6
  • n0k0m
    #6
    Az hogy grafikailag hogy nez ki es mekkora savszelet fog az nem fugg ossze. Egyebkent a cikk utan megneztem sajat szemmel is milyen a second life, hát sokat tuti nem fogok nyomulni vele (diplomatikusan).
  • Adam II
    #5
    Szánalmas ,hogy mekkora port kavarnak a Second Life körül.
    Tele van tizenévesekkel meg furry-kal akiknek nincs jobb dolguk mint ezzel játszani vagy nem képesek a valóságban normális életet élni. A multik persze jól kizsebelik őket a politikusok meg kimossák az agyukat és majd virtuálisan vásárolnak meg szavaznak.
    Ráadásul komoly kommunikációs kézségekkel rendelkezhetnek ha élő szóban már nem képesek megszólalni mert zavarba jönnek.
  • Morden23
    #4
    "Ha nem tetszik, el lehet menni! Tessék! Lehet menni a Second Life-ba!"
  • sajoati
    #3
    azt ne feledjuk, hogy Lindenek letszamra egy kicsi kutato ceg (40-50 fot szoktak volt emlegetni), a tartalmat pedig szinte kizarolag a felhasznalok keszitettek..

    valoban jobb lenne egy normalis engine-nel keszult vilag, ahol az elore elkeszitett texturak alapbol helyileg tarolodnanak, es valamilyen uton-modon tamogatva lenne, hogy fokent ezeket hasznaljak az emberek.

    persze a mostani helyzeten (performancija szempontjabol) is lehetne javitani, ha mondjuk John Doe miutan megveszi az 1024x1024-es Textures R Us texturat, fog egy fotosoppot es szeppen atmeretezi 512x512-re, a szkriptjeit nem pakolja tele szenzorokkal meg listenekkel, stbstb.
  • AnonyX
    #2
    Én valahogy szivesebben barangolnék egy Half Life 2 Source engine-l készült Second Life szerű világban.... Az lenne az állat. Legyen pár DVD-s az a game, de akkor legyen grafikailag is szép. Bár akkor lehet mégnagyobb sávszélesség igénye lenne az egésznek.
  • dzsagon
    #1
    Lassan be kell költöznünk nekünk is amig még van hely, a Föld úgy is lakhatatlan lesz nemsokára.