27
-
#27 megnyugodhatsz, nem vitatom.
csak nem az erősségem a stílus, és végképp nem tudom elképzelni miért ennyire közkedvelt nálunk. A fejlesztőket meg végképp nem bántom, inkább tisztelem őket mint mindenkit, aki képes alkotni. -
Indigo #26 Ami a minőséget illeti, azért az RTS-eink nem vallanak szégyent, ezt remélem nem vitatod. -
#25 csak úgy átfutott rajtam
"A Blizzard megvásárolta a Havok-motort" ==> WOW2, már fizikával? (ahogy hozzáálnak a dolgokhoz kitellik tőlük) -
#24 eddig szkeptikus voltam a magyar játékok minőségét illetően... na meg újdonság hogy nem RTS-t gyártanak :), majd elválik hogy vitelezik ki ha kint lesz, sok jót nem várok. -
Indigo #23 Jövő év elején meg jön a Word of Chaos, magyar fejlesztésű RPG ;) -
#22 teljesen jogos :), én néztem el ez felett, a "ragdoll" mozgást tényleg fizika motor hajtja a TQ-ben (egyre több respect a YouTube-nak :)! Az igazi kben az lenne, ha egy csepp anim se lenne benne, hanem MINDEN mozgást real-time-ba számolna az engine... nyilván erre még várnunk kell, de már nem sokat. úgylátom tényleg az első ragdollos rpg, kár hogy ilyen uncsira sikeredett /saját szemszög, TQfannemzedéknek :)/, lehet hogy élveztem is volna ha kicsit tovább tolom... de ha valami nem megy akkor nem megy, minek erőltetni nemde? A legszörnyûbb, hogy már egy jó ideje semmilyen táposabb RPG-t nem dobtak piacra ... na sebaj, majd a Hellgate és az új Might and Magic felüdülés lesz :)
(btw egész nagy az esély hogy az UT2007 otróber2.-ről átcsúszik 2007re ...... ehhh, whatever, még így is nagy lesz a kínálat októberben, és nagyon reméljük a többi szépen tartja a helyét -
#21 Sztem kukkantsd meg még1x, mert TQ-ban bizony fizika mozgatja az elleneket! Asszem a maga műfajában talán ez az első fizikás játék -
#20 zégvilágon semmi fizikát nem láttam benne, csak szébben voltak animálva a karakterek és az elhalásuk. Annak még nagy köze nincs a fizikához :) -
#19 nem, azokat a "MathEngine" dobogtatta ;) -
Szefmester #18 UT 2003-2004? -
#17 Az emberek mozgását nem a havok irányítja, azok motion capture studioban felvett animok. A havok onnantól lép színre, hogy meghalt az ellenség (összeesés pölö), illetve ha a terep tárgyakra valami erő hat. (robbanás mondjuk)
-
Indigo #16 Far Cry-nak jó fizikája van, de abban nincs Havok :) -
lekvároshurka #15 gyuriii csak neked: bf2 is :D jah + far cry amugy aki sokat játszik ilyenekel havok felirat nélkül is meglátja szemmel is az emberek mozgásán esetleg a jellegzetes kinyifanásán :P hogy ez biza licenszelt havok motor(ami szerintem a legjobb jelenleg) :D
jah a cs.sourcéba az emberek mozgását fizikáját irányitja a havok valojában a source a háttér grafika meg az egész külcsiny (azse rossz mondjuk) -
#14 Pl Titan Quest ilyen szempontból már elég faja! -
Indigo #13 A Source az grafikus motor, a Havok meg egy fizikát modellező motor ;) A kettő együtt "hajtotta" a játékot. -
Evil Merodak #12 Esetleg alkalmezhatnák a TBC-ben mert a WoW fizikája eléggéfurán működik. (NPC-k átmennek a szilárdtesteken, felmásznak a 85° fokos emelkedőn stb.) -
#11 A half-life2-ben a Source nevu, sajat fejlesztesu motor volt. -
#10 és ha bele gondolsz, éppen ideje lenne már az RPG-k ben is fizikát használni. Bár igen kétlem, hogy itt még a D3-ról gondolkoznának ;) -
peterx #9 Diablo 3 Havok mocival?!?! -
#8 A Havok az egy a valós fizikát modellező motor, nem pedig grafikus motor.... -
#7 Blizzard Rulz!!! -
gyuri12 #6 oké oké több nem kell:D -
Indigo #5 Psi-ops, Thief 3, Oblivion, Max Payne 2, FEAR... Hmm, nagyjából ezekre emlékszem, amik használják még. -
gyuri12 #4 sztem az vízes,vagy pedig gáz ömlik valahol:) -
Cumi #3 A kép bal alsó részében az elbaszott textúra vagy folyó fém? Ha ez elobbi, akkor ezert milliokat fizetni... Viszont ha az utobbi akkor kiraly! :) -
#2 Pl Painkiller meg Half-life2 (ha jól emléxem) -
gyuri12 #1 mien játékokban volt Havok motor?