24
Messze kerüld el ezt a boltot!
-
Maksi #24 Békéltető Testületi határozat született az ügyben időközben. A Megapikszel sem a tárgyalásra nem jött el, sem a határozatban foglaltakat NEM teljesítette mind a mai napig. -
#23 erre én sem tudok magyarázatot adni,hogy mért nem tudják visszafogni magukat a bolt híre érdekében,de talán azt hiszik ővéké a világ,nekik ott mindent szabad! -
Maksi #22 Én azt nem tudom felfogni ésszel, hogy ha miért nem értik meg a kereskedők, miért nem érik fel ésszel, hogy ha szarul teljesítenek, és köcsögök a vevőkkel, akkor azok NEM mennek többé hozzájuk vásárolni, és másokat is lebeszélnek erről. -
#21 de irtam,hogy már visszavittünk 2 db mp3 lejátszót,ami eggyik hibás,másik nem megfelelő funkciókkal elátott,és mind a kettőnél visszaadták a pénzt,és nem úgy,mint ahogy Maksi irja az első hsz-ben -
#20 mondj egy helyet,ahol kifejezetten örülnek neki -.-
még régebben a dvd olvasómmal is úgy jártam,h visszavittem nekik,h csinálják meg,mivel nem úgy működött,ahogy kellett volna,aztán mondták,h egy hét múlva jöjjek vissza érte.eltelt 3 hét,és visszamentem a boltba.aztán ott elkezdtek magyarázkodni,h "öö,izé,már itt van egy hete,csak nem volt időnk felhívni téged" magyarul szartak bele,ha nem mentem volna el érte,még most is ott lenne náluk.egyébként az olvasóm javíthatlan volt,és kaptam egy újat,ráadásul egy eggyel újabbat,mivel nem volt már nekik olyan raktáron,amilyen nekem volt.
persze ez nem a mexapixelnél történt -.- csak épp ez is példázza,h nem szereti egyik bolt sem a garanciát. -
#19 hoppá,erről nem tudtam.és ez a törvény milyen termékcsoportra vonatkozik? -
#18 ott sem igazán szeretik a gratnciális dolgokat :P -
#17
Az Edigital tényleg szupi!
Mi is vettünk az extremedigital-tól egy mp3-at még régebben,és tönkrement,nem játszotta le a zenéket!
És hogy mi volt a neve???
Canyon
Azért érdekes,mert ősszecseng a kiejtése a Canon-nal,ami már márka
Le is vásároltuk
egy másik mp3-at is vettünk töllük,aminek nem volt semmi baja
azon kivűl,hogy az edigital.hu-n olyan funkciókkal látták el,amit nem is tudott!
(az oldalon van neki FM,memobővités)
holott nem volt
meg is nézték a boltban a neten,és tényleg valótlant irtak ki a webre
Pénzvisszafizetési garancia
Ezzel a szóban lévő Megapixel kft ellentétét hangsúlyózom
Üdv:Tomi -
Maksi #16 ezt kiegészíteném:
és ha nem tudja PONTOSAN ugyanolyanra kicserélni a terméket, akkor elállhatsz a szerződéstől, és köteles visszafizetni a pénzt. NEM vagy köteles levásárolni, még hasonló termékre sem, ami mondjuk csak a tárkapacitásában, vagy a színében különbözik.
Ugyanez vonatkozik a 3 napnál régebben vásárolt termékekre is, abban az esetben, ha a kijavításra nincs lehetőség, sem pedig ugyanolyanra való kicserélésre.
Így vittem vissza 4 hét elteltével egy CF kártyát, s mivel azokat nem tudják megjavítani, és ugyanolyant nem tudtak adni, mert épp nem volt, visszakérhettem volna a pénz. De mivel időközben egy kedvezőbb árú, de több tudású terméket is találtam a boltban, inkább azt hoztam el, minimális ráfizetéssel. DE megtehettem volna, hogy visszakérem a pénzt, ha nem akartam volna mást vásárolni az eredeti termék helyett. -
#15 "Mégis van azonban jelentősége a 3 napnak minden jótállással rendelkező termék esetében. Ha ugyanis ez idő alatt hibásodik meg egy eszköz, akkor a cserére vonatkozó igényünkkor a forgalmazó nem hivatkozhat a Ptk. 306. §-a szerinti aránytalan többletköltségre, hanem köteles új készülékre cserélni a kifogásolt darabot." -
#14 2006 ph cikk
"Úgyszintén a fogyasztói törvények korábbi verzióiból maradhatott meg emlékezetünkben a 3 napos visszavásárlás intézménye. Sajnos ez is már csak emlék, hiszen a hatályos törvényekben ilyet nem találunk. Szerencsére a legtöbb kereskedő – talán szintén nosztalgiából – hajlandó rá, hogy sértetlen csomagolás esetén visszavegye az árucikket, azonban ez ma már csakis a kereskedő jóindulatán múlik." -
#13 Az EU óta, a 3 napon belül visszaviszem dolog minden kereskedőre vonatkozik, nem a MISTRAL fasza emiatt. Sőt, 3 napon belül akkor is köteles kicserélni, ha azért viszem vissza, mert nem tetszik a színe.
