22
-
Macci #22 PFUJJ de gusztustalan körme van a csávónak, aki fogja a procit. Phőőőő -
dez #21 Jó ideig? Hát, nyár már nincs olyan messze. Valószínű az első darabok már előbb is kikerülnek. -
dez #20 Azt nem tudhatták előre, csak remélték (vagy csak úgy tettek, mintha).
Ezt viszont vagy szimulációk alapján mondták, vagy már prototípusokon tesztelték. Vagy legrosszabb esetben elég megalapozott szakszerű becslés. -
fade2black #19 Biztod jólesz a K8Lis csakhát mi még egy jóideig nemlátunk belőle semmit. -
fade2black #18 Az Intel szerint meg a p4 10ghzes lesz. -
sathinel #17 there were also slight differences between the 32bit and 64bit versions of the Mental Ray renderer, even on that AMD processor, without changing architectures. There can be little intricate bits of the rendering algorithm that may be sensitive to rounding issues between processor architectures, and these issues may lead to very small variations in colour on the frame.
-
dez #16 Nos, AMD állítása szerint egy 4-magos K8L 40%-kal gyorsabb (ki tudja, milyen órajelen), mint a leggyorsabb Xeon 5355-ös, ami 2,66GHz-es. 2,66 + 40% = 3,7GHz, azaz - ezek szerint legalábbis - 3,7GHz-esnek kellene lennie ahhoz az új Xeonnak, hogy egálban legyenek. -
dez #15 Ja, csakhogy még ez is kevés egy prociba integrált memóriavezérlővel szemben (főleg ha végre maga a mag is jó lesz). A korábbi Kentsfield tesztek szépen kimutatták, hogy memória-intenzív alkalmazásokban igencsak visszafogja a dolgokat a külső memvezérlő, és a procit azzal összekötő FSB. Bár az még 1066-os volt, de az 1600 kevesebb, mint 60%-os gyorsulás. Persze szépen hangzik. -
dez #14 "Az Intel a 45 nanométeres gyártástechnológiával készülő sorozat debütálását hozná némileg előbbre, miután nemrég éppen ellentétes értelmű hírek bukkantak fel a következő generáció megjelenésével kapcsolatban."
Nincs itt igazi ellentét. Kicsit más a nagyközönség előtti bemutatkozás, és más a piacra dobás (boltok polcai), főleg nagyobb volumenben. -
Fen3gyerek #13 emberek, eredetileg 1333as fsbvel jött volna ez a proci, nyílván tudja az intel hogy elég jól sikerült a K8L ezért lesz többek közt ez a brutális fsb sebesség... -
LADA Kalina #12 a válasz valószínű a 2 proci különböző utasításkészletében keresendő, ugyebár mind2 prociban vannak ma már 3D-t és egyéb grafikus dolgokat számoló utasítások, ezek máshogy működnek a 2 procin(példa erre az AMD-nél a K6-2 sorozat óta meglevő és fejlődő 3DNow! direkt grafikai utasításkészlet), és esély van arra hogy eltérjen a végeredmény, egyébként az azonos kód sem valószínű, a GUI alatt ilyen programoknál elég sokminden húzódik meg, nem lepne meg ha 2 kód lenne a progiban(vagy akár több mint 2) az optimalizálás miatt, hogy bármilyen procin gyorsan és helyesen számoljon, a proci adottságait kihasználva. -
M0RN1NGST4R #11 korán volt még -
M0RN1NGST4R #10 tényleg kicsit félreolvastam. -
dez #9 ??? Ez hogy jön ahhoz, amit Inquisitor írt? -
#8 Hát csak áttértek egy fos technológiáról(gigahertzüldözés) egy normálisabbra. -
M0RN1NGST4R #7 persze a cornoe alapú procik eddig se mutattak fel semmit... -
Inquisitor #6 Állati kíváncsi leszek mit mutat fel a K8L + harmadlagos cache + HT3.0 + DDR3 ezzel szemben, mert ha semmit vagy nem sokat, akkor sírás lesz a vége. -
sathinel #5 egy 4 procis szerverről beszélt és hogy a végeredmény a számolásnál eltérhet ha bizonyos render opciókat bekapcsolsz. De akkor játékoknál is előjönne vagy csak spec alkalmazásnál? -
dez #4 OFF "rendel" -> renderel -
sathinel #3 Azt valaki elmesélné hogy miért mondják páran hogy renderelésnél máshogy rendel a maya AMD alatt mint Intel? Valamit magyaráztak hogy nem ugyanaz jön ki de nem értem miért hisz azonos kódok vagy nem? -
BCs design #2 csak így tovább remélem akkor lemegy az ára a 2 magosoknak -
Fen3gyerek #1 nolám fosik az intel, vmit tudhatnak :D