12
-
rgerg #12 ha nem látod miről beszélek akkor Te is nagyon "óccsó" vagy
ide tudod mi jönne ugye?A az ismételt két sor.. -
Juszufka #11 Nem mondtam, hogy tudom, azt mondtam, hogy nem lehet tudni, hogy kell-e, akkor meg miért erre épül az egész cikk, hogy kell? -
Loverman #10 mindegy mi a hír, de fikázni kell
buta húzás.
nagyon buta -
#9 neked is szia, schrank -
#8 ugyanez elmondható a krájsziszról is de minden hardverbuzi azzal fog játszani mert az krájszisz -
#7 ...egész szegletes (nem az "aliasing"-ra gondolok), a textúrázás is igen gyenge, (dinamikus) árnyékok/fények nuku (=darázs fészek)... mintha a CS-t látnám a HL1 motor alatt. A negyedik képen mintha HRD-t vélnék látni... véleményem szerint először a textúrákat/modelleket feljesszék megfelelő szintre (vagy újabban a "bump"-jukat), és azután dobják rá a cicomát, mert az extrák saját magukban nem segítenek (sokat) a külcsínyen. Nem nagy igény mondjuk az UT2003 (vagy '04) szint, de ami még a 4-5 éves szintet sem üti meg, és az "esztelen lövöldözős" kategóriában akar szeletet kapatintani.... hmm, szerintem igen életképtelen lesz manapság. -
rgerg #6 midegy mi a hír,de a stalkert meg a biosokkot bele kell keverni.
buta húzás.
nagyon buta -
Skeez #5 Csá!
Annyit azért pontosítanék, hogy már volt néhány fps, ahol gondolkodni is kellett.
Igaz, nem sok, az utóbbi időkben pláne... -
#4 Honnan tudod, hogy nem kell? -
Commandante #3 mijjezazocsmányszar, he? -
gyuri12 #2 furcsák a textúrák mint állat.meg az első képen milyen "furcsa" keze van már a fickónak:D -
Juszufka #1 mondjuk egy Ghost Recont vagy Rainbow Sixet inkább sorolnék a taktikai fps-ek közé. a stalkerben meg bioshockban honnan tudod, hogy kell gondolkodni?