Misztral egyébként a legszutykabb cég. Saját szemememmel láttam, ahogy a haver által visszavitt szar procihűtőt visszateszi a polcra. -
#12 Voltam én is náluk de nem volt szimpatikus a hozzá állásuk.
Kb nem is foglalkoztak velem csak amikor odamentem kérdezősködni.
Nem is vettem náluk semmit...
Nekem az Extreme Digital szimpatikusabb ha fotós cuccokról van szó... -
#11 sztem a Mistral tök korrekt,én is még vettem egy jó fél éve egy ASUS alaplapot,és ugye láttam,h PCI-E-s,mondok oké,ilyen kell nekem,csak utána láttam,h ez 1X-es nem pedig 16X-es,ami ugye teljesen más...mert nekem a vga karihoz kellett volna a PCI-E.végülis én voltam a láma,nem néztem utána jobban az alaplapnak,a boltban is csak annyit kérdeztem,h "és akkor ez PCI-E-s,ugye?",és jött a válasz,h "igen".
aztán hazahoztam,és láttam,h mi a pálya,egy ideig tanácstalan voltam,először azon gondolkoztam,h eladom az alaplapot,majd azon,h eladom a vga-t,és veszek helyette egy hasonló kaliberű agp-set,de végül azt tanácsolta egyik ismerősöm,h hívjam fel őket,szerinte visszaveszik.pénteken vettem a cuccot,kedden hívtam fel őket,és van náluk egy olyan,h 3 napon belül van visszavásárlási gari.pénzt nem adnak vissza,de levásárolhatod,és ez sztem korrekt,ha azt nézzük,h az alaplap hibátlan volt,csak én voltam láma.ráadásul a bolt épp akkor vasárnap is nyitva volt,szóval már a 4.napban jártunk,és megnézte az ember,h a "szoftver még engedi-e a visszavásárlást".és mondta,ha még ma visszaviszem,akkor le lehet vásárolni.amúgy meg ha kifutottam volna a 3 napból,akkor is még a 80%-át beszámították volna.
és így lett egy meg az újabb ASUS alaplapom. -
Maksi #10 Nekem sincs más célom. Csak tanácsot adni másoknak, akik tanulhatnak az én káromból, és máshová viszik a pénzüket, még ha esetleg kicsivel többet is kell fizetniük, de korrekt bánásmódban részesülnek. -
Aspyrin #9 Sajnos szinte minden az üzlet hozzáállásától függ. Ha keresztbe akarnak tenni nekünk, akkor megteszik. Igaz, ezzel csak a saját hírüket rombolják. -
Borg #8 Addig általában egyik céggel sincs gond, amíg veszel tőlük valamit. Az árunak sincs semmi baja, miért is lenne. Sőt, ha van is, az sem az ő felelősségük. Csak éppen ha valamit javíttatni kell, vagy garanciát intézni, akkor kezdődnek a gondok.
Nekünk pl tavaly óta van egy perünk folyamatban MO legnagyobb targoncás cégével, akik selejtes, 10 éve raktáron álló gumikat adtak el nekünk (gondolták bespájzolnak óccsóér abból a gumiból amit már nem gyártanak, és szépen lassan megszabadulnak majd tőlük jópénzé). Pár hónap múlva, mikor kikenyeresedtek, visszavittük bevizsgálásra, mivel ugye céges ügyekkel a KERMI nem foglalkozik, ezt a forgalmazó cég kötelessége elintézni. Át se akarták venni őket, csak amikor feljelentettük őket az fvh-nál, akik 200 rugóra büntették őket. Átévteli elismervényünk van róla hogy ezután átvették. Egy hét múlva érdeklődtünk, hogy mi van a bevizsgálással. A gumikat ellopták a telephelyükről, és ők nem tudnak mit csinálni a témával, nem vállalnak felelősséget... -
Maksi #7 a 49/2003-as GKM rendelet értelmében:
"4. § (1) A forgalmazó köteles a fogyasztót tájékoztatni arról, hogy a kijavítást vagy kicserélést a Ptk. 306. §-ának (2) bekezdése értelmében - az áru tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
(2) A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze."
Azt hiszem, azzal, hogy 52 napig javították, s közben egyszer sem tájékoztattak, hogy hogy állnak vele, mikorra lesz kész, még akkor sem, amikor én hívtam őket, valamint hogy új gépet kellett vásárolnom, elég jelentős kényelmetlenséget okoztak nekem... -
#6 Törekedni fél évig is lehet akár, nem?? -
#5 Hát én lekopogom, de vettem náluk egy teleobit, de semmi baja. Amikor megvettem, akkor előtte elhoztam egy állványt...de pont aznap kaptam egy állványt ingyen! Másnap betelefonáltam, és megkérdeztem, hogy beszámítják-e az obiba, ha megjön. Beszámították. Szóval nekem nem volt gondom, sőt.
