7
  • BiroAndras
    #7
    Erre nem az a megoldás, hogy a helpdesk-es is legyen primitív. Az senkinek se jó.
    Egyébként nem az a lényeg, hogy hány diplomája van, hanem hogy képes legyen segíteni a telefonálóknak.
  • vaddasz
    #6
    Van egy tippem: www.rentacoder.com
  • yann
    #5
    kering a neten jópár telefonszolgálatos, meg helpdesk-es, meg mindenféle segélyvonal felvett anyaga. egyszer hallgasd meg valamelyiket, rögtön rálössz mér gáz ha primitív a felhasználó...

    persze, neked is igazad van, nem hozzá-nem-értőket kell ilyen munkára fogni, de én teljes mértékben megértem, hogy mennyire szomorú 2-3 diplomával a háta mögött elmagyarázni a betelefonálónak, hogy nem létezik "any key"...
  • lexor
    #4
    Hát itt is ez lenne a jövő de még elég gyerek cípőben jár a dolog mint minden:) több magyar weboldal is foglalkozik ezzel a témával egyet megemlítek http://internetmunka.hu (persze semmi közöm hozzá:))
  • BiroAndras
    #3
    Ezen én is fennakadtam. Ha én a problémámmal betelefonálok valahova, akkor épp az lenne a lényeg, hogy nálam képzettebb ember üljön ott, aki a felmerült problémát meg tudja oldani.
    Nálunk épp az a tapasztalat, hogy a triviálisnál picit bonyolultabb problémákkal már hiába telefonál az ember (vagy órákig kapcsolgatják ide-oda, míg talál egy hozzáértő munkatársat).
  • KoS
    #2
    Nekem ez tetszik: "Emellett kicsit kellemetlen volt, hogy az amerikai telefonálók, e-mailezők többsége alacsonyabb képzettségű volt, mint az őket kiszolgáló, PhD fokozattal rendelkező indiaiak."
    El nem tudom kepzelni, hogy miert volt ez gond...
  • Griphons
    #1
    Tetszik :) hol lehet jelentkezni?