3
  • Stanlee
    #3
    A DT-nek nem a technikusokon kell spórolnia, mint ahogy azt a kiszervezésekkel tenni akarta, hanem a nagy adminisztráción, ha egyáltalán az még van. Saját tapasztalat, a DT-nek sajnos kevés szerelője van, hibakijavítás többszöri hívás után is majd másfél hét, ráadásul olyan vonalon, amit szinte minden hónapban javítaniuk kell, mert sosem képesek rendesen megcsinálni, mindez évek óta. Inkább egyszer csinálnák meg rendesen, és utána nem kellene hívogatni őket.

    A legjobb, amikor azzal jön a DT nagyfőnök, hogy nem tudja, miért mennek el a kuncsaftok a vezetékes üzletágukban - én tudom: magas árak, alacsony szolgáltatási minőség, kevésbé gyors reagálás, átláthatatlan előfizetési feltételek, soroljam még? Csak az Arcor és 1&1 az utóbbi egy évebn százezres nagyságrendben vitte el a régi DT előfizetőket. Egyszerűen nekik már csak nevük van, de rég elvesztették a monopol helyzetüket. Hiába akar fejleszteni a DT és a jobb hálózatot magának megtartani, a többi szolgáltató már annyira megerősödött, hogy konzorciumban saját maguk vagy egyedül is képesek a sűrűbben lakott területeken saját hálózaton szolgáltatni.

    A DT vegetálásra van sajnos ítélve, akármennyi embert is küldenek el.
  • JZO
    #2
    Amikor a telekommunikáció még erősen fejlődő iparág volt és a fénykorát élte, még szükség volt ezekre az emberekre. Ma már készen vannak a hálózatok, az infrastruktúra további fejlesztése, fenntartása és adminisztrációja nem igényel annyi embert.
    Úgyis lehetne fogalmazni, hogy a ház elkészült, a kőművesek mehetnek...
  • peterx
    #1
    Egyáltalán minek vesznek fel annyi embert ha egy idő után leépítik? Ennyire nem látnak a jövőbe cégek? 2000 ember nem kevés akárhogy nézzük