BTW régen számos ismerősöm járt pórul a Mistral számítástechnikai szaküzlettel. -
Maksi #4 Addig nekem sem volt semmi bajom velük, amíg nem kellett visszavinnem a működőképes gépet.
Nem tudom, hogy néz ki a tulajdonos, mert telefonon beszéltem vele. Bár gondolom, hogy ő nem szokott semelyik üzletükben beállni a pult mögé. -
#3 Ez nemcsak ennél a bizonyos cégnél jellemző, tavaly én is megjártam, meghibásodott a videó kártyám, visszavittem, hogy javítsák vagy cseréljék, pontosan 5 és fél hét után kaptam új kártyát, ne is mondjam, hogy doboz, driverek nélkül.Arra még kellett várjak egy hónapot.
Nagyon nem cirkuszoltam, nem volt értelme, meg perelni sem érdemes ilyen esetben, csak ha nagy értékű cuccról van szó.
Egy ideig egy ősrégi PCI-os kártyával voltam, majd megelégeltem és vettem közben egy új és jobb kártyát már más cégtől. :)
Majd amikor visszakaptam a régit el is adtam azonnal.
Tehát úgy általában minden cég így csinál, lesz*rja a vásárlók érdekeit... :(
Amúgy sztem a negatív reklám sem megengedett itt... -
#2 nos ismerosom mar lassan 3 eve csak toluk vessz arut es pont az a rohely hogy soha nem kellet visszavinni semmit. A fonok az a kicsit koverebb osszefont haju egyen nemde? Nos az felajanlott egy wireless routert mutkor bonusznak a ket EOS gep melle :D
Sajnalom hogy ez tortent veled :( -
Maksi #1 Remélem, hogy a történetem sokakat fog eltántorítani attól, hogy a Megapixel üzleteiben akár egyetlen forintot is elköltsenek!
Sajnos, tapasztalatlanságomnak, és jóhiszeműségemnek köszönhetően vásároltam e cégnél egy Canon 350D készüléket 187.500 forintért. Apró hibája lett az idők során, ezért visszavittem garanciális szervízbe. A törvény előírja, hogy a javításnál törekedniük kell arra, hogy legfeljebb 15 nap alatt megjavítsanak bármilyen készüléket. Ez az időtartam igen hosszan elhúzódott, és mikor 42 napnál jártunk, úgy döntöttem, hogy elállok a szerződéstől, vagyis nem tartok igényt a mindaddig javítatlan készülékre, hanem követelen, hogy fizessék vissza a teljes vételárat. Ez idő alatt semmilyen tájékoztatás nem kaptam, hogy is áll a javítás. A 49/2003-as GKM rendelet 5§ értelmében átvételi elismervényt sem adtak a gépről, ami szabálysértésnek minősül:
"Javításra az árut elismervény ellenében kell átvenni. Az elismervényen fel kell tüntetni a fogyasztó nevét és címét, az áru azonosításához szükséges adatokat, az áru átvételének idejét, és azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított árut átveheti."
Az üzlet dolgozói nemcsak, hogy nem ismerik a rájuk vonatkozó törvényeket, de még meg is akarják magyarázni, hogy annak, aki már olvasta azt, nincs igaza. Nem mintha, nekik, mint alkalmazottaknak bármi érdekük is fűződne ahhoz, hogy a vásárlónak igaza van-e a céggel szemben, vagy sem? Ők csak kötözködnek.
Rá 10 napra, hogy ezen szándékomat közöltem a DigitalZoom Kft-vel írásban, s időközben kénytelen voltam vásárolni egy másik, hasonló kategóriájú fényképezőgépet, mert az előzőt nem javították meg időben, felhívtak, hogy kész a gép, s mehetek érte. 52 nappal a javításra beadott időponttól számítva, holott 15 nap alatt kellene törekedniük erre.
Azóta sem vettem át az "állítólagosan" megjavított gépet, írtam a Vásárlók Könyvébe, beszéltem a tulajdonossal aki lekezelően beszélt velem, és közölte, hogy felőle bíróságra is mehetünk, és hagyjam már békén ezzel a dologgal, mert esze ágában sincs foglalkozni a panaszommal.
Nagyon remélem, hogy mások nem esnek bele ebbe a hibába, és inkább máshová viszik a pénzüket, ha fényképezőgépet, vagy hasonló műszaki dolgokat szeretnének vásárolni, mert az Megapixel-nél csak addig fontos egy fogyasztó, amíg a pénze be nem került a kasszába. Utána már csak egy kellmetlenkedő tag lesz, akivel vitatkozni kell, és mihamarabb megszabadulni tőle...