7
-
Praetor #7 A vámot nem kell megfizetni, viszont akármilyen autót nem lehet regisztrálni. Megvan, hogy milyen feltételeknek kell megfelelnie a járműnek. -
stukov #6 "francia termékekre Mo-on nem kell vámot fizetni" : akkor pl kocsit is lehet ne behozni és csak regadót kell rá fizetni?? -
zidder #5 "például egy VitaMax-előfizető a 198,90 forint mellett csúcsidőben percenként 60 forintot. (A másik két szolgáltatónál nem számol fel kapcsolási díjat.) "
Ezt különösen rossz pélának tartom... azt persze el felejtik említeni hogy másodperc alapon van aza 60ft. És hogy a többiek nem számolnak fel kapcsolási díjat? tényleg nem ... csak kb 300ft 1 perc.
Ebből a cikkből sikít a tájékozatlanság kb blikk szinten. -
#4 Akkor lesz majd igazi közöspiac, ha a szolgáltószektort is összenyitják. -
irkab1rka #3 pofátlanul magasak a roaming díjjak, mert pofátlanul sokat nyernek rajta a szolgáltatók. A technika ugyanaz külföldte, mint belföldre (keresztbe használják egymás hálózatát, a forgalom nagyságának megfelelően fizetnek egymásnak - illetve kiépítik a saját állomásaikat, ami drágább), csak ugye belföldön megkötötték a kartellszerződéseiket, (lásd 3 szereplős magyar piac) és ezt ugye nem teheti meg a 400 másik EU szolgáltatóval, mert ekkora tömegben már nem tud senki kartellezni.
Ez nem vám, vagy aligha sorolható oda. szerintem...
a lexebb vicc, hogy ha a határszélen lax, (nem is nagyon a szélén), akkor bizony figyelned kell, hogy melyik adóhoz megy a telefonod, mert ha a szomszéd cellában erősebb a jel, akkor rádköszön a T- Slovenska a T-mobil helyett, és roamingoltat UGYANAZ A CÉG :))) -
#2 jaja -
Praetor #1 Ha a francia termékekre Mo-on nem kell vámot fizetni, akkor az lenne ésszerű hogy megszüntessék a roaming díjat is. Termékek szempontjából nincs országhatár, csak szolgáltatások szempontjából?