10
Wizards: The Revenge of the Warlock
-
blackgamer #10 magyar nyelvre számítottam
ha már magyarok fejlesztik akkor érdemes lenne magyarul is kihozni
nekem a zene kifejezetten tetszett! hangulatos -
Szeszmester #9 A Wizard of War nevű C64es stuffra Mléxik még vki? :) -
Goth #8 legalábbis grafika és a képek hangulata is ugyanaz... meg jobb oldalon a mana és élet bar :P -
Goth #7 basszki de rohatt jó!%!%!
ezek a magyarok is Nox szimpatiozánsok voltak, akárcsak én :D
Tisztán felfedezni benne a Nox-ot, és ennek nagyon örülök =) -
#6 Jelzem én nem a screenshotok alapján "ítéltem", hanem kipróbáltam a gammát, szal. talán így "kissé" több fogalmam van róla, hogy milyen. -
#5 Momentán ez egy ál 3D-s (izometrikusra hajadzó) gamma és mindössze annyi történne, hogy nagyobb felbontásban kisebbek lesznek a karik, meg grafó, de simán futna, mintahogy a Red Alert ment már pl. 1024*768-ban. Semmit sem kell "átrajzolni", mintahogy a Sacred-ben sem kellett. Ebben az alacsony felbontásban iszonyat módon mákos a grafó, de közel dupla ekkorában már egész tűrhető lenne. Megnéztem az animációk frame-jeit tartalmazó BMP-ket, amik a gammában vannak és bizony némi felbontás növelés igencsak jót tett nekik. -
#4 "lehetne nagyobb felbontásban is tolni (nem nagy ügy)"
Basszus, haver, ez egy 2D-s játék (legalábbis a screenshotok alapján), mi az, hogy nem nagy ügy átrajzolni minden egyes utolsó légyfing grafikát is nagyobbra? Ha nem tűnt volna fel, a 2D-s cuccok fix felbontást használnak... -
#3 Gondodk:
- ultrabrutálkicsi a felbontás és így nagyobb moncsikon iszonyat máktenger az egész, főleg a talajtextúrák, amik már attól mozgolódnak, hogy 5 centit arréb kúszol
- kurzor gombokkal lehet előre hátra menni, az egér csak az irányt adja meg, hogy merre fordulunk és ennél idegesítőbb irányítással nem sokkal találkoztam
- az NPC-k beragadnak a falakba, terepbe, ott rohangálnak oda-vissza (amúgy is érdekes a random útvonaluk)
- terep automata kiárnyékolása igen "érdekes", mondhatnám gáz
- zenék unalmasak
- párbeszédek klikkengetése elég nehézkes és rút
- harcban nemigazán lehet átlátni mi történik
Ha normálisan lehetne irányítani (mint más, a stílusban már szokványos gammákat), raknának valami textúra simítást a talajra (vagy lenne fix) és lehetne nagyobb felbontásban is tolni (nem nagy ügy) stb.-stb., akkor tán még játszható/élvezhető is lenne (vagy nem). Amúgy nem rossz próbálkozás pár embertől. -
#2 Honlap, demo:
http://www.wizards.extra.hu/
-
#1 "A Wizards játékkal nagyszerű kalandokat élhetsz át, mesebeli tájakon. Összetett cselekményszálainak és küldetéseinek köszönhetően egész estéket betöltő hosszú játékidőt ad a hideg téli estékre :)
Azok kedvében szeretnénk járni, akiknek nem a grafika és az ész nélküli mészárlás az elsődleges szempont.
Ha szeretsz gondolkodni egy-egy feladalt teljesítéséhez, szereted a rejtélyeket megoldani, a varázslatokat kombinálni, akkor a Wizards neked készül!"
Magyar játék, mindössze 3-an fejlesztik, nekem szimpatikus.
Screen: