12
  • rgerg
    #12
    ha nem látod miről beszélek akkor Te is nagyon "óccsó" vagy
    ide tudod mi jönne ugye?A az ismételt két sor..
  • Juszufka
    #11
    Nem mondtam, hogy tudom, azt mondtam, hogy nem lehet tudni, hogy kell-e, akkor meg miért erre épül az egész cikk, hogy kell?
  • Loverman
    #10
    mindegy mi a hír, de fikázni kell
    buta húzás.
    nagyon buta
  • psishock
    #9
    neked is szia, schrank
  • schrank
    #8
    ugyanez elmondható a krájsziszról is de minden hardverbuzi azzal fog játszani mert az krájszisz
  • psishock
    #7
    ...egész szegletes (nem az "aliasing"-ra gondolok), a textúrázás is igen gyenge, (dinamikus) árnyékok/fények nuku (=darázs fészek)... mintha a CS-t látnám a HL1 motor alatt. A negyedik képen mintha HRD-t vélnék látni... véleményem szerint először a textúrákat/modelleket feljesszék megfelelő szintre (vagy újabban a "bump"-jukat), és azután dobják rá a cicomát, mert az extrák saját magukban nem segítenek (sokat) a külcsínyen. Nem nagy igény mondjuk az UT2003 (vagy '04) szint, de ami még a 4-5 éves szintet sem üti meg, és az "esztelen lövöldözős" kategóriában akar szeletet kapatintani.... hmm, szerintem igen életképtelen lesz manapság.
  • rgerg
    #6
    midegy mi a hír,de a stalkert meg a biosokkot bele kell keverni.
    buta húzás.
    nagyon buta
  • Skeez
    #5
    Csá!
    Annyit azért pontosítanék, hogy már volt néhány fps, ahol gondolkodni is kellett.
    Igaz, nem sok, az utóbbi időkben pláne...
  • Zocsi
    #4
    Honnan tudod, hogy nem kell?
  • Commandante
    #3
    mijjezazocsmányszar, he?
  • gyuri12
    #2
    furcsák a textúrák mint állat.meg az első képen milyen "furcsa" keze van már a fickónak:D
  • Juszufka
    #1
    mondjuk egy Ghost Recont vagy Rainbow Sixet inkább sorolnék a taktikai fps-ek közé. a stalkerben meg bioshockban honnan tudod, hogy kell gondolkodni?