25
NFL Head Coach
  • V Carter
    #25
    Üdv!

    Tudom, hogy elég kései kérdés,csak sajnos géphiba miatt elvesztettem a gamet.Nem tudná megmondani valaki, hogy honnan lehetne leszedni.Ha nem itt akkor PM-ben.Nagyon megköszönném.Előre is köszi!
  • Tsige
    #24
    Szevasztok!!

    Én is csak most installáltam fel..
    Teccik, mert meg bírt fogni 3:20 percen keresztül folyamatosan..

    Most kicsit, kellene hozzá valami magyar kézikönyv, vagy magyarosítás, mert laikus vagyok, magyarul se értem néha mi van, pláne ha az angol..
    Bár tudok angolul, nem nagyon tudok megbirkózni dolgokkal..

    Szóval, valaki magyarosítás, vagy magyar kézikönyv??

    Thx
  • Lance231
    #23
    Üdv. Csak most szereztem meg a játékot. Eddig az NFL 2007-re fájt a fogam, de nem bírtam letölteni, megvenni pedig túl drága. Érdekelne, hogy hol tartanak azok, akik nyár óta játszanak vele. Én 5 óra játék
    után mindjárt kezdek a preseason-ben, eddig nem játszottam meccseket.
    A New England Patriots-sal vagyok, menedzsernek pedig DON KING-et
    formáztam meg. A legnagyobb gondom, hogy az edzéseken nem bírom Brady-t
    a topon tartani, folyton visszazuhan az overall-ja. Tippeket várok a rutinosabb játékosoktól, akik már több szezont végigjátszottak. Előre
    is kösz!
  • FrezeR
    #22
    van értelme az előszezon meccseit lejátszani mind? vagy csak az edzés a fontos?
  • webibebi
    #21
    aha! de neked kell mindent
  • szanics
    #20
    Már vagy 4 órát játszottam, de még csak a felkészülésnél tartunk, kicsit kezdem unni. Jól bevásároltam, erősítettem, meglátjuk. Azért egy-két figurával lesznek gondjaim...
    Ez az edzés-rész amúgy marha uncsi.
    A meccsek ugye jobbak?
  • maka2
    #19
    Nah jól van akkor mindewnkinek ilyen könnyű a játék. Én a Detroittal vagyok 14 győzelem 2 vereséggel mentem tovább a seasonból elsőként, és most megyek a pro bowl ba, remélem megnyerem.Jól van azt hittem hogy csak nekem ilyen könnyű a játék de nem ahogy látom:D:D
  • FrezeR
    #18