11
  • titan15
    #11
    nem tunt meg fel senkinek, hogy furcsa modon, amikor a szamitogep jatekosat "szemmel tartjuk" baromi szarul megy, minden hue bakit lekovet, aztan mikor mar csak a "m inimap"-on latjuk, hirtelen mig32-es lesz belole? tenykeg szar az ai
  • Matt0123
    #10
    vagy szarul vezet, de bevág a fagyiskocsi az utolsó kanyarban, a cél előtt...
  • Sanyix
    #9
    A karrierben nem, csak a singlében. Ez van EA-ék túl balfaszok, hogy jól vezető AI-t csináljanak, ami csalás nélkül is fel tudná venni a versenyt a playerrel.
  • Zocsi
    #8
    Asszem az NFSU-ban kinyomható volt, még az U1ben... Csak úgy meg túl könnyű volt... pff.. xarfoskaki...
  • Matt0123
    #7
    na a kecsap az aztán már végképp kihagyható, de legalább kikapcsolható lenne...
  • Sanyix
    #6
    Pedig 10x kell újrajátszani a kecsap miatt :)
  • Cat 02 #5
    régi nfs ben de utáltam a 8 körös pályát :S
  • bertino
    #4
    ne reménykedj, nem fog csodákat művelni a törésmodell
    ez csak egy cikk

    egyszerűen csak lesz benne, ennyi
  • Matt0123
    #3
    ha ennyire jó lesz a törésmodell akkor csak úgy kaszálhatnak a játékkal sokat ha a pályák lesznek egyszerűek. mert ugye a tízéves gyereknek azért veszi meg apuka a nífószídet, hogy sikerélménye legyen, nem pedig hogy tízszer kelljen egy versenyt újrajátszani.
    én mindenesetre örülök ennek a realizmusnak, a kedvenc részen az öt (porsche) volt, talán annak volt valami kevéske köze a valósághoz.
  • wolruf
    #2
    Meg az, hogy egy versenyen két autód lesz.... Wow :) Richard Burns Rally-ban csak egy vót, óvatosban nyomva ki is bírta a pálya végéig (vagy nem :D )
  • Zocsi
    #1
    Öööö... nem azért a kér fillérért, de ebben a cikkben ami információ jelentősségű, hogy az EA megpróbál használható törésmodell-t írni a játék motorjába. Nade, ezt eddig is tudtuk már. Egyszerű marketinges cikk... de jó ez nekünk?