12
-
#12 Jaja, az mondjuk igaz, hogy a TA-ban néha a sok kis level1 kbot/tank/reptyű letekert pár sallert a plasma batteryknek, bár ez nem jellemző...
Mondjuk ha nem látod a Bertha-t a radaron, csak lő, akkor b@chatod az egészet! ;)
És a neten keringő vidókból nekem az jött le, hogy itt most a tápoláson lesz a hangsúly, aztán ágyúval átlősz a pálya másik végére...
Én már nagyon várom, de kétedek, hogy felveheti-e az elődje fonalát... -
SnowF #11 Nagyon várom már a full játékot. -
blakshep #10 lehet, hogy sok lesz a táp fegyver, de ta-nak az volt az alapja, hogy minden egyes fegyver ellen készítettek egy hatékony védekezőfegyvert. biztos vok benne hogy a monstrumok ellen is lesz vmi trükk amivel le lehet szedni őket, illetve valószínűleg embertelen horribilis erőforrásokba fog kerülni. -
#9 Én egy kicsit félek, nehogy ezt is túlbonyolítsák... meg sztem sok lesz benne a nagyon táp fegyver... és azt nem szeressük! -
JTBM #8 Fantasztikus a grafika, a TA volt az egyik nagy kedvencem anno, szerintem évekkel megelözte a korát. A legtöbb mai RTS-nél jobb játszhatósággal rendelkezett. -
#7 (ps. a régi rendszer a saját logókkal és a hosszabb üzenetek fogadásával... szerintem zsírabb volt, ez az új design egy kicsit rikítós és hideg de biztosan van valami perspektívája a hozzáértők szemében, ha már váltottak.) -
#6 (...continue...)
Csak azt remélem, hogy kerülni fogják a bughalmaz/beta kiadását (had nemondjak példákat a közelmultból), inkább tolják el akár hónapokkal a relase-t ha kell, de kész terméket akarok vásárolni, és nem várogatni a patch-ekre, hogy egyáltalán érdemes legyen elkezdenem játszani. Megint a deathline-t tekintve, felőlem (de biztosan a minőség miatt is NYUGODTAN halaszthatnak. Inkább jöjjön évente 2-3 játék ki, de azokkal hónapokig eltudjak lenni, mintsem több tucat, amiket 1-2 nap alatt lezavarok, vagy talán meg sem veszem, neadj istem töltöm, mivel az állapota/játszhatósága/szavatossága miatt nem ér meg annyit, hogy egyáltalán pénzt adjak ki érte. -
#5 (...folytatás, mivel ki tudja mien okból sehogyan sem akar hosszabb üzenetet fogadni az SG...)
A grafra azért meg kell hagyni mind2 játékban szépen hajtanak, itt is szépen használják a jelenlegi szabványok sokaságát, de talán a c&c-ben jobbak a textúrák és overall, inkább mintha ott törekednek a "reális" kinézetû megvalósításra. A TA2-ben mintha a "rajzfilm/játék" stílusra törekednének az élénk, kontrasztos, árnyékolatlan színekkel, és ezzel végül is hûk maradnak az 1rész álltal felállított hatáshoz/feel-hez.
Természetesen már mozgásban is szívesen kipróbálnám őket, akkor nyilván többet tudnák mondani róluk. Mind2 fejlesztőcsapat a szívem csücskéhez nőtt az előző produkciójuk miatt, az eddigi begyüjtött infókat megrágva egész biztosan nem adnak ki "ehetetlen maszlagot" a kezeik közül. -
#4 @PAtr0n:
kétlem :), ezek sem 1 kategória, mind2 nek megvan (és meg is volt) a saját feeling je és (legalább is a saját meglátásom szerint) nem zárja ki a 2 egymást. Ha valamiben akkor abban hasonlítanak hogy mindketten RTS-ek, de akkor már összeugraszthatnánk (mondjuk RPG szinten) az Obliviont, a NWN2-őt és a FFXIII-at... pedig, ugyebár azok se igazán ütik egymást.
De hamár itt vagyunk a C&C-nek remek sztorit csavartak össze, és nagyszerû színészekkel fûszerezték a cutscreene-eket. A TA2-nél erről a részről nem sok mindent tudok, de mondjuk az 1s ben sem nagyon találtam semmi "rendkívülit". Ott inkább a gameplay volt ami igazán megfogott, de persze ez a c&c-k nél is ugyanúgy megvolt. -
Micce #3 hűha, ennek nagyon battle engine aquila-ás kinézete van
Csak jobb grafikával -
#2 Asszem ez kötelező darab, annak aki szerette a TA-t.
Miért van az az érzésem, hogy emellett a C&C-Tiberium Wars nem igazán fog labdába rúgni. Maximum grafikában ami azért korántsem minden.
Imádom a C&C-t is, de asszem most alul fog maradni.
-
Szalámi #1 Már szedem is