7
  • Praetor
    #7
    A vámot nem kell megfizetni, viszont akármilyen autót nem lehet regisztrálni. Megvan, hogy milyen feltételeknek kell megfelelnie a járműnek.
  • stukov
    #6
    "francia termékekre Mo-on nem kell vámot fizetni" : akkor pl kocsit is lehet ne behozni és csak regadót kell rá fizetni??
  • zidder
    #5
    "például egy VitaMax-előfizető a 198,90 forint mellett csúcsidőben percenként 60 forintot. (A másik két szolgáltatónál nem számol fel kapcsolási díjat.) "

    Ezt különösen rossz pélának tartom... azt persze el felejtik említeni hogy másodperc alapon van aza 60ft. És hogy a többiek nem számolnak fel kapcsolási díjat? tényleg nem ... csak kb 300ft 1 perc.

    Ebből a cikkből sikít a tájékozatlanság kb blikk szinten.
  • FtranX
    #4
    Akkor lesz majd igazi közöspiac, ha a szolgáltószektort is összenyitják.
  • irkab1rka
    #3
    pofátlanul magasak a roaming díjjak, mert pofátlanul sokat nyernek rajta a szolgáltatók. A technika ugyanaz külföldte, mint belföldre (keresztbe használják egymás hálózatát, a forgalom nagyságának megfelelően fizetnek egymásnak - illetve kiépítik a saját állomásaikat, ami drágább), csak ugye belföldön megkötötték a kartellszerződéseiket, (lásd 3 szereplős magyar piac) és ezt ugye nem teheti meg a 400 másik EU szolgáltatóval, mert ekkora tömegben már nem tud senki kartellezni.

    Ez nem vám, vagy aligha sorolható oda. szerintem...

    a lexebb vicc, hogy ha a határszélen lax, (nem is nagyon a szélén), akkor bizony figyelned kell, hogy melyik adóhoz megy a telefonod, mert ha a szomszéd cellában erősebb a jel, akkor rádköszön a T- Slovenska a T-mobil helyett, és roamingoltat UGYANAZ A CÉG :)))
  • rigidus
    #2
    jaja
  • Praetor
    #1
    Ha a francia termékekre Mo-on nem kell vámot fizetni, akkor az lenne ésszerű hogy megszüntessék a roaming díjat is. Termékek szempontjából nincs országhatár, csak szolgáltatások szempontjából?