11
-
titan15 #11 nem tunt meg fel senkinek, hogy furcsa modon, amikor a szamitogep jatekosat "szemmel tartjuk" baromi szarul megy, minden hue bakit lekovet, aztan mikor mar csak a "m inimap"-on latjuk, hirtelen mig32-es lesz belole? tenykeg szar az ai
-
Matt0123 #10 vagy szarul vezet, de bevág a fagyiskocsi az utolsó kanyarban, a cél előtt... -
#9 A karrierben nem, csak a singlében. Ez van EA-ék túl balfaszok, hogy jól vezető AI-t csináljanak, ami csalás nélkül is fel tudná venni a versenyt a playerrel. -
#8 Asszem az NFSU-ban kinyomható volt, még az U1ben... Csak úgy meg túl könnyű volt... pff.. xarfoskaki... -
Matt0123 #7 na a kecsap az aztán már végképp kihagyható, de legalább kikapcsolható lenne... -
#6 Pedig 10x kell újrajátszani a kecsap miatt :) -
Cat 02 #5 régi nfs ben de utáltam a 8 körös pályát :S -
#4 ne reménykedj, nem fog csodákat művelni a törésmodell
ez csak egy cikk
egyszerűen csak lesz benne, ennyi -
Matt0123 #3 ha ennyire jó lesz a törésmodell akkor csak úgy kaszálhatnak a játékkal sokat ha a pályák lesznek egyszerűek. mert ugye a tízéves gyereknek azért veszi meg apuka a nífószídet, hogy sikerélménye legyen, nem pedig hogy tízszer kelljen egy versenyt újrajátszani.
én mindenesetre örülök ennek a realizmusnak, a kedvenc részen az öt (porsche) volt, talán annak volt valami kevéske köze a valósághoz. -
wolruf #2 Meg az, hogy egy versenyen két autód lesz.... Wow :) Richard Burns Rally-ban csak egy vót, óvatosban nyomva ki is bírta a pálya végéig (vagy nem :D ) -
#1 Öööö... nem azért a kér fillérért, de ebben a cikkben ami információ jelentősségű, hogy az EA megpróbál használható törésmodell-t írni a játék motorjába. Nade, ezt eddig is tudtuk már. Egyszerű marketinges cikk... de jó ez nekünk?