6
-
n0k0m #6 Az hogy grafikailag hogy nez ki es mekkora savszelet fog az nem fugg ossze. Egyebkent a cikk utan megneztem sajat szemmel is milyen a second life, hát sokat tuti nem fogok nyomulni vele (diplomatikusan). -
#5 Szánalmas ,hogy mekkora port kavarnak a Second Life körül.
Tele van tizenévesekkel meg furry-kal akiknek nincs jobb dolguk mint ezzel játszani vagy nem képesek a valóságban normális életet élni. A multik persze jól kizsebelik őket a politikusok meg kimossák az agyukat és majd virtuálisan vásárolnak meg szavaznak.
Ráadásul komoly kommunikációs kézségekkel rendelkezhetnek ha élő szóban már nem képesek megszólalni mert zavarba jönnek. -
Morden23 #4 "Ha nem tetszik, el lehet menni! Tessék! Lehet menni a Second Life-ba!" -
#3 azt ne feledjuk, hogy Lindenek letszamra egy kicsi kutato ceg (40-50 fot szoktak volt emlegetni), a tartalmat pedig szinte kizarolag a felhasznalok keszitettek..
valoban jobb lenne egy normalis engine-nel keszult vilag, ahol az elore elkeszitett texturak alapbol helyileg tarolodnanak, es valamilyen uton-modon tamogatva lenne, hogy fokent ezeket hasznaljak az emberek.
persze a mostani helyzeten (performancija szempontjabol) is lehetne javitani, ha mondjuk John Doe miutan megveszi az 1024x1024-es Textures R Us texturat, fog egy fotosoppot es szeppen atmeretezi 512x512-re, a szkriptjeit nem pakolja tele szenzorokkal meg listenekkel, stbstb. -
AnonyX #2 Én valahogy szivesebben barangolnék egy Half Life 2 Source engine-l készült Second Life szerű világban.... Az lenne az állat. Legyen pár DVD-s az a game, de akkor legyen grafikailag is szép. Bár akkor lehet mégnagyobb sávszélesség igénye lenne az egésznek. -
dzsagon #1 Lassan be kell költöznünk nekünk is amig még van hely, a Föld úgy is lakhatatlan lesz nemsokára.