6
-
#6 WWIIOnline ott a szögek is számítanak páncélátütésnél -
Librarian #5 Hűűű, ez nagyon komolyan néz ki!!!!
Szerintem tök mindegy, hogy milyen távolságról csapódik bele a tankodba egy másik tank lövedéke, így is, úgy is mehetsz le LucyFherr barátodhoz a meleg kondérok közé! :P -
pedrohsi #4 sebzésnek és a lőtávnak köze van a valósághoz: lásd WWII Online - nem olyan szép mint a divatos FPS-ek, viszont messze azok fölött áll akár élményben, akár tartósságban -
Cat #3 azt rtsben nem lehet megvalósítani, csak szimulátorban. A II. VH-ban egy kilométerről lőttek egymásra a tankok, namármost képzeld el hogy akkor legalább 100 km2-es terep (10 x 10 km) kell. Egy tank mondjuk 5 méter hosszu - kicsit kizoomolsz, és nem is látszik. Hogy célzol? Megadod a pontszerű egységednek, hogy azt a másik pontocskát lőjje ki? Hangyaháborút a tévében is lehet nézni hajnalban, amikor nincs adás :)
(azt nem is veszem bele, hogy ekkora terepet normális minőségben nagyon nehéz megcsinálni, vagy pedig nem férne bele a memóriába -> jönnek a panaszok hogy csúúúúnyaaaa) -
sylverangel #2 Remek, még egy második vh-s stratégia...
Rájöhetnének már, hogy uncsiiiiiiiiiiiiiiiii
Amúgy is a háttér übergagyi (azok a "hegyek").
Végre csinálhatnának egy olyan WWII-es gémet, ahol a lőtávolságoknak és a sebzéseknek köze van a valósághoz:( -
#1