12
  • Tinman #12
    Ez régen lehet, hogy igaz volt.
    Manapság az ügyfél először hív valami informatikus beállítottságú egyént, kideríteti vele mi a gond és aztán veri a T-com/Online ajtaját, akik ennek ellenére 1200-al mondják a süket üres szöveget, hogy húzd ki a routert, kösd direktbe az ADSL modemet, húzd ki a tápot stb.

    Tök röhej, hogy idősebb emberek is már azzal hivogatják az embert, hogy már mindent megtettek amit a T-ököm szokott mondani, de még mindig nem megy a net.

    Van egy haverom akinek 4 megabites netje volt, gondolta előfizet szintén ennél a cégnél valami sokkal gyorsabbra. Meg is történt minden rendjén, csak egy letöltésnél észrevette a srác, hogy alig jön 80k-val az anyag.
    HÓNAPOKAT járt az ügyben és végül azt a választ kapta, hogy nála max 1 megabitet tudnak biztosítani, sorry-sorry visszateszik olcsóbb csomagba, pénz vissza stb.

    Nem tudom érted-e a lényeget? Addig 4 megabittel ment a netje...
  • Tinman #11
    Mert a Matáv óta még mindig monopolhelyzetben van.
    Ez kb. olyan mintha idehaza a vasúttal szeretnél utazni, de NEM a MÁV-al ^^

    Folyamatosan kiszúrnak a kisebb netszolgáltató cégekkel, tudod te mik mennek itt hurokátengedés ügyben? Ha nem látom/hallom nem hiszem el!
  • Madve
    #10
    A vodafone átbaszós az elején a szerződésnél, ha buta vagy és nem figyelsz oda, de egyébként a minősége neki kifogástalan, és nem a tré csoportnak. A tré minden szolgáltatása kifogásolható, és tényleg abszolút mértékben sz*rnak a kedves vásárlóra onnantól kezdve, hogy aláírta a hűségszerződést, vagy nem is írta alá, csak éppen egy olyan céggel szerződött, amit a tré később megkaparintott, és átvette vele a kedves ügyfelet is. A pannon meg a legkisebb falat a háromból, ha ezt szem előtt tartod, akkor nincsenek akkora nagy problámák vele. Az én véleményem: Bármi jobb a T kezdetűeknél az átlag kisembernek.
  • Munch
    #9
    Én soha nem küldök egy büdös sms-t sem. :D
  • eax
    #8
    "Le sem xarják, az ügyfeleket, kismilliószor hallottam már tőlük, hogy biztos önöknél van a hiba, viszlát."
    Ez a low-end adsl-es ugyfeleknel elkepzelheto, hogy ezt csinalnak (ahol egyebkent az esetek 90%-aban tenyleg az ugyfelnel van a hiba), kicsit feljebb mar egesz korrektek. :)
  • eax
    #7
    "Ha már a multik szóba kerültek... annyira sem vagy eszerint képben, hogy átlásd mennyire rossz hatással van a kereskedelemre, a kis és középvállalkozókra a multi cégek jelenléte idehaza."
    Amint megmondod nekem annak a kisvallalkozasnak a nevet, akitol tudunk black fibert berelni az orszag osszes nagyobb varosa kozott, es varhatunk tole olyan szintu fejleszteseket, mint a T-Com-tol, mar itt sem vagyok.
  • feamatar
    #6
    nem tom ,Vodkával elégedett vagyok szolgáltatások terén(legalábbis nem tom kinek mennyibe kerül nem saját szolgáltatót hívni, de nekem csúcsidőn kvűl 20 fprint ami nekem a lehető legjobb, meg az 1000 smses szolgáltatás se volt rossz, csak mára leszoktam a mobilozásról, úgyis ott van net ha sokáig akar beszélni az embör ha meg valahol városba támad beszélgetnie vkinek intézze el hamarabi de ez csak szvsz)
  • DjDano
    #5
    Ez elmondható a Vodafone-ról és a Pannonról is, előbbi a nagy átverésekről híres utóbbinál még a szolgáltatások színvonalával van bibi...

    T-Mobile ugyan nem olcsó, de kifogástalan minőségben biztosítja azt amiért fizetünk

    "Ha már a multik szóba kerültek... annyira sem vagy eszerint képben, hogy átlásd mennyire rossz hatással van a kereskedelemre, a kis és középvállalkozókra a multi cégek jelenléte idehaza. Sorban mennek tönkre a kisvállalkozások.
    Ezer+1 eset van rá, hogy multi annyiért adja a bruttó a terméket, amennyiért a vállalkozó még be sem tudja szerezni a nagykerből!"

    Ebben van igazság de erősen el van túlozva...
  • csorfab
    #4
    Sajnos tisztában vagyok a multik kapcsán leírtakkal, de nem tudok mást mondani, mint hogy üdv a kapitalizmusban. Ha ez nem tetszik, ki lehet költözni Kubába. Nem, nem mondom hogy jó a kapitalizmus.
  • Tinman #3
    Egy mondatban sikerült magadról elárulni, hogy birka fogyasztó vagy, aki arra megy amerre a karám falát döntik.

    Mellesleg évek óta IT területen dolgozom és 10 esetből 8x bebizonyosodik, hogy a T-köm, egy giant, de főleg enemy crab.
    Le sem xarják, az ügyfeleket, kismilliószor hallottam már tőlük, hogy biztos önöknél van a hiba, viszlát.
    Ha kiküldenek egy szerelőt annak meg nekem kell kiselőadást prezentálnom, hogy képben legyen.

    Az SMS-el kapcsolatban meg annyit, hogy a rendszer számára nem különösebben megterhelő az a 160 karakter, de ez átlag 15-20 Ft-ért adni elég aljas dolog... a technológia lazán bírna sokkal több karaktert is/sms.

    Ha már a multik szóba kerültek... annyira sem vagy eszerint képben, hogy átlásd mennyire rossz hatással van a kereskedelemre, a kis és középvállalkozókra a multi cégek jelenléte idehaza. Sorban mennek tönkre a kisvállalkozások.
    Ezer+1 eset van rá, hogy multi annyiért adja a bruttó a terméket, amennyiért a vállalkozó még be sem tudja szerezni a nagykerből!

    Nézd át kicsit a mikro és makroökonómiát, de legfőképpen a mai magyar gazdasági helyzetet és utánna személyeskedj.
  • csorfab
    #2
    "Nem szeretem a multikat, a magentát, meg egyenesen utállom."

    Pfff egy mondatban sikerült jellemezned az értelmi színvonaladat
  • Tinman #1
    ""A jelenlegi adatokból kiindulva azt valószínűsítjük, hogy a meglévő adatforgalom és az abból származó bevételünk a következő időszakban is tovább fog nőni" - közölte Klaus Czerwinski, a T-Mobile szóvivője."

    Nem szeretem a multikat, a magentát, meg egyenesen utállom.

    Ne fizess a magentának 1

    Ne fizess a magentának 2