Ismerd fel a képről a játékot
Jelentkezz be a hozzászóláshoz.
Még egy kis segítség:

Qwerty4
Mondták hogy visszataszító de ez van és ezen nehéz változtatni.
Szerintem a 2. Serious sam volt, méghozzá az utolsó v. az utolsó elõtti, ott volt ilyen téli hely, még egy karácsonyi szám is ment közbe.
Qwerty4
WazheadBoci__ Royal Hunting Club - \"Big Game for the Best\" Az élijen azért élijen mert a födön nem él iyen XD http://atomcsapas-inc.atw.hu/
Amugy a 2 semmiképpen sem, esetleg a second encounter.. De ahogy érzed..
ʇxǝʇ ʎɯ oʇ sıɥʇ pıp doɹp ssɐq ǝɥʇ

ʇxǝʇ ʎɯ oʇ sıɥʇ pıp doɹp ssɐq ǝɥʇ
BUDA > miskolc.
WazheadBoci__ Royal Hunting Club - \"Big Game for the Best\" Az élijen azért élijen mert a födön nem él iyen XD http://atomcsapas-inc.atw.hu/

ʇxǝʇ ʎɯ oʇ sıɥʇ pıp doɹp ssɐq ǝɥʇ
te jön
WazheadBoci__ Royal Hunting Club - \"Big Game for the Best\" Az élijen azért élijen mert a födön nem él iyen XD http://atomcsapas-inc.atw.hu/
ʇxǝʇ ʎɯ oʇ sıɥʇ pıp doɹp ssɐq ǝɥʇ
WazheadBoci__ Royal Hunting Club - \"Big Game for the Best\" Az élijen azért élijen mert a födön nem él iyen XD http://atomcsapas-inc.atw.hu/
WazheadBoci__ Royal Hunting Club - \"Big Game for the Best\" Az élijen azért élijen mert a födön nem él iyen XD http://atomcsapas-inc.atw.hu/
WazheadBoci__ Royal Hunting Club - \"Big Game for the Best\" Az élijen azért élijen mert a födön nem él iyen XD http://atomcsapas-inc.atw.hu/
ʇxǝʇ ʎɯ oʇ sıɥʇ pıp doɹp ssɐq ǝɥʇ
WazheadBoci__ Royal Hunting Club - \"Big Game for the Best\" Az élijen azért élijen mert a födön nem él iyen XD http://atomcsapas-inc.atw.hu/
ʇxǝʇ ʎɯ oʇ sıɥʇ pıp doɹp ssɐq ǝɥʇ
ʇxǝʇ ʎɯ oʇ sıɥʇ pıp doɹp ssɐq ǝɥʇ

Last night, when I was alone in my room, from out of nowhere, I smelled a fart that wasn\'t mine! -Osaka http://www.spore.com/view/profile/Hmuda XBL: Hmuda Hun
ʇxǝʇ ʎɯ oʇ sıɥʇ pıp doɹp ssɐq ǝɥʇ
Last night, when I was alone in my room, from out of nowhere, I smelled a fart that wasn\'t mine! -Osaka http://www.spore.com/view/profile/Hmuda XBL: Hmuda Hun
Last night, when I was alone in my room, from out of nowhere, I smelled a fart that wasn\'t mine! -Osaka http://www.spore.com/view/profile/Hmuda XBL: Hmuda Hun
Last night, when I was alone in my room, from out of nowhere, I smelled a fart that wasn\'t mine! -Osaka http://www.spore.com/view/profile/Hmuda XBL: Hmuda Hun
WazheadBoci__ Royal Hunting Club - \"Big Game for the Best\" Az élijen azért élijen mert a födön nem él iyen XD http://atomcsapas-inc.atw.hu/

Last night, when I was alone in my room, from out of nowhere, I smelled a fart that wasn\'t mine! -Osaka http://www.spore.com/view/profile/Hmuda XBL: Hmuda Hun
