3
  • Normal
    #3
    Dolgoztam a szakmában is.
    Vacak öreg elosztók vannak a központi szolgáltatókál, és a vezetékes telefoncégeknél, "amíg bírja valahogy, maradjon" profitalapon.
    A hibák egy részét találomra oldják meg, vagy halasszák holnapra, hátha megoldódik magától. Persze, ez több éves infó, most már minden rendben, a net fennakadásmantes.

    A statisztika, meg egy nagyon ügyes tudomány. :)
  • HJPOWER
    #2
    Lassú, szar. Ha nem olyan lassú, akkor drága.
    Tehát, akárhogy is választunk, a mai leheteőségeket így lehet jellemezni: Lassú, drága, szar!
    Köszönöm.
  • toyotakacsa01
    #1
    "az internet-előfizetők 42 százaléka fordult valamilyen panasszal a szolgáltatójához, míg a vezetékestelefon-szolgáltatással az előfizetők 28 százalékának"

    Telefon nélkül csak elvan az ember, de ha az internet nem megy, persze hogy rémülten szalad az ember a telefonhoz...