10
Wizards: The Revenge of the Warlock
  • blackgamer
    #10
    magyar nyelvre számítottam
    ha már magyarok fejlesztik akkor érdemes lenne magyarul is kihozni

    nekem a zene kifejezetten tetszett! hangulatos
  • Szeszmester
    #9
    A Wizard of War nevű C64es stuffra Mléxik még vki? :)
  • Goth
    #8
    legalábbis grafika és a képek hangulata is ugyanaz... meg jobb oldalon a mana és élet bar :P
  • Goth
    #7
    basszki de rohatt jó!%!%!
    ezek a magyarok is Nox szimpatiozánsok voltak, akárcsak én :D
    Tisztán felfedezni benne a Nox-ot, és ennek nagyon örülök =)
  • Sir Quno Jedi
    #6
    Jelzem én nem a screenshotok alapján "ítéltem", hanem kipróbáltam a gammát, szal. talán így "kissé" több fogalmam van róla, hogy milyen.
  • Sir Quno Jedi
    #5
    Momentán ez egy ál 3D-s (izometrikusra hajadzó) gamma és mindössze annyi történne, hogy nagyobb felbontásban kisebbek lesznek a karik, meg grafó, de simán futna, mintahogy a Red Alert ment már pl. 1024*768-ban. Semmit sem kell "átrajzolni", mintahogy a Sacred-ben sem kellett. Ebben az alacsony felbontásban iszonyat módon mákos a grafó, de közel dupla ekkorában már egész tűrhető lenne. Megnéztem az animációk frame-jeit tartalmazó BMP-ket, amik a gammában vannak és bizony némi felbontás növelés igencsak jót tett nekik.
  • Anubys
    #4
    "lehetne nagyobb felbontásban is tolni (nem nagy ügy)"

    Basszus, haver, ez egy 2D-s játék (legalábbis a screenshotok alapján), mi az, hogy nem nagy ügy átrajzolni minden egyes utolsó légyfing grafikát is nagyobbra? Ha nem tűnt volna fel, a 2D-s cuccok fix felbontást használnak...
  • Sir Quno Jedi
    #3
    Gondodk:
    - ultrabrutálkicsi a felbontás és így nagyobb moncsikon iszonyat máktenger az egész, főleg a talajtextúrák, amik már attól mozgolódnak, hogy 5 centit arréb kúszol
    - kurzor gombokkal lehet előre hátra menni, az egér csak az irányt adja meg, hogy merre fordulunk és ennél idegesítőbb irányítással nem sokkal találkoztam
    - az NPC-k beragadnak a falakba, terepbe, ott rohangálnak oda-vissza (amúgy is érdekes a random útvonaluk)
    - terep automata kiárnyékolása igen "érdekes", mondhatnám gáz
    - zenék unalmasak
    - párbeszédek klikkengetése elég nehézkes és rút
    - harcban nemigazán lehet átlátni mi történik


    Ha normálisan lehetne irányítani (mint más, a stílusban már szokványos gammákat), raknának valami textúra simítást a talajra (vagy lenne fix) és lehetne nagyobb felbontásban is tolni (nem nagy ügy) stb.-stb., akkor tán még játszható/élvezhető is lenne (vagy nem). Amúgy nem rossz próbálkozás pár embertől.
  • wantonly
    #2
    Honlap, demo:

    http://www.wizards.extra.hu/

  • wantonly
    #1
    "A Wizards játékkal nagyszerű kalandokat élhetsz át, mesebeli tájakon. Összetett cselekményszálainak és küldetéseinek köszönhetően egész estéket betöltő hosszú játékidőt ad a hideg téli estékre :)

    Azok kedvében szeretnénk járni, akiknek nem a grafika és az ész nélküli mészárlás az elsődleges szempont.
    Ha szeretsz gondolkodni egy-egy feladalt teljesítéséhez, szereted a rejtélyeket megoldani, a varázslatokat kombinálni, akkor a Wizards neked készül!"

    Magyar játék, mindössze 3-an fejlesztik, nekem szimpatikus.

    Screen: