5
  • sathinel
    #5
    vodánál vagyok 5 éve és nincs velük semmi gondom. Főleg hogy új szerződés aláírásakor megint kaptam 90 forintért egy Sharp 770 SH-t. 2 évig jó is lessz az új szerződésig. Szerintem nem rossz.

    De a Tréonline-nál az emberek nagyrésze már csak akkor szól ha tényleg nem megy a net. Amikor betelefonáltam, és külföldi netelérés miatt pampogtam, hogy franciaországba pl miért tudok nagyokk sávszéllel feltölteni mint letölteni, akkor azt mondták nézzem meg a magyarországon elhelyezett szerverüket hogy elérem-e.....
    Ezek szerintem annyira idiótának nézik a felhasználókat, hogy szerintem el sem mentik az ilyen panaszokat. Azzal kezdték hogy a gépemen van valami rossz program. Az mindegy hogy 3 pc van otthon mindegyiken kipróbáltam, + linux-alól is próbáltam és mind ugyanazt mutatta. Amint leugattam a fejüket, kb 2x gyorsabb lett a net, de youtube elérhetetlen sokszor. Visszasírom az UPC-t, ahol ha volt gond, akkor gyors javították, és villámgyors külföldi netelérésem volt. Tréonline eddig csak azt tudta felmutatni hogy a 7 megás vonalamat 95%-ban 4-5.5 megának mutatja minden program.... Jó néha 6 mega de csak itthonra. külföldre jó ha tudja a 1-2 megát... Nagyon mérges vagyok rájuk....
  • htmm
    #4
    Sejtem, hogy a vodának miért ilyen kevés panasza van.
    Az ügyfélelhárítók megpróbálnak "lebeszélni" a panasz rögzítéséről: "ez valószínűleg csak egyszeri probléma volt, ha még egyszer előfordul, elég lesz akkor rögzíteni", vagy "már tudnak róla a munkatársaink, nem szükséges rögzíteni". Azért én nem szoktam olyan nagyon javítani a statisztikáikat ;]
    Viszont ennek a statisztikának örülök.
  • FoodLFG
    #3
    Jól értem? Akkor becsszóra bemondják, aszt kész?
    Az jó..
  • KoS
    #2
    Az a kerdes ki mennyit vall be, nekem mindenesetre gyanus a dolog. Valszeg olyasmi lehet, hogy egyesek kulonbozo dolgokat tekintenek felhasznaloi panasznak :)
  • Cat #1
    Érdekes, hogy a pannonra nyolcszor annyi panasz van mint a vodára - ez már szignifikáns különbség.