15
  • Hegyikecske
    #15
    minden a marketingen múlik, mint látjuk nem most jöttek rá h nem úgy megy a szekér ahogy kéne, akkor mér az az első lépés h el kell adni? Akciózni kell... Gondolom senki nem tartja magát olyan fontos embernek h még a repülőgépen is netezzen, viszont ha vmi jelképes áron megtehetnék az emberek / eleinte ingyen akkor azér hozzá lehetne szokni...
  • Mice
    #14
    lehet volt, csak
    -az 1 milliárdhoz képest nem nagy klienstáború
    -a vezető nem elég tág látókörű

    ahogy halad szépen a technikai fejlődés a kommunikáció iránti igény szerintem úgy fog egyre jobban nőni. pl. én is tuti igénybe venném ha normális áron adnák
  • Mice
    #13
    már megbocsa, de hol van az általa írt dolgokban tájékozatlanság?

    a saját költségeit írta le ill. a vélhető árat a szolgáltatásért

    fejtsd már ki bővebben mitől is tájékozatlan!
  • Darth Sith
    #12
    "Nincs igény a repülőgépes netezésre"
    Már hogyne lenne igény??????????????????
  • izb
    #11
    japán az hol van szerinted?
  • pemga
    #10
    A longhaul-t magyarul tengerentúlnak fordítják :(. Van jobb szó?
  • lowdog
    #9
    Távolkelet mióta tengerentúl? :)
  • lowdog
    #8
    kivéve ha az in-flight entertainment system-be van beépítve, az úgyis fogyaszt, akkor meg már tökmindegy, hogy filmet nézel rajta vagy netezel...
    asszem KLM-nél van hasonló megoldás, igaz, ott egyelőre csak emailt meg sms-t lehet róla küldeni, persze nem az összes gépen :)
  • pemga
    #7
    Lufthansa árlista. 10 USD-ért egy órányit adnak. 27-ért meg egy naposat (szerintem mert ez átszállásra is érvényes, illetve a várakozási idő alatt a reptereken is). Alapvetően a tengerentúli (longhaul) járatokon van/lesz (US/CA, Távolkelet, arabok, Dél-Afrika). Egyszóval tényleg az áram a szűk keresztmetszet.
  • pemga
    #6
    Jól tudom, hogy áram viszont csak a business-en van? :P Kevés noteboki bír végig egy 8-10 órás utat.
  • mad mind
    #5
    Nemrég voltam Tokióban. A repülőút 12 óra volt és baromi jól jött volna egy ilyen lehetőség, de azt is figyelembe kell venni, hogy ha economy classon repülsz úgysem lesz elég helyed, hogy kényelmesen elférj, pláne egy laptoppal magad előtt. Business classon, meg csak 15 hely van egy Boeing 777-esen, tehát ott meg a kevés utas miatt veszteséges. Talán, ha a köcsög repülőtársaságok felhagynának a szardíniásdoboz megoldással, lenne értelme a dolognak.
  • formatuq
    #4
    ismet bebizonyitottad tajakozottsagodat.
    az elmult 6 honapban 9x repultem LA bol Floridaba, vagy NY-ba, mind kb 6 oras ut. Igen jol jott volna ez a lehetoseg.
    Berelheto WiFi kartya.... laptopok 95%-ban van, foleg azokban amiket nem desktop-kent hasznalnak.
    Szerintem baromi jo otlet, nem ertem hogy nem mukodik.
  • Cat #3
    Azért az utazások többsége nem 6-8 órás, hanem inkább max. 2 - ennyi idő alatt európa bármely részéről bármely részét elérheted.

    "a csomagok ára 10 és 27 dollár között van"

    Tavaly novemberben voltam Rómában, oda vissza 9e ft volt a repülőjegy. Most megyek július végén Várnába, a jegy ára oda-vissza 12e ft. Szóval ha azt mondanák, hogy 4e ftért netezhetek 1 órát, kiröhögném.
  • Gerygrey
    #2
    Én most májusban repültem Kubába, 11 óra az út amszterdami átszállással, és valami kib***ott unalmas és kényelmetlen! A felszállás, meg az első 1-2 óra még izgalmas, elvégre nem minden nap ül az átlagember repülőn, de amikor 6 óra kínlódás után belegondolsz hogy alig vagy túl az út felén, akkor úgy érzed megkattansz. Nos, ha ebben a szituban valaki odajön hozzám és felajánlja hogy végig netezhetek az úton 20 dolcsiért, 1000% hogy nem mondanék nemet, úgyhogy én sem értem miért nincs rá igény.
  • k0zi
    #1
    Ennyire nem látnak benne fantáziát?!
    Szerintem a fő baj az, hogy nincs kliensük az embereknek ("bárki internetezhet a repülőgépek fedélzetén, ehhez csupán egy WiFi-adapteres laptoppal kell rendelkeznie. A világhálón való szörfölést és e-mailezést lehetővé tevő csomagok ára 10 és 27 dollár között van"). Pl lenne kliens is a gépeken 20-30$-ért lehetne bérelni, akkor szerintem sokkal több utas venné igénybe. Nem hiszem hogy olyan izgalmas lenne pl a Hawaii-Los Angeles, Tokyo-Sydney útvonal a kék óceán felett.