Felfegyverzett dinók?
Jelentkezz be a hozzászóláshoz.
A hír meg remélem, hogy átverés, Spielberg csak nem adná a nevét ilyen baromsághoz...
amúgy meg sztem a film kedvéért volt béka-DNS,hogy szaporodhassanak a dínók.
hát,izé...
Egy kb. 100 éves formalinban elraktározott erszényes farkas embriót találtak valahol az USA-ban. Az állatkertbõl származó elég jó álapotú tetembõl DNS-t vontak ki és mai farkasok DNS-ével pótolták a töredékeket. Klónozni még ugyan nem tudják. A JP1-ben varangy DNS-t használtak. Laikus vagyok, de van fantáziám... ha van technika akkor miért is ne?
mert ugyebár 2001 óta az sincs
szal lehet rossz a történet, de akik a dinoszauruszokat szeretik azok minden résznek örülnek
ez a hír a 4. részrõl pedig kacsa, hülyítik az embereket
2008-as bemutató se tartható szerintem, azt mondták Indiana Jones 4 után kezdik, az pedig 2008 májusában lesz bemutatva
(Legalábbis a könyvben!)
Egyébként a 3. részben azok voltak benne, amik az elsõ könyvben voltak, de a filmbõl kimaradtak (Pl. folyó, madárház). De ettõl még nagyon szar lett sajnos. :-S
amúgy pl. a Nublar nyiltott... nem tudjuk mi lett vele
Hát akkor már szerintem is inkább fegyveres dínók. Sõt, kiborg dínók, implantokkal :D Volt régen valami gáme, asszem RTS, dínók rohangáltak hátukra erõsített mindenféle gyilokeszközzel, ha a címe beugrana :D
One Vision. One Purpose.
Akkor most miért is nem volt tudomány az SP1-ben???? Lehet, h. pár év múlva valamelyik majomnak tényleg eszébe jut pár dínót leklónozni és szabadon engedni...
Ez a harci-dínó sztori elég gayginak hangzik, JP3 már nem kellett volna, az 1. és 2. rész volt a tuti.
Jeff Goldblum karaktere igazán kafa volt.
És abban beszéltek is, stargatelost!!! Pontosabban volt valami olyan baromság benne, hogy a végén Alan Grant a hangképzõ szervük makettjével átverte õket :p LOL