagytok diósok?
  • endre b
    #28
    mennek ezek, csak húzni kell... amúgy az önindítóm meggyógyult.... hozzá se nyúltam. egyszercsak meggyógyult... Most vagy csoda történt, vagy valaki éjjel suttyomban megcsinálta :)
  • zoolee
    #27
    Hehe, én 85 kg vagyok..
    Parkolóba haveré annyit ment mint 1 szétesett(szimeringes=1 folytában fulladt+köpte a gyertyát)motoros JAWA MUSTANG..XDXD
  • Pepsi Twist
    #26
    jó de te ilyen nádszál vékony 50kg vagy vasággyal együtt :D
  • endre b
    #25
    óhh... hát az enyim imádja az emelkedőt :) megy mint atom... 45-50 simán :)
  • Pepsi Twist
    #24
    próbáltam emelkedőn menni vele 35el de nem bírta :D
  • endre b
    #23
    NA igen a tankcsapdákkal vigyázni kell, mer akkora kátyúk vannak, hogyha rosszul esel bele, észre se veszik a mocit az alján, de ha elég erősen kapaszkodsz, akkor jobb mint a hullámvasút.... szerintem marhajó kis moci.... moci??? na ez azért túlzás :)
  • szucsy89
    #22
    jo kis motor szvsz, ilyennel vizsgáztam, bár vizsga előtt egy nappal beszart úgyhogy gyorsan keriteni kellett egy szerelőt, épphogy megcsinálta, és vizsgázhattam:)
  • zoolee
    #21
    LOL, hülyegyerek...
  • Pepsi Twist
    #20
    nekem régen volt 1 diom de gatyára vágtam a 130kg-ommal (megfőztem)
  • bertino
    #19
    jo, hát igen, ebben van valami, de ettől függetlenül sztem városba megfelelő
    és ami előny, hogy jobban lehet vele haladni, mint kocsival
  • Ronny
    #18
    a budapesti tankcsapdák miatt nem a legpraktikusabb
  • zoolee
    #17
    Jaja, KTM 450 SMR..XD 150 es slick ekkel..XD
  • bertino
    #16
    városba a legjobb a motor :)
  • zoolee
    #15
    Am én is egy ilyen kis szunyogon gondolkozom.:)
    Aztán jöhet valami amivel megyek is nam csak hülyülök, de még a jogsi sincs meg..-.-
  • zoolee
    #14
    Szerintem 1 nagyobb mha-számú aksi megoldja a problemet, vagy 1 normális trafó vagy dinamo nem toom mi van benne ami tud is tölteni, nem csak pilanatnyi áramot gerjeszt.
  • mabbak
    #13
    Akkor az akksi tré, és ha eredeti, akkor már töltés után se lesz jó, mert ugyanúgy le fog merülni. Én nem rég vettem egy újat, 4ezer egynéhányszáz forint volt. És szépen mindig indul pöccre.
  • endre b
    #12
    Na igen, de sokkal elegánsabb, ha gombra röffen, mint májgerivel lerúgni az agyát :)