6
  • Dj Faustus #6
    "Mi a francnak kell a központokat meg egyebeket cserélni, mikor a LED-panelek is 220 V-osak?"
    Egyrészt az általánosan használt hagyományos izzók 230 V-osak.
    Másrészt a jelenleg Magyarországon használt hálózati feszültség 230 V (effektív) 50 Hz.
    Harmadrészt: A Siemens SITRAFFIC C840V vezérlőegység 40V-os LED modulokat képes használni (tápfeszültsége 230V). Meglepő módon van 230 V-on vezérelni képes vezérlőegység (Siemens SITRAFFIC C800V) és 230 V-ra méretezett (12 V-os LED-ek vannak benne) LED-es jelzőlámpa is.
  • Andris
    #5
    Csomó helyen van már Budapesten mind gyalogos mind autós lámpa leddel. Sokkal jobban látszik napsütésben is mint a régiek. A betekintési szög tényleg gázos egy kicsit, de mikor nézel egy lámpát oldalról amikor vezetsz? ...szerintem soha
  • waterman
    #4
    szerintem ezt a problémát azért megoldották már.. egy LED-optikás vasúti átjáró, még fehéren villogva is majd kisüti a szemem, vörösen meg egyértelműen jobban látszik, mint régi izzós társai. a balaton mentén elég sok vasúti kereszteződésben aplikáltak már LED-es fényforrást, és szerintem mindenhol jobban lehet látni.
  • Hegyikecske
    #3
    tökjó h a led gazdaságosabb meg minden, viszont nem minden szögből látható egyformán jól...(ehhez ha még hozzájön h pluszba rásüt a nap akko télleg ciki van)
  • CsZ
    #2
    Ha már lúd legyen kövér - gondolom azok is haború előttiek.
    Jó lenne viszont kicsit az utakkal is foglalkozni nem csak a forgalmat terelgetni próbálni, mert azokat senki nem fogja a később ki nem szakadó futóművek költségén felújjítani!!
    Egyébként éljen a körforgalom
  • szombi
    #1
    Mi a francnak kell a központokat meg egyebeket cserélni, mikor a LED-panelek is 220 V-osak?