26
X Motor Racing
-
#26 Second Mod released – BMW M3.
Kaemer is a X-Motor user, and a while ago created the first third-party mod for XMR.
Now after the The Nissan Skyline GTR V Spec II the BMW M3 is up for Download.
As with the previous mod, not much is known about the mod, since there is no read me or info included.
-
#24 Nehany javitas, valtoztatas, erdekesseg (v1.27).
http://www.xmotorracing.com/ -
#23 Most sem a leggyorsabb, de "sokat" javult;) De legalabb sokmindent tud, eleg profi (lenne). Fizikaban eleg topposnak tunik, olyan "autos". A teljes verzioban "sok" auto es palya, raadasul alabol lehet mindent modolni.
Hasonlo uton jar (csak kicsit elorebb) mint a nKP, a VGP3, WRS. Csak a gondok is hasonloak, nem nagyon van elet az LFS/ISI-enginen kivul... -
#22 X-Motor Racing 1.25 -
#21 Régebben néztem én is, voltak jó dolgok a fizikában, de rettenetesen szaggatott nála. Jól emlékszem, ebben volt, hogy szabadon állítgathattam az autó paramétereit ? -
#20
23 July 2008, Release the version 1.08
X Motor Racing 1.08 Release!
Changes from 1.07 to 1.08:
- Graphics improvements
- Collision code optimization
- Body deformation
- Added Tyre deformation
- Multi-Monitor support
- Suspension physics and graphics improvements
lehet rá nézek még az 1.00-ás demoval játszottam förtelmesen szar volt. -
#19 X Motor Racing 1.07 demo
Changes from 1.06 to 1.07:
Added multiplayer
Improved Physics
Improved Graphics
Updated Corona track
Changes from 1.05 to 1.06:
Added new physics surfaces like WOOD, METAL, STONE, GRAVEL and etc.
Getting started damage model
Simulation optimization
Changes in VehiclePhysics UI
Changes from 1.03 to 1.05:
Improved Tire Model
Real-time telemetry
New Aerodynamics Model
Replay menu with time slider, time scaling etc
Added Camber Angle and Camber Thrust simulation
Added Toe Angle simulation
Steering systems changes like Caster Angle and Kingping Inclination
Force Feedback changes
Added Engine and Axle inertia
Improvements in suspension simulation
Anti-squat and Anti-dive simulation
US/Imperail measurement
ABS fixed
Improvements in VehiclePhysics for more convenient physics tuning
Manual -
#18 különben ez a cég adta ki a pais chaset ami förtelem volt játszhatatlan és a képek alapján ez is úgyan úgy néz ki -
#17 vagy még ez -
#16 csak ez van -
csoola #15 ultimate motocrossrol kellene vmi, nem találtam sehol, de nem akarom megvenni mert 5k és valszeg szar, de ki akarom probálni hátha averral multizni joo... -
#14 garázsprojekt feelingje van, ha sokat gyúrnak rajta akkor még jó is kisülhet -
#13 ez nagyon gagyi gém -
#12 Béta demó -
#11 au-.- -
#10 -
#9 Jaja, engem is ez érdekelne igazából... -
#8 X Motor Racing ->> Lehet egyáltalán motorral menni benne? :C -
stream man #7 nem te csinaltad a vadászos öldöklös jatek topic-ját is ?? -
#6 igen, ezt már nézegettük régebben, volt róla videó is, nem tűnik végülis rossznak... -
#5 Ez úgy néz ki mint valami 10 évvel ezelötti projekt.
De ettől még lehetne jó. De sajnos videót is láttam róla... -
#4 mintha a kinézet jelentene is vmit:)) lásd: az említett "nagy nevek"^^ -
#3 Hát... Nem néz ki valami durván. A nevéből meg azt hittem, végre valami fasz@ motoros játék, aztán nem is...
-
#2 hehh, ha annyi pénzem lenne, mint ahány "real 3d racing simulator" megjelent már eddig...:))) mindenesetre /fav. kíváncsi leszek, mi lesz ebből. amíg nincs mögötte egy nagy név, addig jó:D -
#1 X Motor Racing
X Motor Racing is an auto simulator with next generation physics model.
The high speed on highway, offroad obstacles, side slip need for car handling skills.
There are highway ring roads, bridges, narrow sections, banked road surfaces, steep descents and ascents, springboards, wet asphalt, puddles, stone heaps, dirt and sand.
The driving strategy includes such aspects as acceleration and braking, oversteer and understeer, weight transfer, tyre friction and slip angle, road surface.
The features
- 3D wheel simulation - the next step of auto simulator evolution. It's possible to make ring and offroad races;
- real-time tuning of most of the physics model parameters;
- there are no limits on the track movement;
- flow and viscous mediums such as dirt, puddles, sands etc;
- using a wide array of camera options;
- effective replays.
The customizable car physics parameters
- body and wheel mass, centre of mass, weight distribution;
- aerodynamic and hydrodynamic parameters;
- steering angle;
- brake force and balance;
- engine power and horsepower curve;
- suspension and clearance;
- differential gear, clutch, driving gear;
- tyre friction model and tyre parameters for each surface.
Graphics engine supports
- Shader Model 2.0/3.0;
- TrueHDR;
- Bumpmapping/Normalmapping;
- Realtime reflection/refraction;
- Stencil shadows;
- FSAA;
- Motion blur.
http://www.xmotorracing.com/game.html
X Motor Racing is an auto simulator with new principles of the physics model.
The main feature is the real 3D wheel simulation. That allows to implement new features in racing simulators - make full 3D road surface ( pits, stones, road humps etc ).
At first the project is called No Brakes: X Racing. After investigations of the physics model we've modified game concept and renamed to X Motor Racing.
Par kep:
A game foruma: http://www.xmotorracing.com/forum/
Udv: Bepe