6
  • Punker
    #6
    WWIIOnline ott a szögek is számítanak páncélátütésnél
  • Librarian
    #5
    Hűűű, ez nagyon komolyan néz ki!!!!
    Szerintem tök mindegy, hogy milyen távolságról csapódik bele a tankodba egy másik tank lövedéke, így is, úgy is mehetsz le LucyFherr barátodhoz a meleg kondérok közé! :P
  • pedrohsi
    #4
    sebzésnek és a lőtávnak köze van a valósághoz: lásd WWII Online - nem olyan szép mint a divatos FPS-ek, viszont messze azok fölött áll akár élményben, akár tartósságban
  • Cat #3
    azt rtsben nem lehet megvalósítani, csak szimulátorban. A II. VH-ban egy kilométerről lőttek egymásra a tankok, namármost képzeld el hogy akkor legalább 100 km2-es terep (10 x 10 km) kell. Egy tank mondjuk 5 méter hosszu - kicsit kizoomolsz, és nem is látszik. Hogy célzol? Megadod a pontszerű egységednek, hogy azt a másik pontocskát lőjje ki? Hangyaháborút a tévében is lehet nézni hajnalban, amikor nincs adás :)
    (azt nem is veszem bele, hogy ekkora terepet normális minőségben nagyon nehéz megcsinálni, vagy pedig nem férne bele a memóriába -> jönnek a panaszok hogy csúúúúnyaaaa)
  • sylverangel
    #2
    Remek, még egy második vh-s stratégia...

    Rájöhetnének már, hogy uncsiiiiiiiiiiiiiiiii

    Amúgy is a háttér übergagyi (azok a "hegyek").

    Végre csinálhatnának egy olyan WWII-es gémet, ahol a lőtávolságoknak és a sebzéseknek köze van a valósághoz:(
  • Zocsi
    #1