6
-
Challenge24 #6 ginew: adott elemek voltak, amiknek a hatékonysága múlt azon hogy hogy programoztak a versenyzők; a játékszabályokat nem írhatták át :)
-
kisb92 #5 Tök jól hangzik! Igazán hangulatos lehetett; meg aztán masszív tudással rendekezhettek:
'gyors és precíz kódírási képesség mellett elengedhetetlen volt a hálózati, mesterséges intelligenciabeli valamint a számítógépes grafikai jártasság.' -
ginew #4 nemértek hozzá, de ha te döntöd el hogy miket programozol fel a hajóra, miértnem hoztál létre 1 halálcsillagot? :D -
Challenge24 #3 Igen, valami ilyesmiről volt szó, de úgy, hogy a hajó egyes részei eleve programozási feladványokat tartalmaztak, például az energiaforrás a "Tetris-generátor" úgy működött, hogy Tetrist játszó programot kellett csinálni, és akkor kaptak a játékosok bizonyos mennyiségű energiaegységet, ha sikerült sort törölni belőle. A lézer és a pajzsok is hasonlóképpen működtek, tehát egy programot kellett írni, ami a lézer működését vezérelte, nem volt elég "csak" célozni és lőni. A kincsek megszerzése is valamilyen feladat megoldása után történhetett.
A hajókat pedig lehetett "menet közben" is építeni, de csak adott időközönként kerültek fel rájuk az új elemek. Mellesleg a nagyobb hajókat elég gyorsan szét is kapták a többiek :)
Kis ízelítő a hangulatból: Ch24 Blog -
#2 Nem. Egy elég nagy szabadságot adó virtuális világba kellett az űrhajó minden berendezésének (radar, hajtóművek, fegyverek, pajzsok, navigáció) működését leprogramozni. Ezek intelligens együttműködése adta az ütőképes és túlélésre alkalmas hajót. (pl. csata közben ellenség bemérése, pályájának kiszámítása, és - mivel mozog, ezért elé célozva - lelölvése, stb.)
Feltételezem ha a hajó minden rendszere kész volt, akkor útjára bocsátották, és módosítani a programokon csak bizonyos időközönként (pl. a fent említett negyed órás kényszerpihenő alatt) lehetett, ha engedve volt egyáltalán. -
#1 Most akkor videojátékot írtak, és aki ügyesebben rángatta a joysticket az nyert?