7
  • Praetor
    #7
    Ez csak olvasói vélemény, nem kell komolyan venni. Egy adott réteg véleményét és subkultúrájának kivetülését prezentálja.
    A Göncz Árpin én is meglepődtem, de a tömegek véleménye és tájékozottsága ritkán közelíti meg a hitelességet a mai világban.
  • viizo
    #6
    Mák.. :)

    Nekem sosem volt Nokiám, nem is lesz, elég horrort látok magam körül a finn gyártóval kapcsolatban :S

    A többi eredmény is igencsak megkérdőjelezhető..

    De mondjuk nem várok sokat egy olyan cégtől, ami kb kéthavonta küldi kaparós sorsjegyre emlékeztő nyerőszelvényen a nyereményautó műanyag kulcsát, mert 3-4 fordulón is túljutottam, csak rendeljem már meg az éves előfizetést...
  • Munch
    #5
    Nekem meg csak a nokiák jöttek be, pedig volt má' vagy 40 telefonom ehh. Nemtom hogy van ez tisztelt hölgyeim és uraim és antinokiások.
    Hogy lehet ez hogy má' minden telefon beadta a kulcst, aztán csak a nokiák hajlandóak üzemelődni baj nélkül.
  • zidder
    #4
    Akik ezt kitalálták azoknak biztos nem volt 6101-ese... annyi hibás telefont még életembe nem láttam mint abból volt...

    Egyébként a szervizek már rég csődbe mentek volna ha nem lenne Nokia...

    Nem azért mondom, mindenből van hibás készülék, evidens hogy amiből több van abból valószínű több hibás is... de akkor is ez úgy baromság ahogy van.
  • Broken
    #3
    Ez a nOkiás dolog sz.tem pofátlanság, semmivel se megbízhatóbb, mint egy siemens vagy vagy egy sonyericcson. anyám 2600-sa nemtévedés 5-ödször!! van szervízben 4 hónapon belül, minden újabb "javítás" és Sw csere után, újabb és újabb hibák jönnek elő és basznak kicserélni. az én c62-es siemensem meg 2 éves ha nem több és egy deka baja nem volt eddig. sztem erről ennyit.
  • concrete
    #2
    Miele?
  • Sliders
    #1
    Göncz Árpád érdkes eredmény lett :)