6
-
#6 "Mi a francnak kell a központokat meg egyebeket cserélni, mikor a LED-panelek is 220 V-osak?"
Egyrészt az általánosan használt hagyományos izzók 230 V-osak.
Másrészt a jelenleg Magyarországon használt hálózati feszültség 230 V (effektív) 50 Hz.
Harmadrészt: A Siemens SITRAFFIC C840V vezérlőegység 40V-os LED modulokat képes használni (tápfeszültsége 230V). Meglepő módon van 230 V-on vezérelni képes vezérlőegység (Siemens SITRAFFIC C800V) és 230 V-ra méretezett (12 V-os LED-ek vannak benne) LED-es jelzőlámpa is. -
Andris #5 Csomó helyen van már Budapesten mind gyalogos mind autós lámpa leddel. Sokkal jobban látszik napsütésben is mint a régiek. A betekintési szög tényleg gázos egy kicsit, de mikor nézel egy lámpát oldalról amikor vezetsz? ...szerintem soha -
waterman #4 szerintem ezt a problémát azért megoldották már.. egy LED-optikás vasúti átjáró, még fehéren villogva is majd kisüti a szemem, vörösen meg egyértelműen jobban látszik, mint régi izzós társai. a balaton mentén elég sok vasúti kereszteződésben aplikáltak már LED-es fényforrást, és szerintem mindenhol jobban lehet látni. -
Hegyikecske #3 tökjó h a led gazdaságosabb meg minden, viszont nem minden szögből látható egyformán jól...(ehhez ha még hozzájön h pluszba rásüt a nap akko télleg ciki van) -
CsZ #2 Ha már lúd legyen kövér - gondolom azok is haború előttiek.
Jó lenne viszont kicsit az utakkal is foglalkozni nem csak a forgalmat terelgetni próbálni, mert azokat senki nem fogja a később ki nem szakadó futóművek költségén felújjítani!!
Egyébként éljen a körforgalom -
szombi #1 Mi a francnak kell a központokat meg egyebeket cserélni, mikor a LED-panelek is 220 V-osak?